Latviešu uzņēmums Reach.ly sāks piedāvāt jaunu pakalpojumu – interneta platformu, kas nodrošinās viesnīcu darbiniekiem iespēju sazināties ar tiem sociālā tīkla Twitter lietotājiem, kas plāno doties ceļojumā virzienā, kur atrodas viesnīca.
Pakalpojums nodrošinās arī sarunu instrumentu, ar kuru palīdzību hoteļu darbinieki varēs sazināties ar potenciālajiem klientiem. «Mēs meklējam sociālā tīkla apmeklētājus, kas Twitter raksta par to, kur viņi plāno doties ceļojumā. Pakalpojums ļaus viesnīcu pārstāvjiem sazināties ar potenciālajiem klientiem,» pakalpojuma ideju skaidro Reach.ly vadītājs Ernests Štāls, piebilstot, ka vienas stundas laikā pakalpojumam jau reģistrējušies 50 lietotāju. Tomēr tas vēl nav rādītājs, lai noteiktu pakalpojuma veiksmi, jo uzņēmums tikai nesen uzsācis savu darbību, norādīja E. Štāls.
««Tvīti» par ceļojumiem ir viena no Twitter visbiežāk sastopamajiem tematiem. Mēs piedāvāsim pakalpojumu, kas viesnīcām sniegs iespēju izmantot sociālo tīklu, lai atrastu potenciālos kientus, turklāt viņus arī uzrunātu,» stāsta E. Štāls.
«Patērētāji ļoti labprāt komunicē ar Twitter palīdzību. Pētījumu rezultāti ir parādījuši, ka 9% no viesnīcas apmeklētājiem, kas saņem ziņu, veic viesnīcas numura rezervāciju,» par pētījuma rezultātiem stāsta Reach.ly vadītājs. Saskaņā ar Google statistiku, pirms recervācijas veikšanas patērētājs apmeklē aptuveni 22 mājaslapas, viņš norāda.
Uzņēmuma plānos ir attīstīt šo tehnoloģiju un piedāvāt pakalpojumu arī citām ar ceļojumiem saistītām nozarēm, piemēram, automašīnu nomai un lidmašīnu biļešu rezervācijai.
Jau vēstīts, ka kompānija Kraft Foods Ņujorkā ir izvietojusi interaktīvu pudiņu reklāmas stendu, kas seko amerikāņu Twitter lietotāju rakstītajām ziņām. Reklāmas stends pārbauda Twitter ziņojumus ik pēc septiņām minūtēm un atkarībā no tā, vai sociālajā tīklā ievietotajos ziņojumus pārsvarā dominē bēdīgi vai priecīgi «smaidiņu» attēli, kompānijas izvietotajā reklāmas stendā attēlotā cilvēka seja maina savu izteiksmi.