Swedbank noskaidrojusi tīkla problēmu iemeslu un atjaunojusi internetbankas darbību normālā režīmā, informēja bankas pārstāve Kristīne Jakubovska, piebilstot, ka nedēļas nogalē banka kopā ar iekārtu ražotājiem veiks tehniskos uzlabojumus, lai novērstu šādu traucējumu iemeslu nākotnē.
Internetbankas darbība tika atjaunota plkst. 16.30 pievakarē.
Jau ziņots, ka tīkla traucējumi Swedbank Latvijā un Lietuvā sākušies ap plkst. 14. Piektdien pēcpusdienā nedarbojās Swedbank internetbanka, tāpat nebija iespējams norēķināties ar šīs bankas kartēm, līdz ar ko nebija pieejamas arī darbības bankomātos, novēroja Db.lv. Tīkla darbība tika atjaunota plkst. trijos dienā, taču pēc laika traucējumi atsākušies, informēja bankas pārstāve.
Tehnisko nedienu iemesls bija tīkla traucējumi, taču sīkāk problēma netika komentēta.
Cilvēki par problēmām Swedbank darbībā ziņo arī mikroblogošanas vietnē Twitter, kur par tehniskām kļūmēm izsakās arī pati banka.