Jaunākais izdevums

Db.lv piedāvā jaunu viktorīnu, kurā varat laimēt divus Adidas komplektus ar Eiropas Čempionāta futbolā oficiālo bumbu Adidas EUROPASS un Predator PowerSwerve futbola apavu pāri.

Lai laimētu Eiropas Čempionāta oficiālo futbola bumbu un Adidas futbola apavu pāri, ir jāatbild uz četriem jautājumiem pareizi. Ja pareizi uz visiem četriem jautājumiem atbildēs vairāk nekā divi cilvēki, tad tiks veikta izloze, kuras rezultātā tiks noskaidrots laimīgais uzvarētājs.

Viktorīna noslēgsies pirmdien, 2. jūnijā, plkst 12:00. Uzvarētājs tiks paziņots otrdien, 3. jūnijā. Iespējams, balvas šoreiz šķiet tādas vīrišķīgas vai puiciskas, taču dāmām, kam futbols nepatīk, balva var noderēt dāvanai kādam vīrietim, turklāt nakamajā viktorīnā, iespējams, būs sievišķīgākas balvas. Sekojiet db.lv viktorīnām!

Priekšnoteikums dalībai viktorīnā ir dalībnieka iepazīšanās ar viktorīnas noteikumiem un pilnīga piekrišana tiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

adidas tomēr nav pilnībā no piedāvājuma izņēmuši kreklus ar Padomju Savienības simboliku

LETA,11.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs «adidas» tomēr nav pilnībā no piedāvājuma izņēmis kreklu ar Padomju Savienības simboliku, pārliecinājās aģentūra LETA.

Kā ziņots, «adidas» pirms vasarā Krievijā gaidāmās Pasaules kausa izcīņas futbolā ir izlaiduši dažādus retro stila sieviešu un vīriešu kreklus, starp kuriem ir arī replikas, ko rotā uzraksts «USSR» un bijušās Padomju Savienības simbolika.

Par to lielu neizpratni pauda ne tikai Lietuvas diplomāti, bet citu valstu pārstāvji, nosodot «adidas» rīcību.

Lai arī šonedēļ daudzviet šie «USSR» krekli vairs nebija atrodami piedāvājumā, aģentūra LETA pārliecinājās, ka tos vēl joprojām iespējams iegādāties «adidas» interneta vietnē Lielbritānijā «adidas.co.uk».

Kompānijas pārstāvji ir pauduši vilšanos par sabiedrības reakciju pēc šādu kreklu laišanas klajā, taču solīja, ka tuvākajā laikā tie vairs nebūšot pieejami.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Futbola spēļu sarunāšanas lietā aizturēti astoņi cilvēki

LETA,24.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts policijas izmeklētajā lietā par futbola spēļu rezultātu manipulāciju mantkārīgos nolūkos aizturēti astoņi cilvēki, piektdien preses konferencē pavēstīja Valsts policijas Galvenās kriminālpolicijas pārvaldes priekšnieks Andrejs Grišins.

«Aizturētas divas amatpersonas no kluba un divi spēlētāji, bet pārējie četri ir organizators un cilvēki, kuri viņus atbalstīja,» teica Grišins. «Šajā organizācijā bija izveidojies lomu sadalījums - gan uzpirktie cilvēki, gan tādi, kas atbalstīja finanšu plūsmas. Esam guvuši apstiprinājumu, ka nenomaksātie nodokļi varētu būt mērojami vairāku simtu tūkstošu eiro apmērā, līdz ar to varat iedomāties organizācijas apgrozījumu.»

Kā izteicās Grišins, apsūdzētajiem inkriminēta krāpšana lielā apjomā organizētā grupā un tiek izskatīti arī pierādījumi par noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien nolēmu aizbraukt ciemos pie tēva. Uz jautājumu, kā tad viņam iet, saņēmu lakonisku atbildi: D****. Garlaicīgi. Futbola pa TV nav. Jopcik ar ārā! Čempi arī atcēla. Par olimpiādi gan vienalga, tur normāla futbola nav.

Covid-19 ir skāris un ietekmējis visas dzīves jomas. Arī sportu. Sporta industrija bija viena no stūrgalvīgākajām un ilgi nespēja pieņemt lēmumu par savu dīkstāvi. Bija mēģinājumi spēlēt pie tukšām tribīnēm, dezinficēt skatītāju vietas pirms sporta pasākumiem, noteikt atsevišķus reģionus, kurus vīruss skāris mazāk un tur aizvadīt spēles, taču jau no paša sākuma tas, ka sports varētu palikt vīrusa neskarts, izskatījās kā naiva cerība, kurai nebūs lemts piepildīties. Patiesībā sporta pasaule vēl aizvien nespēj sadzīvot ar šo notikumu pavērsienu, brīžiem ar pilnīgi nepamatotu optimismu spekulējot par čempionātu atsākšanās termiņiem un turnīru norises datumiem. Ja cilvēki vēl var mainīt savu ikdienas paradumu sportot, tad pats sports nevar atļauties apstāties.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs «Adidas» no piedāvājuma mājaslapā izņēmis kreklu ar Padomju Savienības simboliku.

Lietuvas diplomāti pauduši izbrīnu par Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāja «Adidas» piedāvājumu iegādāties krekliņu, ko rotā uzraksts «USSR» un bijušās Padomju Savienības simbolika.

«Joprojām gadās saskarties ar impēriskās nostalģijas izpausmēm, bet no slavenās «Adidas» puses tas ir mazliet negaidīti,» sociālajā tīklā «Twitter» raksta Lietuvas Ārlietu ministrijas stratēģiskās komunikācijas grupa, daloties ar attēlu, kurā redzas pazīstamā ražotāja piedāvājums.

Šo ierakstu retvītojis ārlietu ministrs Lins Linkevičs.

Eiropas Parlamenta deputāts Artis Pabriks (V) interesējas, vai «Adidas» piedāvās abģērbu ar nacistiskās Vācijas simboliem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā sporta preču zīmola adidas konceptveikala izveidē kopumā tika ieguldīti vairāk nekā 150 000 eiro, stāsta SIA adidas Baltics pārstāve Lelde Veidemane.

Šis ieguldījums no adidas puses lielākoties ir ieguldījums zīmola attīstībā. «Ieguldījumus jaunā veikala izveidē veica gan adidas Baltics, gan arī franšīzes ņēmējs un adidas Baltics partnera uzņēmums SIA Bogvila,» norāda Veidemane.

Jaunā koncepta veikals adidas Homecourt atklāts 19.augustā, tas atrodas tirdzniecības centrā Rīga Plaza, tā platība ir 240 kvadrātmetri.

Veidemane atzīmē, ka Homecourt koncepcija tulkojumā no angļu valodas nozīmē mājas laukums. Šis ir Austrumeiropas reģionā pirmais adidas veikals, kas veidots pēc šāda koncepta.

«Šāda tipa veikals paredz, ka ikviens tā apmeklētājs tajā jutīsies kā mājas laukumā. Veikala iekārtojums un tā mēbeles, kā arī stendu izvietojums ir radīts manierē, kas pietuvina apmeklētāju lielā sporta sajūtām, piemēram, ieeja veikalā veidota līdzīgi kā sportistu ieeja stadionā un apavu uzlaikošanas zona - kā bāzes vieta beisbola laukumā,» klāsta Veidemane.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules kausa finālturnīrs palīdzēs mums pārspēt Nike un kļūt par lielāko sporta apģērbu un inventāra ražotāju pēc pārdošanas apjomiem, pārliecināts ir Adidas izpilddirektors Herberts Hainers (Herbert Hainer).

Jāatzīmē, ka Adidas peļņai bijuši ievērojami kāpumi un arī kritumi. Tā, piemēram, 2008. gada pēdējā ceturksnī kompānijas peļņa palielinājās par 151%, bet jau 2009. gada pirmajā ceturksnī tā saruka par 97%. Vairāki eksperti ir paziņojuši, ka kompānijas finanšu rādītāji ir pārāk svārstīgi, lai cīnītos ar Nike.

Savukārt Adidas izpilddirektors ir pārliecināts, ka Pasaules kausa finālturnīrs, kas risināsies Dienvidāfrikā no 11. jūnija līdz 11. jūlijam, ievērojami uzlabos Adidas atpazīstamību un stabilitāti, jo to vēros miljoniem skatītāju visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sākam biznesu: Dzīve mainās, kad piedzimst bērni

Laura Mazbērziņa,05.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunās māmiņas Aiga Ose un Kristīne Māla apvieno ideju ar drosmi, izveidojot zīmolu BuBuu; nu jau nedaudz vairāk kā gadu viņas piedāvā Latvijā šūtus sausos bumbu baseinus bērniem.

Aiga un Kristīne pievērsās savai uzņēmējdarbībai līdz ar bērniņu piedzimšanu. Viņas uzskata, ka, piedzimstot bērnam, ikkatras ģimenes un it īpaši jaunās māmiņas ikdiena piedzīvo lielas pārmaiņas, kuru ietvaros bieži vien paveras jauns skats uz lietām, rodas jaunas idejas un varbūt savā ziņā ir vairāk iemeslu sevi pierādīt, kā dēļ vēl vairāk censties. Zīmols BuBuu izveidots 2017. gada decembrī. Viss aizsākās, kad abas māmiņas kopīgi devās uz bērnu ballīti, kura risinājās bumbu istabā. Apspriežot idejas, kā neizmērojamo bērnu prieku, spēlējoties bumbās, «pārnest» uz mājām, un izpētot tirgū piedāvāto izvēli bumbu baseinu variācijām, abas secinājušas, ka būtu nepieciešams rast labāku risinājumu savām meitām. «BuBuu Baseini nebija radīti ar nodomu, ka tas būs milzīgs bizness, tā ir mūsu aizraušanās un sirdslieta. Redzot prieku mūsu bērnu acīs, nospriedām, kāpēc gan neiepriecināt vēl arī citus bērnus», stāsta māmiņas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Attīstot tirdzniecību internetā, Apavi 40+ paplašina klientu loku ārvalstīs un audzē apgrozījumu.

Sākotnējo apavu veikala Apavi 40+ (SIA Aseim) dibinātāju un īpašnieču ceļi biznesā šķīrušies, taču, piesaistot komandai jaunu partneri, Zaiga Brača turpina iesākto un negrasās apstāties. Pieprasījums pēc lielāku izmēru apaviem aug, izplešoties klientu lokam Latvijā un arī ārpus tās. Baltijas vienīgajā veikalā, kas specializējas tikai lielo izmēru apavu tirdzniecībā, iepērkas atlēti, citi stabila pamata meklētāji.

No grāmatvedības uz mārketingu

Pēc lēmuma pieņemšanas, ka var iztikt ar veikalā gūtajiem ienākumiem, Z. Brača pēdējos piecus gadus ir veltījusi savam uzņēmumam, lai gan sākotnēji apvienoja biznesu ar pamatdarbu. «Savienot pamatdarbu un attīstīt savu biznesu ir ļoti grūti,» viņa secina.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pasaules hokejs Latvijā — pārbaudījums sporta organizācijas nozarei

Db.lv,07.06.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā notikušajā pasaules čempionātā aizvadītas izslēgšanas turnīra pēdējās spēles un noskaidrots čempions.

Par gada nopietnāko izaicinājumu Latvijas sporta dzīvē tika diskutēts jau pirms čempionāta izdevniecības “Dienas Bizness” organizētajā tiešraides konferencē “Pasaules hokejs Latvijā”.

Jau ziņots, ka Rīgā notikušajā pasaules čempionātā zelta medaļas izcīnīja Kanādas hokejisti. Čempionātu pavadīja arī politiski notikumi, un par turnīra tehnisko organizāciju saņemtas uzslavas.

Latvija uzņēmās rīkot līdz šim nebijušu pasaules čempionātu, kuru var uzskatīt par vienu no lielākajiem šā gada sporta notikumiem. Izdevniecība “Dienas Bizness” sadarbībā ar Pasaules čempionāta hokejā 2021 oficiālo partneri “BITE Latvija” un Latvijas Hokeja federācijas oficiālo atbalstītāju “OPTIBET” pirms čempionāta rīkoja tiešraides konferenci “Pasaules hokejs Latvijā”.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sagaidāms, ka trīs nedēļu ilgais futbola čempionāts Euro 2008 Eiropas ekonomikai ienesīs ap 1.3 mljrd. eiro, raksta Db.

Rekordlielus ieņēmumus gūs arī Eiropas futbola vadošā organizācija UEFA - pat 50% vairāk nekā no iepriekšējā Eiropas futbola čempionāta 2004. gadā Portugālē, vēsta ārvalstu prese. Eiropas futbola čempionāts, kas norisinās no 7. līdz 29. jūnijam, ir trešais skatītākais notikums pasaules sportā pēc olimpiskajām spēlēm un pasaules kausa izcīņas futbolā, un tiek lēsts, ka tas šogad pulcēs pat miljardu skatītāju.

Šāda vērienīga notikuma rīkošana ienesīs lielu naudu Eiropas ekonomikai, vēsta Der Spiegel. Londonas universitātes Sporta biznesa centra vadītājs Saimons Čedviks uzskata, ka Euro 2008 varētu Eiropai atnest ap 1.3 mljrd. eiro. Būtiski iegūs vairākas Austrijas un Šveices pilsētas, kurās notiek čempionāta spēles. Pēc Čedvika domām, viena spēle vien ir spējīga ienest 42 milj. eiro, jo simtiem tūkstoši futbola fanu tērēs lielas summas par alu, uzkodām un naktsmītnēm. Konsultāciju kompānija Turner&Partner lēš, ka Šveices ekonomikas ieguvums no Euro 2008 būs 358 milj. USD, kamēr līdzīga Austrijas kompānija aprēķinājusi, ka valsts ieņems 389 milj. USD. Lielākie ieguvēji, protams, būs viesnīcas un pakalpojumu industrija. Austrijā vien šobrīd ir radīti 11 000 pagaidu darba vietu, lai tiktu galā ar viesu pieplūdumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Leģendas: Latvijas apavu karalis

Ineta Lipša,13.10.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No kurpniekiem rūpniekos Rūdolfs Eglītis sevi iecēla pats. Viņa galvenais trumpis bija — iet vienā solī ar modi.

1927. gads. Aina apavu rūpnieka Rūdolfa Eglīša veikalā. Ap avīzes Jaunākās Ziņas un žurnāla Atpūta īpašnieci kaprīzo Emīliju Benjamiņu kurpēm rokā līkņā vairākas pārdevējas. Klāt, kā to liecina izdevums Aizkulises, arī pats veikala īpašnieks.

— Protams, kurpes pasniegtas tās labākās. Emīlijai tās ļoti labi piestāv un viņa reti kad ko pasūta no Vīnes un Parīzes. [..] Patiesībā viņa Latvijas kurpes vien valkā, un, ja Eglīšam būtu visas tik labas klientes kā Emīlija, tad viņš jau sen būtu kļuvis par miljonāru. Emīlija pasūta gadā 20 — 30 pāru. Tiešām, agrākos laikos tā tirgojusies, noteikusi pati savu cenu — 24 lati, un vairāk nekad nav gribējusi dot. Bet tagad tā jau sen maksā to pašu cenu, ko maksā citas dāmas. Viņas figūrai kājas pilnīgi pieklājīgas. Emīlija valkā 38. numuru. Un kaut gan viņu uzskata par vienu no kaprīzākajām klientēm, tad tomēr apavu rūpnieks Eglīts to ciena un ir lepns, ka Emīlija taisni pie viņa pasūta visus savus apavus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas kompānija Adidas neatpaliek no pasaules tehnoloģiju milžiem Samsung un Sony, un laidusi klajā viedpulksteni Micoach, kurš mērīs arī tā nēsātāja pulsu treniņu laikā, vēsta BBC.

Tāpat Adidas viedpulkstenī ir GPS sistēma, kas palīdzēs precīzāk noteikt skriešanas sporta piekritēju atrašanās vietu. Viedpulkstenī nebūs iespējams izmantot citu kompāniju lietojumprogrammas.

Ziņas par Adidas sperto soli tehnoloģiju lauciņā nāk neilgi pēc Nike uzlabotā pulsa mērītāja prezentēšanas.

Konkurējošās kompānijas, kuru pamatnodarbošanās ir sporta apģērbu un apavu piegāde, abas sper soļus tehnoloģiju virzienā, tomēr uzņēmumu pieeja ir atšķirīga. Adidias savu viedpulksteni Micoack Smart Run pārdos par teju dubultlielu cenu nekā Nike Fuelband SE. Fuelband SE pašlaik iespējams veikt iepriekšpasūtījumus par 149 ASV dolāriem, savukārt Adidas Micoach tiek pārdots par 399 ASV dolāriem. Tajā pašā laikā Adidas sportisko aktivitāšu mērītājs piedāvā arī iespēju atskaņot MP3 audio failus, kā arī ar Bluetooth palīdzību izmantot bezvadu austiņas. Tāpat Adidas piedāvā savu lietojumprogrammu izmantot arī Android, Windows Phone un iOS ierīcēs. Nike lietojumprogramma izmantojama tikai iPhone.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto & Video

FOTO: Eiropas vērtīgākie futbola klubi

Žanete Hāka,14.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas vadošo futbola klubu vērtības reitingā pirmajā vietā ierindojas Spānijas Real Madrid un Lielbritānijas Manchester United, katra futbola kluba vērtībai sasniedzot 2,9 miljardus eiro.

Savukārt trīs vadošo futbola klubu (Real Madrid, Manchester United un Barcelona) vērtība veido aptuveni trešdaļu no visu 32 vadošo Eiropas futbola klubu kopējās vērtības, kas ir 26,3 miljardi eiro, liecina starptautiskās biznesa konsultāciju kompānijas KPMG Eiropas nozīmīgāko futbola klubu vērtības pētījums Futbola klubu vērtējums: Eiropas elite (Football club’s valuation: The European elite).

KPMG Baltics SIA partneris Ondrejs Fikrle: «Eiropas profesionālo futbola klubu analīze parāda mainīgo ekonomisko situāciju futbolā. Lai gan futbola klubi ir starp pasaulē visatpazīstamākajiem zīmoliem ar ļoti lielu līdzjutēju skaitu visā pasaule, tomēr to finansiālā vērtība ir salīdzinoši maza. Tikai 9 no 32 pārskatā iekļautajiem klubiem vērtība pārsniedz 1 mljrd. EUR. Protams, būs arī interesanti novērot, vai Francijā notiekošais Eiropas futbola čempionāts Euro 2016 ienesīs izmaiņas kopējā futbola klubu novērtējumā.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Adidas un UEFA Vīnes MuseumsQuartier muzeju kompleksā kopā prezentējuši adidas EUROPASS gloria – oficiālo futbola bumbu UEFA EURO 2008 finālam.

EUROPASS gloria ir īpaši radīta visnozīmīgākajai spēlei 2008. gada Eiropas čempionātam Futbolā un tiks izmantota tikai fināla mačam, kas notiks Vīnē, 2008. gada 29. jūnijā, Db.lv informē Hill and Knowlton Latvia pārstāve Laura Tīte.

Bumbas dizainā izmantots Henri Delaunay veidotā kausa motīvs Eiropas čempionātam futbolā, EUROPASS gloria futbola bumba ir gaišā sudraba krāsā un tai tāpat kā EUROPASS ir 12 melni punkti, apvienojot tradīcijas un mūsdienīgumu. Bumbas nosaukumam pievienotais vārds gloria apzīmē uzvaras prieku un slavu, ko izbaudīs UEFA EURO 2008 uzvarētāji. Nosaukums EUROPASS norāda uz ciešo sadarbību starp abām čempionāta rīkotājvalstīm – Austriju un Šveici. Tas arī simbolizē katru saspēli starp spēlētājiem 2008. gada Eiropas Čempionāta futbolā jeb UEFA EURO 2008 laikā. Nosaukums arī raksturo sadarbību starp visiem futbola līdzjutējiem, kuri dosies uz Austriju un Šveici, lai atbalstītu savus favorītus un sekotu līdzi turnīra norisei.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašreizējā tiešā futbola atdeve Latvijas ekonomikai kopumā sasniedz 27,8 miljonus eiro, liecina UEFA GROW attīstības programmas ietvaros veiktais pētījums, kas mēra futbola vērtību un pienesumu sabiedrībai.

Iegūtie dati rāda, ka investīcijas futbolā ienes līdzekļus valsts ekonomikā – piemēram, rada jaunas darba vietas, un reizē ļauj valstij ietaupīt miljonus veselības aprūpē, noziedzības apkarošanā un citos būtiskos segmentos.

Minēto atdevi veido esošo futbola laukumu vērtība, ietverot 3,1 milj. eiro ieguldījumu būvniecības nozarē un 9,4 milj. eiro ieguldījumu laukumu izveidē un nomā, kā arī futbola dalībnieku tēriņu vērtība 15,3 milj. eiro apmērā, kas ir tiešie izdevumi, dalības maksas, aprīkojums, transporta izdevumi u.c.

Sociālajai nozarei futbols sniedz ietaupījumu 1,9 milj. eiro apmērā, ietverot noziedzības samazinājumu un izglītības sistēmas uzlabojumus. Savukārt veselības nozarei futbols sarūpē 15 milj. eiro ietaupījumu, dalībnieku vidū novēršot kardiovaskulārās saslimšanas, diabēta gadījumus, mentālās saslimšanas un citus veselības riskus. Pētījuma dati apliecinājuši, ka ikgadējā investīcija 118 eiro apmērā uz vienu spēlētāju dod Latvijas tautsaimniecībai 1515 eiro lielu atdevi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Līdz šim hokeja čempionāta gatavošanās darbos ieguldīti nepilni 600 000 eiro

LETA,18.03.2021

Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) valsts sekretāra vietnieks, Sporta departamenta direktors Edgars Severs.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz šim Latvijā gaidāmā pasaules čempionāta hokejā, kas Rīgā norisināsies maija otrā pusē, gatavošanās darbos ieguldīti 593 268 eiro, žurnālistus informēja Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) valsts sekretāra vietnieks, Sporta departamenta direktors Edgars Severs.

Viņš atgādināja, ka Latvija uzņems 16 spēcīgākās hokeja izlases un rīkos 64 spēles. Pirmā hokeja spēle būs vērojama 21.maijā, bet fināls - 6.jūnijā.

Kā stāstīja Severs, līdz šim gatavošanās darbos pasaules hokeja čempionāta norisei ieguldīti 593 268 eiro. Savukārt 29.martā pasaules hokeja čempionāta rīcības komiteja spriedīs par iepriekšējā Starptautiskās hokeja federācijas (IIHF) kongresa neiztērēto finansējumu 183 268 eiro apmērā, lai vienotos par tā izlietojuma mērķiem.

Severs uzsvēra, ka rīcības komiteja 29.marta sēdē vērtēs aktuālāko situāciju ar Covid-19, diskutēs par čempionāta drošības protokolu efektivitāti un tā detalizāciju čempionāta drošai rīkošanai, kā arī skatīs ieguldītā finansējuma izlietojumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

FOTO: Latvijas hokeja izlase pirmo reizi kopš 2009.gada iekļūst pasaules čempionāta ceturtdaļfinālā

LETA,16.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas hokeja izlase otrdien nodrošināja vietu pasaules čempionāta ceturtdaļfinālā, kur spēlēs pirmo reizi kopš 2009.gada.

Izšķirošajā B apakšgrupas mačā par ceļazīmi uz ceturtdaļfinālu Latvijas hokejisti ar rezultātu 1:0 (1:0, 0:0, 0:0) uzvarēja pasaules čempionāta rīkotāju Dāniju.

Latvijas hokejisti B apakšgrupā ieņēma ceturto vietu un ceturtdaļfinālā ceturtdien tiksies ar A apakšgrupas uzvarētāju Zviedriju.

Vienīgos vārtus šajā mačā Latvijas izlases labā guva Andris Džeriņš.

Savukārt «sauso» uzvaru Latvijas izlases vārtos izcīnīja Elvis Merzļikins, kurš atvairīja visas 19 pretinieku mestās ripas.

Iepriekšējo reizi pasaules čempionāta ceturtdaļfinālā Latvijas izlase piedalījās 2009.gadā, kad Šveicē atkārtoja savu visu laiku labāko rezultātu un ierindojās septītajā vietā. Šāds sasniegums Latvijas izlasei padevies arī 1997. un 2004.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

FOTO: Francijas futbola izlase otro reizi vēsturē kļūst par pasaules čempioniem

LETA,16.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas futbola izlase svētdien Krievijā otro reizi vēsturēizcīnīja Pasaules kausu.

Turnīra finālmačā Francijas futbolisti «Lužņiku» stadionā Maskavā ar 4:2 (2:1) uzvarēja Horvātijas valstsvienību.

Šī mača rezultātu 18.minūtē atklāja Francijas izlase, jo pēc tās standartsituācijas bumbu ar galvu savos vārtos raidīja horvātu uzbrucējs Mario Mandzukičs. Savukārt desmit minūtes vēlāk Horvātija panāca neizšķirtu, kad izcēlās Ivans Perišičs, bet 38.minūtē Francijas labā 11 metru soda sitienu realizēja Antuāns Grīzmans, atkal vadībā izvirzīdams francūžus. Pirmais puslaiks noslēdzās ar 2:1 par labu francūžiem.

Otrajā puslaikā Francija pamanījās izvirzīties vadībā ar 4:1, kad pa vārtiem guva Pols Pogbā un talantīgais Kilians Mbapē, tomēr 69.minūtē Mandzukičs pēc rupjas franču vārtsarga Igo Lorī kļūdas vienus vārtus atguva. Rezultāts pēc tam gan vairs nemainījās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto stāsts

Kā top?: rokām darinātas kurpes Elegantā

Gunta Kursiša,21.03.2014

Latvijā ražotu apavu zīmols Elegants tika izveidots pagājušā gadsimta sešdesmitajos gados. No apavu ražotāja tas pārtapa apavu labošanas pakalpojumu sniedzējā, bet nu jau 2,5 gadus atgriezies pie sākotnējās darbības nozares - apavu izgatavošanas.
Db.lv piedāvā aplūkot, kā tiek izgatavoti apavi Elegantā.

Foto: Edmunds Brencis, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apavu izgatavošana ar rokām krietni atšķiras no to mehāniskas ražošanas, prasa ilgu laiku, meistara prasmi un pacietību. Latvijā apavu ražošana lielākos apmēros nepastāv, taču ir daži apavu izgatavotāji, kas aizņem rokām darinātu kāju ģērbu nišu. Viens no lielākajiem ir Elegants, kurš izdzīvojis no padomju laikiem. Piedāvājam aplūkot, kā apavu izgatavošanas darbnīcā top kurpes!

Apavu izgatavošanas procesu var aplūkot galerijā augstāk!

Lai arī apavu izgatavošanas apjomi, salīdzinot ar lielajām apavu ražotnēm Eiropā, nav lieli - aptuveni simts apavu pāru mēnesī, salīdzinot ar līdzīgiem vietējiem nišas uzņēmumiem, šie apjomi esot «milzīgi», stāsta Eleganta vadītājs Raimonds Burakēvičs, kurš apavu darbnīcā grozās jau kopš septiņu gadu vecuma. R. Burakēviča tēvs bijis šīs apavu darbnīcas saimnieks, tādēļ varētu teikt, ka Raimonds ir ģimenes tradīciju turpinātājs, viņš iepriekš atzina DB.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Futbola spēļu sarunāšanas krimināllietā aizturētas trīs personas, tostarp Gavrilovs

LETA,09.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts policijas (VP) sāktajā kriminālprocesā par futbola spēļu sarunāšanu ir aizturētas trīs personas, trešdien notikušajā preses konferencē atklāja VP priekšnieks Ints Ķuzis.

Aģentūra LETA rīcībā esošā informācija liecina, ka starp aizturētajām personām ir arī bijušais Daugavpils futbola kluba «Dinaburg» prezidents, uz mūžu no Latvijas futbola diskvalificētais Oļegs Gavrilovs, kurš ir apsūdzēts arī citā kriminālprocesā par spēļu sarunāšanu. Šajā kriminālprocesā nākamā tiesas sēde paredzēta Daugavpils tiesā 23.decembrī plkst.10.30.

Ķuzis medijiem norādīja, ka policija vēlējusies, lai galvenajam spēļu sarunāšanas organizatoram tiktu piemērots drošības līdzeklis - apcietinājums, taču tiesa šai personai noteikusi drošības naudu 30 000 eiro apmērā. Ķuzis atzīmēja, ka VP izvērtēs naudas izcelsmi.

Viņš arī atzina, ka lietā iesaistītās personas jau iepriekš bijušas VP redzeslokā par līdzīga rakstura noziegumiem. Ķuzis gan neatklāja nevienas personas identitāti, taču atklāja, ka visi trīs ir Latvijas valstspiederīgie. Tāpat viņš norādīja, ka lietā tiek izmeklētā spēļu rezultātu manipulēšana vairākās oficiālās futbola spēlēs, tostarp Latvijas čempionātā. Noziedzīgā kārtā iegūtās summas vēl tiek skaidrotas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

FOTO: Pasniegtas Latvijas Gada balvas sportā

LETA,22.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Latvijas šī gada labākajiem sportistiem ceturtdien tika nosaukti basketbolists Kristaps Porziņģis un tenisiste Aļona Ostapenko.

Porziņģis Latvijas gada labākā sportista balvu saņēmis otro gadu pēc kārtas, bet Ostapenko šī ir pirmā valsts labākās sportistes balva karjerā.

Porziņģis šogad turpina priecēt basketbola līdzjutējus Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) laukumos un ved pretī uzvarām Ņujorkas Knicks komandu. Tāpat viņš bija Latvijas izlases līderis septembrī aizvadītajā Eiropas čempionātā, kurā latvieši izcīnīja piekto vietu.

Porziņģis šosezon 24 spēlēs vidēji guvis 25,5 punktus, būdams NBA astotais rezultatīvākais spēlētājs. Tāpat viņš vienā spēlē bloķējis 2,1 metienu, kas ir trešais labākais rādītājs līgā.

Savukārt Ostapenko jūnijā triumfēja Francijas atklātajā čempionātā, sasniedzot vienu no lielākajiem panākumiem Latvijas sporta vēsturē. Viņa kļuva par pirmo Latvijas tenisisti ranga pirmajā desmitniekā un piedalījās WTA sezonas noslēguma turnīrā. Ostapenko bez triumfa French Open izcīnīja uzvaru arī Seulas WTA "International" turnīrā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgusies Db.lv piedāvātā viktorīna, kurā divi atbildētāji varēja laimēt Adidas komplektu ar Eiropas Čempionāta futbolā oficiālo bumbu Adidas EUROPASS un AdiPure futbola apavu pāri.

Tā kā pareizi uz visiem jautājumiem atbildēja vairāk nekā divi cilvēki, veicām izlozi, kuras rezultātā par uzvarētāju kļuva Laura Grīnberga un Alda Palmbaha.

Šodien uz Dienas biznesa redakciju pēc balvas ieradās Alda Palmbaha. Kā atzina Alda, tad viņa ir piedalījusies arī iepriekšējās viktorīnās un piedalīsies arī nākamajās.

Sveicam uzvarētāju un aicinām pārējos nezaudēt cerības, jo Db.lv ir jauna viktorīna, kurā varat laimēt īpašu Adidas komplektu - Yoga T-kreklu, Yoga bikses un Yoga apavu pāri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas pārstās sponsorēt korupcijas un dopinga skandālu apsēsto Starptautisko Vieglatlētikas federāciju (IAAF), vēsta britu raidsabiedrība BBC.

adidas ir lielākais IAAF sponsors un plāno pārtraukt finansēt organizāciju četrus gadus ātrāk, nekā sākotnēji plānots.

Kā atklāj BBC, adidas lēmums ir tieši saistīts ar dopinga skandāliem vieglatlētikā, kur liela loma bijusi IAAF.

adidas pēc Pasaules Antidopinga aģentūru (WADA) pirmā ziņojuma par dopinga lietošanas apmēriem vieglatlētikā esot informējusi IAAF par to, ka tā apsver pārtraukt vienošanos ar organizāciju.

Janvāra vidū WADA nāca klajā ar otro daļu no ziņojuma, kur apsūdzēja bijušo IAAF prezidentu Lamīnu Djaku korupcijas pieļaušanā, kā arī IAAF tajā, ka organizācija nevarēja nezināt par sistemātiskajiem dopinga pārkāpumiem. Tieši otrais ziņojums licis adidas pieņemt lēmumu, par ko IAAF tiks informēta šonedēļ.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) muitas amatpersonas, izskatot administratīvā pārkāpuma lietu par muitas režīma piemērošanu kontrafaktām precēm, pieņēma lēmumu konfiscēt kādam uzņēmumam izņemtās preces – 13 616 apavu pārus, kuru atsevišķi elementi bija sajaucami līdzīgi uzņēmuma Adidas AG reģistrētajai preču zīmei.

2011.gada 30.jūlijā VID muitas amatpersonas Liepājas ostas muitas kontroles punktā veica fizisko kontroli kādai Ķīnā ražotu apavu kravai. Muitas kontroles laikā muitas amatpersonām radās aizdomas par iespējamu uzņēmuma Adidas AG intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, jo kravā atradās apavi, kuru vairāki būtiski elementi bija sajaucami līdzīgi uzņēmuma Adidas AG reģistrētajai preču zīmei.

Kravā esošo apavu paraugi tika nodoti ekspertīzes veikšanai uzņēmuma Adidas AG intelektuālā īpašuma tiesību pārstāvim Latvijā. Ekspertu sniegtais atzinums apliecināja, ka daļa no kravā esošajiem apaviem – 13 616 pāri – ir kontrafaktas preces, kas pārkāpj uzņēmuma Adidas AG intelektuālā īpašuma tiesības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latviešu talants Kristaps Porziņģis gatavojas parakstīt reklāmas līgumu ar Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāju adidas, kas būtu lielākais šāda veida kontrakts Eiropas basketbola vēsturē, vēsta vairāki Ziemeļamerikas mediji.

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Ņujorkas Knicks spēlētājam Porziņģim 1.oktobrī beidzās līgums ar citu sporta inventāra kompāniju Nike, taču nu viņš vienojies par ilgtermiņa līgumu ar adidas, informē Yahoo Sports.

Abas puses esot panākušas vienošanos uz vairākiem gadiem, turklāt tā paredz, ka Porziņģis viena gada laikā saņems no trim līdz sešiem miljoniem dolāru (2,7 - 5,3 miljoni eiro). Basketbolista nopelnītā summa atkarīga no viņa izpildītajiem bonusiem.

Iepriekš tik ienesīgs reklāmas līgums nav bijis nevienam Eiropas basketbolistam.

Pirms tam Porziņģim bija četru gadu līgums ar Nike, kas bija noslēgts, latvietim vēl spēlējot Spānijā. Tas basketbolistam ik gadu ienesa 25 000 dolāru (22 324 eiro). Tiesa, Nike līdz oktobra vidum ir tiesības pielīdzināties adidas piedāvājumam, taču tas, visticamākais, netiks darīts.

Komentāri

Pievienot komentāru