Pasaules kausa finālturnīrs palīdzēs mums pārspēt Nike un kļūt par lielāko sporta apģērbu un inventāra ražotāju pēc pārdošanas apjomiem, pārliecināts ir Adidas izpilddirektors Herberts Hainers (Herbert Hainer).
Jāatzīmē, ka Adidas peļņai bijuši ievērojami kāpumi un arī kritumi. Tā, piemēram, 2008. gada pēdējā ceturksnī kompānijas peļņa palielinājās par 151%, bet jau 2009. gada pirmajā ceturksnī tā saruka par 97%. Vairāki eksperti ir paziņojuši, ka kompānijas finanšu rādītāji ir pārāk svārstīgi, lai cīnītos ar Nike.
Savukārt Adidas izpilddirektors ir pārliecināts, ka Pasaules kausa finālturnīrs, kas risināsies Dienvidāfrikā no 11. jūnija līdz 11. jūlijam, ievērojami uzlabos Adidas atpazīstamību un stabilitāti, jo to vēros miljoniem skatītāju visā pasaulē.
«Adidas katru gadu nāk klajā ar jauniem produktiem un līdz šim brīdim tas mums ir izdevies. Inovācijas, manuprāt, ir panākumu atslēga. Mēs jau 11 gadus Pasaules kausa finālturnīram piedāvājam oficiālo bumbu. Tas ir rādītājs, ka mūsu augstajiem standartiem uzticas,» norāda H. Hainers.
Jāatzīmē, ka Adidas izpilddirektora plānus pārspēt Nike var ietekmēt pēdējā laikā pasaules medijos parādījušās intervijas ar slaveniem futbolistiem, kuri visi kā viens asi kritizē Pasaules kausa finālturnīra oficiālo bumbu Jabulani, pat salīdzinot to ar bumbām, kuras var nopirkt lielveikalos.
Spēlētāji saka, ka tās trajektorija gaisā ir tik neparedzama, ka tas apgrūtina spēlēšanu.
Savukārt Adidas pārstāvji izteikušies, ka bumbas veidošanā ir izmantota radikāli jauna tehnoloģija un bumbas virsma nodrošina izcili stabilu lidojumu un perfektu saķeri jebkuros apstākļos.
Bumbu, kas izgatavota uz šo finālturnīru, saucas Jabulani, kas zulu valodā nozīmē svinēt. Bumbas dizainu veido 11 krāsas. Tās simbolizē 11 spēlētājus uz laukuma katrā komandā, 11 oficiālās valodas un 11 kopienas Dienvidāfrikas Republikā (DĀR), kur norisināsies finālturnīrs.