Jaunā sporta preču zīmola adidas konceptveikala izveidē kopumā tika ieguldīti vairāk nekā 150 000 eiro, stāsta SIA adidas Baltics pārstāve Lelde Veidemane.
Šis ieguldījums no adidas puses lielākoties ir ieguldījums zīmola attīstībā. «Ieguldījumus jaunā veikala izveidē veica gan adidas Baltics, gan arī franšīzes ņēmējs un adidas Baltics partnera uzņēmums SIA Bogvila,» norāda Veidemane.
Jaunā koncepta veikals adidas Homecourt atklāts 19.augustā, tas atrodas tirdzniecības centrā Rīga Plaza, tā platība ir 240 kvadrātmetri.
Veidemane atzīmē, ka Homecourt koncepcija tulkojumā no angļu valodas nozīmē mājas laukums. Šis ir Austrumeiropas reģionā pirmais adidas veikals, kas veidots pēc šāda koncepta.
«Šāda tipa veikals paredz, ka ikviens tā apmeklētājs tajā jutīsies kā mājas laukumā. Veikala iekārtojums un tā mēbeles, kā arī stendu izvietojums ir radīts manierē, kas pietuvina apmeklētāju lielā sporta sajūtām, piemēram, ieeja veikalā veidota līdzīgi kā sportistu ieeja stadionā un apavu uzlaikošanas zona - kā bāzes vieta beisbola laukumā,» klāsta Veidemane.
Kā ziņots, pērn par 11% audzis sporta preču tirgotāja SIA adidas Baltics apgrozījums, liecina Firmas.lv informācija.
Uzņēmums pērn apgrozīja 18,11 miljonus eiro, bet 2013.gadā - 16,39 miljonus eiro. Savukārt uzņēmuma peļņa pērn bija 139 312 eiro, kas ir par 48% mazāk nekā 2013.gadā, kad uzņēmuma peļņa bija 269 781 eiro.
SIA adidas Baltics dibināta 2005.gada nogalē. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 28 457 eiro. adidas Baltics pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai adidas International B.V..