Baltijā lielākais kafijas ražotājs Melnā kafija investējis 30 tūkstošus latu jauna zīmola izveidē.
Zīmols MELNA COFFEE tiek ieviests ar mērķi palielināt mazumtirdzniecības tirgus daļu Baltijā un eksporta tirgos – Krievijā, Dānijā, Somijā, Baltkrievijā.
Melnās kafijas ģenerāldirektors Mārtiņš Čakste skaidro, ka līdz šim izmantotais mazumtirdzniecības zīmols Black Professional cilvēkiem vairāk asociējies ar kafiju, ko ir iespējams pagatavot tikai profesionālajos kafijas aparātos. Kompānijas vadība sapratusi, ka, mainot zīmolu un produktu iepakojumu, produkti pircējiem tiks padarīti pieejamāki, līdz ar to tie kļūs konkurētspējīgāki.
Ķekavas novadā bāzētā kompānija ir līderis kafijas ražošanā Baltijas valstīs – tās tirgus daļa Latvijā ir 17,5%, Lietuvā 22%, Igaunijā 2% tirgus. Mazumtirdzniecībai ražoto produktu tirgus daļa Latvijā ir 5%. Uzsākot jaunā zīmola produktu tirdzniecību, plānots palielināt tirgus daļu, informē Melnās kafijas ģenerāldirektors.