Filmu un animācijas studija no Liepājas "Sense Media" sadarbībā ar "Helio Media" ir uzsākusi darbu pie jauna Latvijas animācijas komēdijseriāla "Blinkijs" pilotsērijas izstrādes.
Pilotsērijas izmaksas ir 21 tūkstotis eiro, tostarp stāsta un tēlu radīšanai, zīmēšanai, animēšanai, mūzikai u.c.
"Esam patīkami satraukti par šo projektu, jo veidot saturu bērniem un jauniešiem ir liela atbildība," komentēja filmu un animācijas studijas "Sense Media" līdzīpašnieks un producents Egils Šusts.
"Šis būs stāsts par to, kā veidojas savstarpējās attiecības starp animācijas tēliem, kā tiek risinātas problēmas un kā ikdienišķas situācijas izskatās no malas. Blinkijs ir suns, kurš vēlas palikt netraucēts, gulšņāt uz sava iemīļotā dīvāna un skatīties nebeidzamās ziepju operas, taču diemžēl tas viņam nav iespējams, jo viņa saimnieks Brendons pastāvīgi iekuļas nepatikšanās un Blinkijam nākas iziet no savas komforta zonas, lai viņu glābtu," seriāla vadmotīvu ieskicēja "Blinkijs" režisors Juris Lisovs.
"Sense Media" mērķis ir Latvijā radīt bērniem saturu ar pievienoto vērtību ne tikai vietējam, bet arī eksporta tirgum, kā arī nodrošināt iespējas jaunajiem profesionāļiem – universitātes un/vai tehnikuma absolventiem – strādāt pie šāda veida projektiem, paliekot Latvijā.
"Blinkijs" pirmizrādi piedzīvos 2020. gada pavasarī.