Jaunākais izdevums

images/article/ac3c2d15-3ab8-4784-843f-6bf585330fabIH-Riga-logo-2[1].jpg

Šodien svešvalodu kursi nav vairs deficīta prece - plašajā piedāvājumu klāstā vajag tikai atrast labāko un sev atbilstošāko. Kā to izdarīt? Piedāvājam īsu ceļvedi svešvalodu kursu meklētājam:

· Visi svešvalodu kursi piedāvā līdzīga satura un, protams, augstas kvalitātes pakalpojumus, bet vai visi Jums varēs pastāstīt par saviem klientiem un ieteikt kontaktpersonas rekomendāciju sniegšanai?

IH Executive Centre pasniedzēji pagājušajā mācību gadā piedalījās divos Eiropas Savienības struktūrfondu finansētos projektos.

· Visiem, kuri vēlas uzsākt mācības svešvalodu kursos ir jāveic diagnostikas tests, bet vai visi Jums varēs piedāvāt mutisko interviju ar Kembridžas angļu valodas eksāmenu sertificētiem eksaminētājiem?

IH Executive Centre pasniedzēji ir vairāku starptautiski atzītu valodas eksāmenu (IELTS, BEC, FCE, CAE, LCCI, TOEFL u.c.) sertificēti eksaminētāji. Šī pieredze arī Jums dos iespēju pilnvērtīgi sagatavoties kādam no šiem eksāmeniem, kuri Jums paver labākas karjeras iespējas pasaulē.

· Svešvalodu kursi piedāvā mācības pie pasniedzējiem no ārvalstīm, bet vai visi Jums varēs uzrādīt pasniedzēju pedagoģisko izglītību apliecinošus sertifikātus?

IH Executive Centre strādā diplomēti pasniedzēji no Lielbritānijas, ASV un citām valstīm, kuri ir ieguvuši Trinity, CELTA, DELTA sertifikātus – kā apliecinājumu pasniedzēju profesionalitātei valodas pasniegšanā.

· Korporatīvo klientu (uzņēmumu) grupām tieši pirmskursu testēšana ļauj iepazīties ar iespējamo kursu programmu un pasniedzējiem, bet vai visi Jums var piedāvāt tieši Jūsu vajadzībām skolas akadēmiskā direktora veidotu mācību programmu?

IH Executive Centre svešvalodu nodarbību laikā tiek izmantotas jaunākās mācību grāmatas, kā arī katrai grupai tieši to vajadzībām sagatavoti papildmateriāli – tie var tikt veidoti kā pilnībā jauns materiālu kopums. Studentiem tiek dota iespēja izteikt savas vēlmes programmas satura veidošanā.

Jūsu izvēlei piedāvājam vispārējās angļu valodas vai lietišķās angļu valodas mācību programmas:

· Sagatavošanas kursi starptautiskajiem eksāmeniem (IELTS, TOEFL, FCE, CAE, BEC) – 1 mēnesis 144,00 Ls

· Intensīvais un ekstensīvais lietišķās (biznesa) valodas kurss 3,5 mēneši – 270,00 Ls

· Korporatīvais lietišķās (biznesa) valodas kurss 3,5 mēneši - 450,00 Ls (maksimālais studentu skaits grupā 4 cilvēki)

· Speciālas programmas uzņēmumiem (nodarbības pie Jums birojā)

· Individuālās nodarbības

Nodarbības notiek Rīgas centrā, Brīvības ielā 40.

International House Riga Executive Centre

Rīga, Brīvības 40-2

Tel.67240557; 67240664

[email protected],

www.ihriga.lv

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Digitālajā vidē iekšējā (On Site) un ārējā (Off Site) mājaslapas optimizācija ir divas dažādas SEO stratēģijas, kas palīdz uzlabot vietnes redzamību meklētāja rezultātos. Šajā rakstā apskatīsim, kā tās atšķiras un kā katrs no šiem elementiem ietekmē jūsu vietnes veiksmīgu ierindošanos Google meklētājā.

On-Site SEO: Mājaslapas iekšējā SEO optimizācija

On Site SEO optimizācija ir aktivitātes, kas tiek veiktas pašā mājaslapā, lai uzlabotu vietnes redzamību meklēšanas rezultātos.

1. Vietnes veiktspēja

Mājaslapas ātrums ietekmē ne tikai lietotāju pieredzi, bet arī rezultātus Google meklētājā. Veicot veiktspējas optimizāciju, piemēram, izmantojot rīkus kā PageSpeed Insights, jūs varat uzlabot lapas ielādes laiku, izmantojot metodes kā attēlu kompresijas iespējas un citus pielāgojumus.

2. Lapas nosaukumu un virsrakstu optimizācija

Lapu virsraksti (H1, H2, H3) ir svarīgi, jo palīdz lietotājiem un meklētājprogrammām saprast par ko ir vietnes saturs. Optimizējiet lapu nosaukumus, iekļaujot mērķa atslēgvārdus un piesaistiet lietotāju uzmanību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompānija Microsoft lūgusi izņemt no interneta meklētāja Google rezultātiem saites uz savām interneta vietnēm, kļūdas pēc tās uzskatot par pirātiskām.

Microsoft vārdā lūgumu, lai Google no meklētāja rezultātiem izņem saites uz galveno Microsoft interneta vietni, kurā atrodas informācija par produktiem un tehniskā atbalsta informācija, nosūtījis uzņēmums LeakID, kas specializējas interneta pirātisma apkarošanā. Google darbinieki sapratuši, ka notikušais ir kļūda un no meklētāja rezultātiem saites nav izņēmuši.

Kā norāda tehnoloģiju medijs PC World, uzņēmumi, kas nodarbojas ar pieprasījumu izsūtīšanu par kādas noteiktas vietnes izņemšanu no meklētāja rezultātiem, šo procesu automatizē un tādējādi tajā viegli var ielavīties kļūdas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Investēt svešvalodas prasmju attīstīšanā ir labākais, ko jūs varat izdarīt savas karjeras labā

Sadarbības materiāls,23.08.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Svešvalodu mācīšanās ne tikai sagādā prieku un to zināšana ne tikai atvieglo komunikāciju ārzemēs atvaļinājuma laikā, bet, brīvi pārvaldot otru valodu, ir vieglāk spert pirmo soli veiksmīgas karjeras virzienā. Pašlaik darba devēji par vienu no būtiskākajām iemaņām uzskata otrās vai trešās svešvalodas zināšanas. Valodas ne tikai palīdz nodrošināt veiksmīgu sadarbību un komunikāciju ar ārvalstu klientiem un partneriem, bet arī veicina personīgo un profesionālo izaugsmi.

Prast un saprast vēl vienu valodu nozīmē iegūt daudz jaunu iespēju. Prasme komunicēt vairākās valodās ļauj labāk orientēties globālajā tirgū, apzināt un saprast starptautisko klientu, piegādātāju un partneru vēlmes un vajadzības. Iespēja komunicēt tieši, bez tulka vai tulkošanas biroja starpniecības, novērš iespējamos pārpratumus un ar informācijas apmaiņu saistītos konfliktus, kā arī ļauj būtiski ietaupīt. Tieši svešvalodas zināšanas darba devēji vērtē visaugstāk, tādēļ, ja esat jaunu karjeras iespēju meklējumos, pārliecinieties par to, ka jūsu zināšanas ir pietiekamas.

Speciālisti bieži vien saskaras ar problēmu atrast savai svešvalodu kompetences uzlabošanai pietiekami kvalitatīvus kursus vai seminārus, jo lielākā daļa tiešsaistes kursu tiek piedāvāta svešvalodā. Vēlme uzzināt vairāk un uzlabot savu profesionālo kvalifikāciju ir galvenais iemesls, kādēļ cilvēki izvēlas svešvalodu kursus. Protot svešvalodu, jūs varēsiet ne tikai efektīvāk komunicēt ar ārvalstu partneriem, bet arī, izmantojot dažādas tiešsaistes mācību platformas, iemācīties jebko – no zīmēšanas un programmēšanas pamatiem līdz pat datu analīzei. Svešvalodu zināšanas ļauj apgūt plašu iemaņu spektru, pat neizejot no mājām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Biežāk uzdotie jautājumi

Latvijas Banka / eiro.lv,03.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kad Latvijā ieviesīs eiro?

Oficiālais eiro ieviešanas mērķa datums ir 2014. gada 1. janvāris. Šobrīd Latvijas valsts iestādes veic visus sagatavošanās darbus, kas nepieciešami eiro ieviešanas nodrošināšanai, un tā ieteicams rīkoties arī uzņēmējiem.

Kā naudas maiņu padarīt sev vieglāku un ērtāku?

Visērtākais veids - bezskaidras naudas maiņa. Tādēļ vēl pirms eiro ieviešanas ieteicams latu skaidrās naudas uzkrājumus pārskaitīt bankas kontā. Visa latu kontos noguldītā vai uzkrātā nauda eiro ieviešanas dienā automātiski un bez maksas tiks konvertēta eiro.

Vai saistībā ar latu nomaiņu pret eiro ir sagaidāma cenu celšanās?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV tehnoloģiju kompānija Microsoft lūgusi Google izņemt no interneta meklētāja rezultātiem vairākas tīmekļa vietnes, kuras pārkāpj autortiesības. Starp tām bijuši arī mediji BBC, CNN, TechCrunch, ASV valdības vietnes un tiešsaistes enciklopēdija Wikipedia, kas it kā esot izplatījušas pirātiskas operētājsistēmas Windows 8 versijas.

Atklājies, ka automātiski izveidotajā un nosūtītajā sarakstā radusies kļūda, kad minētās vietnes nepareizi identificējusi Microsoft programmatūra (bots), kas internetā meklē lapas, kuras nelegāli izplata kompānijas produktus.

Google aicināta no interneta meklētāja rezultātiem izņemt, piemēram, Wikipedia materiālu par Jūlija Cēzera uzsākto pilsoņu karu 49. gadā pirms mūsu ēras un BBC ziņas par Olimpiskās lāpas ceļojumu.

Minētās interneta vietnes Google no meklētāja rezultātiem tomēr nav izņēmis.

Intelektuālā īpašuma turētāji saskaņā ar Digitālās tūkstošgades autortiesību likumu (DMCA) var lūgt Google izvākt kādu interneta vietni no meklētāja rezultātiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta giganta Google noslēpumainais interaktīvais logo, kas gan redzams tikai interneta lietotājiem ASV un Lielbritānijā, izsaucis plašas spekulācijas par, to, ka kompānija grasās paziņot pasaulei par kādu zīmīgu jaunumu.

ASV un Lielbritānijas interneta lietotājiem Google meklētāja interaktīvais logo sākotnēji ir pelēkā krāsā. Kad tiek rakstīts meklētājā tiek rakstīts atslēgvārds, Google uzraksts pa burtam iekrāsojas.

Šī vizualizācija izsaukusi spekulācijas interneta vidē, un viena no iespējām, kas tiek pieļautas dažādos tiešsaistes resursos, ir jaunas tehnoloģijas ieviešana Google meklētājā, piemēram, straumējošie meklēšanas rezultāti.

Vairāki interneta lietotāji, tostarp tiešsaistes tehnoloģiju eksperti, pamanījuši, ka, rakstot vārdu Google meklētājā, tas jau piedāvā rezultātus pirms frāze teksta laukumā pilnībā ievadīta (straumējošie meklēšanas rezultāti). To nevajadzētu jaukt ar Google piedāvātajiem vārdiem, kad tiek rakstīts atslēgvārds – šajā gadījumā Google jau piedāvā reālus meklēšanas rezultātus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vidēji mēnesī vārds Latvia (Latvija angļu valodā) interneta populārākajā meklēšanas portālā Google tiek ievadīts 450 tūkst. reižu, Latvia tourism (Latvija tūrisms) - 135 tūkst. reižu.

Salīdzinot nedēļas, kad informācija par Rīgu meklēta visaktīvāk, un ziņas, kas šajā laikā parādījās ārvalstu interneta vietnēs un medijos, skaidrs, ka līknes augstākie punkti saistīti ar citviet plaši izskanējušiem notikumiem - ASV prezidenta Džordža Buša vizīti Rīgā, Pasaules čempionātu hokejā, NATO sanāk­smi, slavenā hokejista Sergeja Žoltoka bērēm, skandāliem apvītajiem geju un lesbiešu gājieniem. Tāpat intereses augstākie punkti bijuši novērojami uzreiz pēc tam, kad lēto biļešu aviolīnija Ryanair paziņoja, ka uzsāks lidojumus uz Rīgu, kā arī tad, kad Latvija pievienojās Šengenas līgumam. Tomēr visaugstākais punkts līknē tika sasniegts nedēļā, kad plašu atspoguļojumu izraisīja kārtējā Brīvības pieminekļa apgānītāja aizturēšana un tam sekojušie tā brīža iekšlietu ministra Mareka Segliņa neglaimojošie izteikumi par Lielbritānijas iedzīvotājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

3 svarīgas lietas, par kurām jāpārliecinās pirms publicēt mājas lapu internetā

Sergejs Volvenkins, SV Marketing vadošais konsultants,16.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

6 gadījumos no 10 saskaros ar situāciju, kad mājas lapa tiek publicēta internetā bez nepieciešamo sagatavošanas darbu veikšanas. Rezultātā reklāmas aktivitātes internetā kļūst mazāk efektīvas un tiek apgrūtināta biznesa mērķu sasniegšana. Tā kā šādu gadījumu ir pietiekami daudz, nolēmu atvēlēt šai tēmai atsevišķu rakstu. Šos ieteikumus ir vērts atcerēties pat tad, ja šodien tas nav aktuāli.

Pirms mājas lapa tiek publicēta internetā, pārliecināties par sekojošo:

1. Google Analytics konts pieder jums un jums ir administratora tiesības.

Google Analytics sniedz svarīgu informāciju, kas palīdz noteikt komunikācijas kanālu un reklāmas ziņojumu darbības efektivitāti, kā arī palīdz analizēt apmeklētāju uzvedību mājas lapā. Analīzes rezultāti ir pamats lēmumu pieņemšanai par reklāmas budžeta sadalīšanu, reklāmas optimizācijas un/vai mājas lapas pilnveidošanu. Tam nepieciešams ne tikai pievienot Google Analytics, bet arī pienācīgā veidā to pielāgot.

Ir būtiski panākt, ka esat konta administrators, jo pretējā gadījumā pēc kāda laika Jūs varat tikt atvienots no konta, un viss iepriekš paveiktais darbs tiks pazaudēts, darbs būs jāsāk no jauna.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Ir īstais brīdis domāt par zinātņietilpīga jaunuzņēmuma veidošanu

Db.lv,01.09.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zinātniskas inovācijas pārvēršana pielietojamā produktā ir ļoti interesants, azartisks un aizraujošs darbs, faktiski – pat dzīves veids, uzskata zinātņietilpīgo jaunuzņēmumu "Nano RAY-T" un "3D Strong" līdzdibinātājas Marina Petričenko un Marija Korabovska.

"Jā, tas prasa daudz laika un pamatīgu iedziļināšanos, jo ne vienmēr uzreiz var ieraudzīt veidu, kā praktiski izmantot konkrēto inovāciju. Taču rezultāti ir tā vērti," atzīst Petričenko.

Jaunuzņēmumi "Nano RAY-T" un "3D Strong", kas attīsta dažādus oglekļa nanocaurulīšu izmantošanas veidus, pavisam nesen ierindoti starp pieciem perspektīvākajiem nanotehnoloģiju startup Austrijā bāzētās platformas "StartUs Insights" versijā. Gan "Nano RAY-T", kas pēta oglekļa nanocaurulīšu izmantošanu akumulatoros, gan "3D Strong", kas nodarbojas ar 3D drukas materiālu piedevu radīšanu, ir sasnieguši vidējo attīstības posmu. Proti, patlaban notiek vai drīzumā sāksies izstrādāto produktu verifikācija industrijas uzņēmumos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Izdoti divi jauni tūrisma informācijas materiāli par Jūrmalu

,06.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nesen izdoti divi jauni tūrisma informatīvie izdevumi – tūrisma ceļvedis par Jūrmalu zviedru valodā prāmju Tallink pasažieriem un tūrisma brošūra Welcome Jūrmala četrās valodās.

Jūrmalas pilsētas domes izdotais tūrisma ceļvedis zviedru valodā par Jūrmalu 13 000 lielā tirāžā tiek izplatīts pilsētas viesiem no Skandināvijas valstīm prāmju Tallink braucienos maršrutā Rīga – Stokholma – Rīga. Tūrisma ceļvedī ir iekļauta galvenā informācija par pilsētu – pilsētas karte, pludmale, SPA un kūrortārstniecības procedūru piedāvājums, koka arhitektūra, galvenie apskates objekti, kā arī vispārēja informācija par notiekošajiem kultūras un sporta pasākumiem pilsētā, izklaides un aktīvās atpūtas iespējas, kā arī informācija kā nokļūt uz kūrortpilsētu. Ceļveža formāts ir ērts un parocīgs prāmju pasažieriem, līdz ar to ļoti viegli izmantojams, lai iegūtu galveno informāciju par pilsētu un, lai vieglāk izvēlētos sev piemērotāko atpūtas veidu mūsu pilsētā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Reklāmista izauklētie Hobiju kursi nostiprinājušies par patstāvīgu uzņēmumu

Renāte Priede,05.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kad jau šķiet, ka tālāk vairs nav kur attīstīties, izrādās, nāk klāt jaunas intereses un vajadzības; galvenais – reaģēt. Par to ir pārliecināts SIA Hobiju kursi iniciators, reklāmists Dzintars Belogrudovs. Viņa SIA Visio paspārnē reiz izauklētie Hobiju kursi nostiprinājušies par patstāvīgu uzņēmumu, kurš prāvu peļņu nenes, taču priecē ar zinātkāriem un radošiem apmeklētājiem, kas uz kursiem jau nāk kā uz interešu klubu.

Krīzes produkts

Hobiju kursu ideja radās aptuveni 2009. gadā. «Manā pamatdarbā reklāmas jomā bija tieši krīzes apogeja, pilnīgi nekas negāja, bet parādījiās brīvs laiks, lai padomātu par kaut ko jaunu un mēģinātu realizēt ieceres. Tā sākām ar šūšanas kursiem – pats esmu šuvējs pēc izglītības,» atceras Dzintars. Tobrīd viņš gan sev, gan citiem centās mazināt no «laivas izmesto» sajūtu – iemācīt amata pamatus, uz ko arī atsaucās samērā daudz interesentu. «Šūšanas kursiem pievienojās ar pedagoģiskām dotībām apveltīts speciālists šūšanā, turklāt atbrīvojās telpas, ko veiksmīgi izmantojām – smalkie biroji pārvācās uz lētākām, mazākām telpām perifērijā, lielo telpu iznomātāji arī bija spiesti nolaist cenu, – telpu piedāvājums tajā brīdī bija milzīgs, par 4 eiro/m2, bet kursu organizēšanai vajadzēja lielas telpas šujmašīnām, piegriešanas galdiem, darbiniekiem un kursantiem – pārdevu mašīnu, par to arī visu sapirku. Tas bija risks un normālos apstākļos tā nedara, bet tajā brīdī vispār darbības bija citādas,» viņš stāsta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Google mārketingu mēs, digitālās mārketinga aģentūras MMN pārstāvji saucam Google Ads reklāmu platformas sniegtās iespējas un mājaslapas SEO optimizāciju uz Google dabiskiem meklēšanas rezultātiem. Abas šīs iespējas uzņēmējiem sniedz lielu potenciālu sasniegt to mērķauditoriju, kas jau ir ieinteresēta produktā vai pakalpojumā. Šodien apskatīsim šo mārketinga kanālu attīstības tendences, par ko vairāk diskutē speciālisti 2022.gadā.

Pirmās puses datu nozīme

No vairākiem aspektiem skatoties, pirmās puses datu, tas ir uzņēmuma/mājaslapas pašu datu nozīme pieaug arvien straujāk. Šobrīd ir privātuma laikmets, daudziem tas ir svarīgs aspekts - gan dažādas organizācijas, valstis, savienības, gan arī sabiedrība satraucas par to, kur nonāk interneta lietotāju dati un kā tie tiek izmantoti.

Trešās puses dati kļūst arvien nepieejamāki un lielās reklāmas platformas diezgan strauji pāriet uz tikai pirmās puses datu izmantošanu. Tas nozīmē, ka jaunam spēlētājam konkrētā digitālās reklāmas tirgū būs daudz grūtāk un dārgāk iekarot vēlamo auditoriju nekā uzņēmumam, kurš tajā jau kādu laiku apgrozās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

10 soļi līdz efektīvai Google reklāmai

Dr. Sergejs Volvenkins, interneta mārketinga eksperts,31.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Google reklāmas vadīšanai nepieciešamas noteiktas zināšanas un kompetences. Vadot reklāmas kampaņas Google meklētājā bez priekšzināšanām, aptuveni 30-50 % no reklāmas budžeta tiek izmantoti neefektīvi, tādējādi radot zaudējumus. Šajā rakstā esmu apkopojis 10 būtiskākās darbības, kas jāveic, lai jūsu Google reklāmas kampaņas būtu efektīvas un jūs sasniegtu labākus pārdošanas rezultātus. Šos paņēmienus mūsu eksperti praktizē arī savā ikdienas darbībā. Iesaku tos izmantot arī jums, ja pārvaldāt reklāmas kampaņas Google meklētājā.

1. Jāizvēlas pareizais Google reklāmas risinājums. Google piedāvā vairākus reklāmas produktus: reklāma Google meklētājā, Remarketings, Display tīkls, Gmail Sponsored Promotions, Youtube. Atkarībā no reklāmdevēja izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem ir jāizvēlas atbilstošs reklāmas produkts.

2. Jāveic atslēgvārdu analīze. Izvēloties neatbilstošus atslēgvārdus, reklāmas budžets var tikt izmantots neefektīvi. Šī iemesla dēļ pirms reklāmas kampaņas uzsākšanas ir nepieciešams veikt rūpīgu atslēgvārdu analīzi.

3. Jāizveido AdWords konta struktūra. Ja pareizi netiek izveidota Google AdWords konta struktūra, reklāmdevējs nevar pretendēt uz zemāku cenu par klikšķu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

VK: PMLP pretlikumīgi pagarina uzturēšanās atļaujas ārzemniekiem

Žanete Hāka,25.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde (PMLP) pretlikumīgi pagarinājusi uzturēšanās atļaujas ārzemniekiem, kam tās izsniegtas, pamatojoties uz ieguldījumu uzņēmējdarbībā vai kā uzņēmuma valdes loceklim, informē Valsts kontrole (VK)

Tā konstatējuši revidenti, pārbaudot patvēruma politikas un imigrācijas kontroles īstenošanu valstī. Imigrācijas likumā noteikts, ka šādu atļauju izsniegšanas mērķis ir ieguvums Latvijas tautsaimniecības attīstībai – ārzemniekam ir jāveic uzņēmējdarbība un jāiemaksā budžetā noteikta nodokļu summa. Revidenti konstatējuši vairākus gadījumus, kad PMLP pieņēmusi personai labvēlīgu lēmumu un pagarinājusi uzturēšanās atļauju arī tad, ja minētais nosacījums nav izpildīts. Piemēram – ārzemniekam gada laikā bija jāveic nodokļu samaksa ne mazāk kā 28,46 tūkstoši eiro, bet faktiski tika samaksāti nepilni 3000 eiro. Turklāt personai uzturēšanās atļauja tika pagarināta arī nākamajā gadā, lai gan nodokļi nepieciešamajā apmērā nebija samaksāti. Valsts kontrole par to ir vērsusies KNAB.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Yahoo! visvairāk meklē Džeksonu

,01.12.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad Yahoo! interneta meklētājā visbiežāk izmantotais atslēgvārds bijis Maikls Džeksons, tādējādi mirušais dziedātājs ir apsteidzis Britniju Spīrsu, kas bija Yahoo! meklētājā visbiežāk izmantotais vārds pēdējos četrus gadu, raksta Reuters.

Yahoo! analītiķe Vera Čhana (Vera Chan) norāda, ka pēc dziedātāja nāves interneta meklētājs bijis pārslogots un vienā mirklī apsteidza ASV jaunā prezidenta Baraka Obamas inaugurāciju, kas līdz tam bija visvairāk meklētākā frāze Yahoo! interneta meklētājā.

V. Čana norāda, ka šogad interneta meklētājos visbiežāk izmantoti atslēgvārdi, kuri saistās ar kādām ekskluzīvām ziņām un notikumiem.

Britnija Spīrsa šogad bijusi 5. vietā Yahoo! meklētāko atslēgvārdu topā. Viņu šogad apsteidza arī aktrise Megana foksa. Baraks Obama no pirmā desmitnieka izkritis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bijušie interneta meklētāja Google darbinieki nodibina jaunu interneta meklētāju Cuil, kas mērķē pārspēt Google, indeksējot vairāk interneta lapu, vēsta PCworld.com.

Patlaban jau Cuil indeksējis 120 miljardus interneta lapu un var nodrošināt meklēšanas rezultātus sakārtotus pēc idejām un satura, nevis pēc popularitātes. Jaunais meklētājs rezultātus arī grupē līdzīgās kategorijās.

Google norādījis, ka tas ir atklājis vienu triljonu unikālu interneta lapu, bet atturās atklāt, cik daudz no šīm atrastajām lapām tiek indeksētas meklētājā.

Cuil nav pirmais Google konkurents, kas nodibināts šogad. Jau janvārī interneta vārdnīca Wikipedia atklāja tās meklētāju Wikia Search. Šis interneta meklētājs cer nodrošināt labākus meklēšanas rezultātus, ļaujot Wikipedia lietotājiem pašiem indeksēt interneta lapas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV tehnoloģiju kompānija Google atzīmējusi savas pastāvēšanas 15. gadadienu. Tam par godu Google nākusi klajā ar uzlabotu meklētāja algoritmu.

Kompānija norāda, ka jaunā meklētājprogrammas formula, kas nodēvēta par Hummingbird, spēj sniegt precīzākus rezultātus. Atbildes būšot bagātākas un iekļaus salīdzinājumus. Piemēram, salīdzinot divus ēdienus Google meklētājā, lietotājiem papildus būs iespējams aplūkot to uzturvērtību un citus datus. Plašāki būšot arī citi rezultāti.

Tāpat kompānija plāno pievērst lielu uzmanību meklēšanai ar balss palīdzību. «Mēs esam pārliecināti, ka balss būs fundamentāls veids, kā notiks mijiedarbošanās ar nākotnes ierīcēm,» Google interneta meklētāja struktūrvienības viceprezidenta Amita Singhala (Amit Singhal) sacīto citē CNN.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāma Google meklētājā kļūst arvien populārāka. Daži uzņēmumi mēģina atrast darbinieku uz pilno slodzi, kas nodarbotos ar Google reklāmas jautājumiem. Daži uztic Google reklāmas vadīšanu saviem mārketinga speciālistiem darbu apvienošanas kārtībā.

Kā vadītājam saprast, vai darbinieks ir labs speciālists, vai tieši pretēji pilda savus pienākums nekvalitatīvi un vai nu ar viņu jāatvedas (vai arī jānosūta uz kvalifikācijas celšanas kursiem). Piedāvājam īso ceļvedi - piecas pazīmes, kas ļaus vadītājam noskaidrot, cik kompetents darbinieks, kura darba pienākumos ietilpst darbs ar Google reklāmas produktiem.

1. Darbinieks, kurš strādā ar AdWords nav savienojis Google AdWords un Google Analytics kontus.

Analytics konta pielāgošana un savienošana ar AdWords kontu ir viena no primārām darbībām, kas jāpaveic, pirms uzsākt reklāmas aktivitātes Google meklētājā. Pateicoties Analytics pielāgošanai un kontu savienošanai, vadītājs un speciālists varēs saņemt svarīgu informāciju rezultātu analīzes veikšanai. Analīzes rezultāti savukārt ir pamats turpmākai reklāmas kampaņu optimizācijai (stratēģija, taktika).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai palielinātu uzņēmuma pozīcijas meklētājprogrammās (Google, Yandex u.c.) un piesaistītu lielāku apmeklētāju plūsmu, vitāli svarīga ir mājaslapas SEO optimizācija, kas ietver dažādas tehnikas. Tomēr tā nav iedomājama arī bez SEO rīku palīdzības. Lai gan vairums no šiem rīkiem izmaksā dārgi, internetā ir pieejami daudzi bezmaksas risinājumi un spraudņi, kas var būt noderīgi gan tiem, kas nesen uzsākuši interesēties par šo tēmu, gan arī tiem, kas ar SEO nodarbojas jau ilgāku laiku. Šajā rakstā mēs aplūkosim nelielu daļu no labākajiem bezmaksas SEO rīkiem, kas palīdzēs Tev sasniegt vēlamos SEO rezultātus.

Kas ir SEO optimizācija?

SEO optimizācija ir procesu kopums, kuru veic, lai uzlabotu mājaslapas pozīcijas meklētājprogrammu rezultātu lapās (SERP). Jo labāka ir vietnes redzamība meklēšanas rezultātos, jo augstāks apmeklējums un iespēja pārvērst potenciālos klientus par pircējiem. Šis process ietver dažādas darbības, piemēram, atslēgvārdu analīzi, satura izstrādi, vietnes tehnisko analīzi un ārējo satura optimizāciju. SEO optimizācijai ir nepieciešama pārdomāta stratēģija, ko noteikti vislabāk veiks pieredzējis SEO speciālists vai SEO aģentūra, tomēr tā kā SEO pakalpojumi ir dārgi, ikkatrs var izmēģināt internetā pieejamos bezmaksas rīkus, lai iegūtu vismaz virspusēju lapas novērtējumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Papildināta - Google AdWords tālākpārdevējam Interinfo Latvijā uzsākts tiesiskās aizsardzības process

Gunta Kursiša,17.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pilnvarotais Google AdWords tālākpārdevējs Interinfo Latvijā uzsācis tiesiskās aizsardzības procesu (TAP), liecina ieraksts Maksātnespējas reģistrā. Kā portālam Db.lv pastāstīja Interinfo Latvijā pārstāvis Krists Kreklis, TAP uzsākts, lai uzņēmums varētu atgūt maksātspēju un nokārtot esošās saistības.

TAP ierosināts šā gada 5. aprīlī, un divu mēnešu laikā uzņēmumam jāizstrādā TAP plāns. Galvenais Interinfo Latvijā kreditors ir Valsts ieņēmumu dienests (VID), atklāja K. Kreklis.

«Pēdējo gadu laikā esam zaudējuši līdzekļus un uzkrājuši parādu, ar ko vairs netiekam galā,» Db.lv stāstīja Contact Holding izpilddirekotrs Jons Martisens (Jon Martisen).

Viņš norāda, ka uzņēmums jau ir mainījis biznesa virzību, ko atbalstījuši arī kreditori, tomēr tehnisku iemeslu dēļ tiesa plānu noraidīja, tādēļ tas jāizstrādā atkal. «Uzskatu, ka kreditori apstiprinās jauno plānu, jo uzņēmums tagad jau atkal darbojas ar peļņu, pagaidām gan nespējot segt visus vecos parādus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Bing cenzē meklēšanas rezultātus

,08.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amerikas, Kanādas un Austrālijas iedzīvotāji, pateicoties kompānijas Microsoft jaunā meklētāja Bing autoplay iespējai, var stundām skatītiem seksa ainas, pat neizejot no Bing vai maksājot par pornogrāfiju, bet dažu valstu iedzīvotājiem pornogrāfija tiek pilnīgi liegta, vēsta foxnews.com.

Lielākajā daļā valstu, lietotājam ievadot vārdus sex vai porn kompānijas Microsoft jaunajā meklētājā Bing, tāpat kā citos meklētājos tiek atrasts liels skaits atklātu attēlu, ziņo foxnews.com. Vienīgais nosacījums ir izslēgt safe search. Taču Amerikas, Kanādas un Austrālijas iedzīvotājiem ir pieejami arī atklāti video, kurus iespējams noskatīties pat neizejot no Bing un par tiem nemaksājot. Dažu valstu iedzīvotāji, piemēram, Indonēzijā, Malaizijā, Turcijā, ievadot meklētājā vārdus sex vai porn neatrod neko. Dīvaini, ka pornogrāfija tiek liegta arī Vācijas iedzīvotājiem.

Foxnews.com norāda, ka konkurents Google, meklēšanas laikā rezultātus nefiltrē atkarībā no valodas, piemēram, nomainot valodu uz ķīniešu vai arābu, tiks atlasīti tie paši attēli, kas, meklējot angļu valodā. Foxnews.com gan norāda, ka video rezultāti jebkurā valodā Google ir mazāk pornogrāfiski nekā Bing.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Ja kādreiz uzņēmumiem patiešām pietika ar šo standarta komplektu – mājas lapa + Facebook.com + Twitter.com + Draugiem.lv, tad tagad situācija ir krietni mainījusies,» uzsver SIA WIT Berry vadītāja, grāmatas Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām autore Linda Kimeiša.

«Atkarībā no tā, kādā nozarē darbojas uzņēmums, kāds no sociālajiem tīkliem var izrādīties vairāk vai mazāk svarīgs,» viņa norāda.

«Ja uzņēmums nodrošina kādu pakalpojumu, iespējams, vajadzīgāks būs konts video vietnē Youtube.com, kur publicēt video pamācības, kā rīkoties dažādās situācijās, savukārt, ja uzņēmums darbojas, piemēram, tūrisma nozarē, daudz nepieciešamāks būs Tripadvisor.com, savukārt dažādu modes un dizaina preču tirgotājiem neaizstājami būs Instagram un Pinterest, bet visiem ir svarīgs Google Business,» skaidro eksperte.

Vienlaikus viņa akcentē, ka sociālie tīkli nevar aizstāt mājas lapu. «Mājas lapa ir centrālā vieta, kur izvietot visu nepieciešamo informāciju. Protams, sociālie tīkli ir strauji attīstījušies un mūsdienās piedāvā tādas iespējas, kādu agrāk nebija. Piemēram, Facebook.com iespējams publicēt klientu atsauksmes, aprakstīt pakalpojumus, u.tml. Mājas lapa tomēr sniedz plašākas iespējas parādīt savu identitāti.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laikā, kad tradiconālā iepirkšanās ir ierobežota, bet uzplaukst e-komercija, daudzi uzdod jautājumu: “Kādas iespējas mums sarūpējis Google?“. Tas ir visai loģiski, jo par Google mārketinga iespējām ir dzirdējis ikviens mārketinga speciālists neatkarīgi no tā darbības virziena. Šajā rakstā aplūkosim to, ko tad mums piedāvā viens no virtuālās pasaules smagsvariem.

AdWords ir vēsture

Meklēšanas rezultātu pārskats liecina, ka joprojām tiek meklēti AdWords pakalpojumi. Nevar teikt, ka tas ir nepareizi, jo šāds pieprasījums meklētājā sniedz ļoti plašu atbilžu loku. Tomēr, kopš 2018. gada rudens tieši šada platforma vairs nepastāv. To ir aizvietojis cits Google produkts - Google Ads. Šis solis nebija nejaušs, bet no Google puses visai apzināts. Līdz ar to, ir vērts aplūkot, kādēļ uzņemums spēra šadu soli?

Kādi ir Google Ads pakalpojumi?

AdWords kā pakalpojums nav pazudis, bet iekļāvies jaunajā platformā. Google Ads saistās ne tikai ar darbības algoritmu atjauninājumu, bet arī ar Google centieniem apvienot visus reklāmas izvietošanas pakalpojumus vienuviet. Līdz ar to šobrīd, izmantojot vienu platformu, iespējams veidot un pārvaldīt trīs dažādus reklāmu veidus. Tie ir:

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saeima ceturtdien galīgajā lasījumā atbalstīja grozījumus Darba likumā, nosakot, ka darbiniekiem nedrīkst prasīt svešvalodu zināšanas, ja vien svešvalodu zināšanas nav objektīvi pamatotas.

Ar grozījumiem, pie kuriem parlamentārieši strādājuši teju gadu, paredzēts aizstāvēt darbinieku tiesības, veicot darba pienākumus izmantot valsts valodu un netikt diskriminētiem ar nepamatotām prasībām pēc svešvalodas zināšanām.

Pieņemot grozījumus, tiek nostiprināts, ka svešvalodas prasme nav uzskatāma par pamatoti nepieciešamu darba pienākumu veikšanai, ja darbs saistīts ar preču ražošanu, pakalpojumu sniegšanu vai citām darbībām Latvijas iekšējā tirgū. Šo noteikumu varēs neattiecināt, ja svešvalodas prasme darba veikšanai būs objektīvi pamatota, piemēram, gadījumos, ja darba izpilde ir saistīta ar ārvalstīm.

Ar grozījumiem tiek nodrošināts, ka Latvijā kā Eiropas Savienības dalībvalstī nevarētu darbiniekiem pieprasīt krievu valodas zināšanas, pauduši likumprojekta autori, atsaucoties arī uz šobrīd darba tirgū pastāvošo to jauniešu diskrimināciju, kuriem krievu valodas zināšanas nav pietiekamas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

Rīgā esošajās valsts ģimnāzijās par 4,4 miljoniem eiro uzlabos mācību vidi

LETA,15.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Valsts 1.ģimnāzijā, Rīgas Valsts 2.ģimnāzijā, Rīgas Valsts 3.ģimnāzijā, Rīgas Valsts vācu ģimnāzijā un Āgenskalna Valsts ģimnāzijā kopumā par 4,4 miljoniem eiro līdz 2019.gada 1.septembrim uzlabos mācību vidi, liecina Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Investīciju plāns 2017.-2019.gadam.

Mācību vides uzlabošana piecās ģimnāzijā tiks veikta, nodrošinot ergonomiskas mācību vides ierīkošanu un inovatīvu informācijas un komunikāciju tehnoloģijas risinājumu ieviešanu. No 4,4 miljoniem eiro teju 2,6 miljonus eiro paredzēts piesaistīt no Eiropas Savienības (ES) struktūrfondiem, bet 1,8 miljonus eiro tērēt no pašvaldības budžeta.

Rīgas Valsts 1.ģimnāzijā 7.-12.klasēs 2016./2017.mācību gadā mācās 1067 skolēni, Rīgas Valsts 2.ģimnāzijā - 801 skolēns, Rīgas Valsts 3.ģimnāzijā - 815 skolēni, Rīgas Valsts vācu ģimnāzijā - 698 skolēni un Āgenskalna Valsts ģimnāzijā - 857 skolēni.

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments skaidro, ka valsts ģimnāzijās izglītojamo mācību sasniegumu vidējais procentuālais novērtējums centralizētajos eksāmenos ir augstāks nekā vidējais procentuālais novērtējums valstī. Šīs ģimnāzijas veic pedagogu tālākizglītības un metodiskā centra funkcijas, sniedz vispārējās izglītības iestādēm un pedagogiem metodisko atbalstu izglītības procesa organizēšanā pedagoģijas un skolvadības jautājumos, atbalsta izglītojamo sadarbību zinātniskās pētniecības jomā valsts un starptautiskā līmenī, pedagogi iesaistās valsts izglītības politikas un izglītības attīstības stratēģijas veidošanā (valsts pārbaudījumu vērtēšanā, izglītības satura izveidē, mācību literatūras izvērtēšanā) pašvaldību vai valsts līmenī.

Komentāri

Pievienot komentāru