Jaunākās paaudzes pilsētas krosovers Honda HR-V pēc ilgu gadu klusēšanas atgriežas ar lielisku produktu, kas no iekšpuses izrādīsies lielāks, nekā sākotnēji varētu cerēt.
Nebūs melots, ka pēc salona izmēriem Honda HR-V atbildīs pirms dažām paaudzēm ražotam Honda CR-V. Skaitļu valodā tie būs 470 litri, bet, noguldot HR-V otro sēdekļu rindu, bagāžas telpa sasniegs 1103 litrus.
Kāpēc tas būtu jāpērk
Attiecībā uz Eiropu japāņu ražotājam Honda apzināti vai neapzināti ir iepaticies spīdzināt savus pircējus. Savulaik pilsētas minikrosoveru ēras atklājējiem Honda HR-V savu dzimtas turpinājumu vajadzēja gaidīt vairāk nekā deviņus gadus. Pa to laiku uz autoskatuves ir saradies vesels lērums sekotāju no konkurentu ierakumiem. Nav patīkami par to vēstīt, taču šobrīd jaunais HR-V jau ir kļuvis par deficīta preci Eiropā, tostarp arī Latvijā. Ražošanas jaudas jaunajā un modernajā Meksikas rūpnīcā diemžēl vēl nav ne tuvu tādam līmenim, lai apmierinātu milzīgo pieprasījumu. Tādēļ kaislīgākajiem Honda faniem vajadzēs atkal bruņoties ar pacietību, jo kāroto Honda H-RV vismaz šogad nebūs pietiekošā skaitā. Tas, protams, nemazina automašīnas pamatvērtības. Honda HR-V ir izteikts metroseksuālis, kas neliks vilties urbānajā vidē dzīvojošajiem indivīdiem. Kompakts, izveicīgs un ietilpīgs auto, kas perfekti spēs izpildīt arī jauno ģimeņu dienesta auto funkcijas. Vēl viens arguments, kas runā par labu jaunajam Honda modelim, ir tas, ka Honda nav sabojājusi jaunā modeļa cenu. Askētiskākajā izpildījumā ar brangu standartaprīkojumu Honda HR-V maksās, sākot no 18 500 eiro, savukārt, tiecoties pēc auto, kam 130 ZS benzīmotoram ir piejaucēta CVT pārnesumkārba ar diviem pedāļiem salonā, nāksies rēķināties ar 21 590 eiro. Visbeidzot dinamikas, izveicības un degvielas ekonomijas ziņā absolūtais čempions būs HR-V ar 120 ZS jaudīgo 1,6 litru dīzeļmotoru, kas maksās, sākot no 20 870 eiro.
Visu rakstu Honda HR-V – neskati vīru no cepures lasiet 30. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.