Eiropā lielākās tehnoloģiju izstādes MWC dalībnieki rāda, kāda pasaule mūs sagaida tuvākajos piecos gados
«Smart» jeb vieds. Ja būtu jāizvēlas tikai viens vārds, kas raksturo Eiropas lielākajā tehnoloģiju izstādē Mobile World Congress šogad valdošās tendences, šis būtu visprecīzākais. Lielākajā daļā astoņās kongresu centra Fira de Barcelona hallēs izvietoto stendu eksponāti un informatīvie plakāti sveica apmeklētājus ar frāzēm «viedā pilsēta», «viedā māja», «viedās automašīnas», «mākslīgais intelekts» un tamlīdzīgi. Un tos visus pavadīja šogad visuresošais simbols 5G jeb piektās paaudzes mobilo sakaru tīkls, kas daudzos stendos jau ieguvis diezgan taustāmas aprises.
Kā ierasts, apmeklētāju uzmanības lutinātākie bija mobilo ierīču lielo ražotāju stendi, kuri arī bija pienācīgi parūpējušies par gana skaļiem paziņojumiem. Samsung dienu pirms kongresa atklāšanas prezentēja šā gada flagmaņus Galaxy S9 un S9+, pirmdienas rītā tiem sekoja Sony ar Xperia XZ2 un Xperia XZ2 Compact. Abu zīmolu būtiskākais šā gada pienesums saistīts ar uzlabojumiem fotokamerā un trīs dimensiju emocijzīmēs.
Visu rakstu 5G, viedās lietas un telefonu jūra lasiet piektdienas, 2. marta, laikrakstā Dienas Bizness!