Kompānijas Ford jaunais konceptmodelis Iosis X turpina veiksmīgi ekspluatēt kinētiskā dizaina šablonus. Pēc Ford amatpersonu solītā 2011. gadā no Iosis X varētu iznākt jaunākās paaudzes Ford C Max minivens.
Pats Ford lepojas ar Iosis X jauno durvju atvēršanas koncepciju, moderniem materiāliem, kas ievērojami samazina auto svaru. Degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā Ford ir izstrādājusi jaunu turbo dzinēju paaudzi. Viens no šiem motoriem jeb 1,6 litru jaudīgais eksemplārs tika uzstādīts arī Iosis X. Neraugoties uz to, ka dzinēja darba tilpums ir tikai 1,6 litri, ar turbīnas un modernizētās degvielas iesmidzināšanas sistēmas palīdzību, motors attīstīs 180 zirgspēkus, tajā pašā laikā degvielas patēriņš būs par 20 procentiem zemāks nekā tradicionālajiem benzīna dzinējiem ar līdzīgiem jaudas parametriem. Ford vēsta, ka jaunie turbo dzinēji kompānijas modeļu klāstā tiks iekļauti jau sākot no 2010. gada. Tāpat kompānijas amatpersonas sola, ka no 2010.gada, Ford modeļos būšot pieejama sešpakāpju robotizētā pārnesumkārba Power Shift, kas būs analogs labi zināmajam Volkswagen AG izgudrojumam - DSG divsajūgu pārnesumkārbai.