Auto

Ernsts Lībs atstādināts no Mercedes-Benz ASV vadītāja amata

Gunta Kursiša,18.10.2011

Jaunākais izdevums

Ernsts Lībs (Ernst Lieb) pametis Mercedes-Benz ASV vadītāja amatu, un patlaban kompānija nav paziņojusi, kas būs viņa pēctecis, vēsta autonews.com.

E. Lībs vadīja Mercedes-Benz ASV kopš 2006. gada. Medijs vēsta, ka E. Lībs nepameta Mercedes-Benz ASV vadītāja amatu pēc paša vēlēšanās, tomēr Mercedes-Benz šo informāciju vēl nav oficiāli apstiprinājis.

Tāpat vēl nav ziņu, vai E. Lībs turpinās darboties uzņēmumā vai arī to pametīs.

Mercedes-Benz ASV (MBUSA) tika dibināts 1965. gadā, bet pirms tam Mercedes-Benz automobiļus ASV tirgoja kompānija Mercedes-Benz Sales, Studebaker-Packard Corporation meitasuzņēmums.

Patlaban MBUSA ir 348 dīleru uzņēmumi, vairāk nekā 1500 darbinieki, kā arī vairāk nekā 21 tūkstotis darbinieku dīleru uzņēmumos, liecina inormācija Mercedes-Benz oficiālajā mājas lapā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes-Benz zīmols ir populārs visās tirgus nišās - universāļa, sedana, apvidus auto, un arī komercpasažieru pārvadājumos. Tomēr - kā labāk atrast pareizo šīs markas auto? Lietotu auto tirgotājs BRC Autocentrs sniedz ieskatu šajā jautājumā.

Mercedes-Benz automobiļus ražo kopš 1890. gada un uzņēmuma galvenā mītne atrodas Vācijas pilsētā Štutgartē. Kā vieni no pirmajiem šī auto ražotāji ieviesuši dažādas drošības un tehnoloģijas idejas, kuras šobrīd bieži sastopamos modernajos auto modeļos. Šobrīd Mercedes-Benz piedāvā pilnu auto klāstu - no maziem pilsētas auto līdz smagajiem auto, pie tam, zīmols ir pārstāvēts arī motosportā, kā, piemēram, F1, kur rūpnīcas komanda ir pēdējos gados viena no vadošajām.

Arī Latvijā Mercedes-Benz ir visnotaļ populārs auto gan jaunu šī zīmola iegādē no salona, gan lietotu auto tirdzniecībā sludinājumos, auto plačos un sertificētos lietotu auto tirgotājus. Arī BRC Autocentrā Mercedes-Benz automobiļi pieejami plašā klāstā, bet kā atrast sev piemērotāko no dažādajām klasēm?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome ir apstiprinājusi darījumu, kura ietvaros Veho iegādājas SIA Domenikss – Mercedes-Benz ģenerālpārstāvi Latvijā.

Darījums ietver Mercedes-Benz pasažieru un komercauto importu, mazumtirdzniecību un apkopi. Kompānija Domenikss piederēja tās dibinātājai un prezidentei Benitai Danilenko.

Veho ir automobiļu izplatītājs Somijā, Zviedrijā, Igaunijā un Lietuvā. Uzņēmums piedāvā Daimler Grupas ražotās vieglās automašīnas un komerctransportu, kā arī plašu pakalpojumu klāstu, tostarp mobilitātes pakalpojumus.

2020. gadā Veho apgrozījums bija 1,1 mljrd. eiro, bet tā darbinieku skaits bija 2200.

Uzņēmums tika dibināts kā Mercedes-Benz galvenais izplatītājs Somijā 1939. gadā un kopš tā laika ir ģimenes īpašumā. Līdz ar šo iegādi tiks ievērojami nostiprinātas Veho pozīcijas Baltijas reģionā. Ņemot vērā nozares attīstību Latvijā un Mercedes zīmola augsto statusu un popularitāti, Veho jau ilgstoši uzskata Domenikss par spēcīgu spēlētāju tirgū ar labi pārvaldītu, uz klientu un zīmolu orientētu organizāciju. Darījums ir kā papildinājums Silberauto biznesa iegādei Igaunijā un Lietuvā, ko Veho veica 2019. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu "Mercedes-Benz" un "Daimler Truck AG" oficiālais pārstāvis Latvijā SIA "Veho" atvēris "Mercedes-Benz" servisa centru Mārupē, informē "Veho".

Uzņēmums informē, ka līdzšinējā servisa ēka, kas celta deviņdesmitajos gados un atradās Rīgas centrā, nespēja nodrošināt "Mercedes-Benz" standartiem atbilstošus autoservisa pakalpojums. Jaunajā servisa centra ēkā izveidotas gan autoservisa un automazgātavas telpas, gan klientu uzgaidāmā zona, biroja, administrācijas un noliktavas telpas.

"Veho" 2023.gadā cieta 114 865 eiro zaudējumus, liecina "Firmas.lv" informācija.

Kompānija "Veho" (iepriekš "Veho Latvija") reģistrēta 2021.gadā, un tās pamatkapitāls ir 13,5 miljoni eiro. Uzņēmums pieder Igaunijas "Veho Baltics". Uzņēmums 2024.gada aprīlī apvienots ar SIA "Veho" (iepriekš "Domenikss"), kura pēc apvienošanās likvidēta, bet "Veho Latvija" mainīja nosaukumu uz "Veho".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autobūves kompānija Daimler AG iepazīstinājusi ar Mercedes – Benz GLA apvidus automobili, kura debija iecerēta Frankfurtes autošovā septembrī.

Kopumā Mercedes - Benz GLA būs pieejams četrās versijās – divas ar 1,6 un 2,0 litru četru cilindru benzīna dzinējiem, kā arī divas ar 2,2 litru dīzeļdzinēju. Videi draudzīgākā paredzēta Mercedes - Benz GLA 200 CDI, kas apveltīta ar 136 zirgspēku dzinēju, kura oglekļa emisijas uz kilometru veido tikai 114 gramus. Jaudīgākā būs GLA 250 4MATIC ar maksimālo ātrumu 235 kilometri stundā un spēju 100 kilometrus stundā lielu ātrumu sasniegt 6,5 sekundēs.

Jaunais Mercedes - Benz GLA būs arī aptuveni piecas collas īsāks nekā Mercedes - Benz GLK krossovers. Kompānija norāda, ka automašīnas izmērs paredzēts, lai to varētu vieglāk izmantot pilsētās. Tāpat automašīna aprīkota ar speciālām sistēmām, kas atvieglo pārvietošanos pa bezceļiem, palīdz vieglāk pārraudzīt aklās zonas un nodrošina automātisku parkošanos. Automašīnā arī būs iebūvētas navigācijas sistēmas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu "Mercedes-Benz" un "Daimler Truck" oficiālais pārstāvis Latvijā SIA "Domenikss" mainījis nosaukumu uz SIA "Veho", liecina "Firmas.lv" publiskotā informācija.

Nosaukuma maiņa Uzņēmumu reģistrā iegrāmatota piektdien, 30.decembrī.

Līdztekus mainīta arī uzņēmuma tīmekļvietne, kas turpmāk būs "veho.lv".

Uzņēmumā atgādina, ka 2021.gada nogalē SIA "Domenikss" kļuva par "Veho" grupas uzņēmumu. "Veho Group" ir "Mercedes-Benz" vieglo automobiļu, pasažieru un kravas mikroautobusu, un "Daimler Truck AG" komerctransporta mazumtirgotājs un izplatītājs Zviedrijā, Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

Šobrīd "Veho" un "Mercedes-Benz" pārstāvniecības darbojas 15 Somijas pilsētās, 7 pilsētās Zviedrijā, Igaunijā - 4, Lietuvā - 3.

Latvijā SIA "Veho" turpina attīstīt "Mercedes-Benz" vieglo automobiļu, kā arī kravas un pasažieru mikroautobusu biznesu - Varšavas ielā 4. Darbu turpina un paplašina pakalpojumu klāstu servisa centrs, Abrenes ielā 12, kurā tiek apkalpoti "Mercedes-Benz" vieglie automobiļi, kravas un pasažieru mikroautobusi, kā arī virsbūvju servisa centrs - Kurzemes prospektā 59.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jelgavas Autobusu parks (JAP) gatavojas realizēt 12 Mercedes Benz autobusus, līdz ar to pilsētas autobusu parkā pamatā būs Jelgavā saliktie Ambassador autobusi, vēsta reģionālais medijs Zemgales Ziņas.

Informācija uzņēmuma mājas lapā liecinot, ka paredzēts pārdot deviņus pilsētas autobusus ar zemo grīdu Mercedes Benz Citaro O 530, kas reģistrēti 2005.gadā, 2003.gadā reģistrēto un no ekspluatācijas noņemto starppilsētu pārvadājumu autobusu Mercedes Benz Integro O 550, kā arī divus mikroautobusus Mercedes Benz Sprinter 516.

JAP tehniskais direktors Gints Burks Zemgales Ziņām skaidrojis, ka daļa no minētajiem autobusiem vēl kursē pilsētā, taču uzņēmums gatavojas tos realizēt, tāpēc laikus jau publicējis informāciju, kas varētu būt saistoša potenciālajiem pircējiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

2012. gadā Latvijā reģistrēto dārgāko premium klases automobiļu tops

Gunta Kursiša,10.01.2013

20. vieta. Lexus LS. Cena no 67,63 tūkst. līdz 75,48 tūkst. ASV dolāru. Latvijā pērn reģistrēta viena automašīna.

Foto: AP/SCANPIX

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai arī pagājušajā gadā jaunu automašīnu reģistrāciju skaita ziņā līderpozīcijas saglabājuši tādi zīmoli kā Volkswagen, Toyota un Peugeot, Latvijā reģistrēts arī ievērojams skaits premium klases automašīnu, un vislielākos panākumus premium klasē 2012. gadā guva Bentley zīmols.

Pagājušajā gadā Latvijā kopumā reģistrētas 20 jaunas Bentley zīmola automašīnas, tostarp 18 jaunas Bentley Continental GT/GTC automašīnas. Tādējādi Bentley kupeju, kabrioletu un rodsteru premium klasē Latvijā aizņem 32,7% tirgus daļas. Otru lielāko tirgus daļu (16,4%) šajā klasē aizņem BMW Coupe/Convertible, trešo un ceturto vietu ar tirgus daļu 9,1% apmēā aizņem Mercedes-Benz E Coupe/Cabriolet un Porsche 911, savukārt piektajā vietā pēc tirgus daļas apjoma (5,5%) ierindojas BMW 1 Coupe/Convertible modeļi.

Ņemot vērā Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas (LPAA) datus par 2012. gadā Latvijā reģistrētiem jauniem automobiļiem, Db.lv piedāvā aplūkot pagājušajā gadā Latvijā reģistrēto dārgāko automašīnu topu. Saraksts veidots, izmantojot ražotāja ieteikto mazumtirdzniecības cenu 2012. gada auto modelim.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mercedes-Benz iepazīstina ar «tehnoloģiski modernāko» S klases automašīnu

Jānis Rancāns,21.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autobūves kompānija Mercedes-Benz nākusi klajā ar jauno S modeli. Automašīnu Mercedes sauc par tehnoloģiski modernāko, kas pārvietojas pa pasaules ceļiem, bet tās cena sāksies no 79,8 tūkstošiem eiro.

Jaunais S klases Mercedes-Benz pilnībā aprīkots ar LED apgaismojumu, tādējādi kļuvis par pirmo automašīnu, kurai nav nevienas tradicionālās spuldzes, uzsver kompānija.

Ārējās apgaismes ierīcēm Mercedes-Benz inženieri pievērsuši lielu uzmanību – piemēram, bremžu gaismu intensitāte samazinās naktī vai arī stāvot pie luksoforiem. Kopumā automašīna aprīkota ar 500 LED gaismekļiem.

Jaunais Mercedes-Benz S aprīkots ar datorizētām sistēmām - Adaptive Highbeam Assist Plus un Night View Assist Plus – kuras uzlabo redzamību. Automašīnai uzstādītas jauna tipa kameras un vairāku pakāpju sensori, kas nodrošina iespējamo apdraudējumu laicīgāku pamanīšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Papildināta - Mikriņos pirkt biļeti būs izdevīgāk nekā Rīgas satiksmes transportā

Dienas Bizness,16.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iegādāties vienreizējo braukšanas biļeti jaunajos mikroautobusos, kas jau no maija pārņems pirmos trīs minibusu maršrutus, būs lētāk, nekā pie vadītāja autobusā, trolejbusā vai tramvajā. Proti, cena par biļeti, neatkarīgi no tā, vai tā tiek pirkta pie busiņa vadītāja vai citās biļešu tirdzniecības vietās, būs 50 santīmi, to DB apstiprināja SIA Rīgas satiksme pārstāvis Viktors Zaķis.

Papildināts viss teksts.

Jānorāda, ka šobrīd, iegādājoties e-talonu, piemēram, 20 braucieniem, viena brauciena izmaksas būs 45 santīmi. Savukārt, nopērkot e-talonu 50 braucieniem, viena brauciena cena ir 44 santīmi.

Jāmin, ka pilnsabiedrība Rīgas mikroautobusu satiksme pilnībā pārņems SIA DMK apkalpotos minibusu maršrutus 200., 224. un 267., kas attiecīgi brauc Vecmilgrāvja, Mangaļsalas un Sarkandaugavs virzienos. Minibusa maršrutiem būs jauns kustības saraksts darba dienām un brīvdienām.

Rīgas pašvaldības uzņēmuma Rīgas satiksme un pilnsabiedrības Rīgas mikroautobusu satiksme noslēgtais līgums uz pieciem gadiem paredz nodrošināt pasažieru pārvadājumus 35 maršrutos Rīgā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Mercedes-Benz plāno līdz 2030. gadam pilnībā pāriet uz elektroauto ražošanu

Db.lv,23.07.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Daimler AG” un “Mercedes-Benz AG” līdz šīs desmitgades beigām tirgos, kur tas iespējams, plāno pilnībā pāriet uz elektroautomašīnu piedāvājumu.

2022. gadā ar akumulatoru darbināmi modeļi tiks piedāvāti visos koncerna pārstāvētajos segmentos. Savukārt, 2025. gadā “Mercedes-Benz AG” tirgū laidīs trīs jaunus elektriskos automobiļus, un visiem aktuālajiem modeļiem būs pieejamas arī alternatīvas ar elektromotoriem.

Laika posmā no 2019. līdz 2026. gadam investīcijas iekšdedzes dzinējos un hibrīdu tehnoloģijās būs samazinājušās par 80%, savukārt jauno mērķu sasniegšanā laikā no 2022. līdz 2030. gadam koncerns plāno investēt vairāk nekā 40 miljardus eiro.

Lai paātrinātu ražošanas reorganizāciju, uzņēmums ir iegādājies Lielbritānijā bāzēto elektromotoru ražošanas uzņēmumu “YASA”. Ar šo darījumu “Mercedes-Benz AG” iegūs piekļuvi unikālai aksiālās plūsmas motoru tehnoloģijai un zināšanām, kas ļaus ražot īpaši augstas veiktspējas elektromotorus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Pasažieru vilciens (PV) valdes locekļa Mārtiņa Grestes iegādātā automašīna Mercedes-Benz divu gadu laikā kopš līzinga maksājumu nodošanas PV valstij piederošajam uzņēmumam izmaksājusi aptuveni 19 000 latu jeb aptuveni 785 latus mēnesī.

PV valdes priekšsēdētājs Nils Freivalds norāda: katru mēnesi par Grestes mašīnu uzņēmums maksā 410 latus, savukārt saimnieciskā uzturēšana kopš 2009.gada septembra no uzņēmuma prasījusi vēl 9000 latu.

Freivalds norādīja, ka iepriekšējās vadības laikā noslēgto līgumu uzskata par nesaimniecisku un vērtēs, vai to ir iespējams izbeigt ātrāk par 2012.gada augustu, kā to paredz līguma beigu termiņš.

Kā sacīja Freivalds, līgums nav saimniecisks, īpaši ņemot vērā, ka automašīna ir septiņus gadus veca.

PV pārsvarā esot jaunākas mašīnas, un līdz ar to saimnieciskās uzturēšanas izdevumi esot daudz mazāki, sacīja Freivalds. Mēneša maksājums gan esot tuvu tam, kāds tiek maksāts par Grestes mašīnu. Freivalds arī atzīst, ka iekšējās kārtības noteikumi paredz, ka valdes locekļa rīcībā ir automašīna.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Latvijas auto restaurētājs uzņemts vienā no vecākajiem Vācijas klasisko mersedesu klubiem

Žanete Hāka,25.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas auto restaurēšanas darbnīca Riga Master Workshop (RMW) ir uzņemta Mercedes Classic Vācijas klasisko mersedesu klubā Mercedes-Benz InteressenGemeinschaft (MBIG) kā restaurācijas uzņēmums, informēja RMW īpašnieks Māris Bebris.

MBIG, kas dibināts 1979.gadā, ir viens no vecākajiem klasisko mersedesu klubiem. Tas apvieno aptuveni 2200 biedru no Vācijas un ārvalstīm - Šveices, Francijas, Spānijas un Zviedrijas. RMW ir vienīgais kluba biedrs no Centrālās un Austrumeiropas reģiona.

M. Bebris informēja, ka nesen notikušajā pasaulē lielākajā klasisko spēkratu izstādē Vācijas pilsētā Esenē kluba pārstāvji augstu novērtējuši RMW meistaru restaurēto kabrioletu Mercedes-Benz 300 SE. Tas, pēc viņu stāstītā, pēdējos trijos gados esot pasaulē vienīgais pilnībā restaurētais šā modeļa spēkrats.

Divdurvju piecvietīgais sudraba krāsas kabriolets Mercedes-Benz 300 SE bija viena no trim restaurētajām automašīnām, kuru RMW demonstrēja izstādē Esenē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mercedes CLA: Jā, cena nav maza

Aldis Zelmenis,19.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes Mercedes CLA četrdurvju kupeja izskatās ievērojami šarmantāk, tostarp arī gaita ir kļuvusi izkoptāka un komfortablāka nekā iepriekšējās paaudzes modelim

Tehniski CLA ir izaudzis no Mercedes A klases hečbeka, taču kupejai ir vairākas būtiskas atšķirības, tostarp nedaudz lielāks attālums starp asīm, citādi amortizatori un atsperes, visbeidzot pati kupejas virsbūve iespaidos automašīnas gaitu. Tas viss rezultējas ar to, ka arī savā uzvedībā CLA būs pavisam citāds auto. Tam ir izteikts mini limuzīna raksturs, vairāk grācijas un vairāk pašpārliecinātības, lai to sauktu par samazināto Mercedes CLS. Tajā pašā laikā kopīgs ar A klases hečbeku ir tas, ka arī CLA būs azartisks un stilīgs braucamrīks, kas centīsies iepatikties jauniem un moderni domājošiem cilvēkiem.

Kāpēc jāpērk?

Pagaidām salīdzinoši necila izmēra premium automobiļu pirkšana pie mums nav cieņā. Atšķirībā no Rietumeiropas pie mums joprojām modīgi ir pirkt lielu un salīdzinoši liesāk aprīkotu, nevis kompaktu un grezni aprīkotu Mercedes. Tiesa, ledus ir sakustējies arī šajā virzienā, jo tajā brīdī, kad, piemēram, aizejošam Mercedes CLA modelim tika piesolītas brangākas atlaides, gribētāju netrūka. Vēl vairāk piekritēju šāda izmēra Mercedes kļūst, kad auto nonāk mazlietota auto statusā. Interesenti Mercedes CLA izmēra jaunam modelim ir, taču tos lielākoties atbaida cena. Jā, cena nav maza. Piemēram, jaunākajam CLA tā ir, sākot no 29 960 eiro, bet, pat diži nepiepūloties, to var ātri saskrūvēt līdz 40 vai pat 50 tūkst. eiro. Tie ir iespaidīgi cipari, kurus ieraugot praktiskais latvietis vienmēr pretnostatīs frāzi: «Bet par to naudu tad jau labāk nopirkt to, to un to.» Nepagāžams fakts. Šajā cenu diapazonā ir patiešām galvu reibinoša izvēle, taču ir situācijas, kad nav nemaz vajadzīgs liels, bet tieši kompakts un manevrētspējīgs auto.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Arī Mercedes GLE ir gatavs kompromisam

Aldis Zelmenis,04.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes GLE ir kļuvis vēl lielāks un daudzpusīgāks, tiesa, tā motoru ēdienkarte turpmāk sāksies ar četrcilindru dīzeli

Arī Mercedes GLE nav pagājusi secen downsizing ēra. Nav šaubu, ka četrcilindru dīzelis ir augstas veiktspējas tehnika. Uz papīra tas daudz neatpaliek no iepriekš izmantotā sešcilindru dīzeļa. Bāzes modeļa GLE 300 d 4 Matic 245 zirgspēki ir gana daudz tik lielam auto, kāds ir jaunais GLE, tomēr tie nav seši stobri, un tas ir jūtams. Iespējams, ka, nezinot. kā brauca un ar kādu patīkamu skaņu to darīja sešcilindru dīzelis, šādi aizspriedumi vairs nemocīs. Tomēr Mercedes klients ir konservatīvs un tajā pašā laikā ar asu prātu un labu atmiņu apveltīts indivīds, attiecīgi neliels rūgtumiņš par četrcilindru sniegumu būs. Četrcilindru motors ir ievērojami skaļāks, to gan salonā nevarēs dzirdēt, jo Mercedes GLE virsbūve ir perfekti nopakota un akustiskais komforts salonā ir teicams. Toties paātrinājuma brīžos četrcilindru dīzeļa sniegums nebūs tik spilgts un nešūsies kopā ar Mercedes lozungu The best or nothing.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Smagā komerctransporta tirgus piedzīvo strauju atkopšanos

Žanete Hāka,18.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2015. gada otrajā pusgadā smagā komerctransporta tirgus turpināja strauju pieaugumu gandrīz dubultojot 2014. gada attiecīgā periodā rādītājus, liecina Auto asociācijas dati.

Rezultātā 2015. gads noslēdzās ar 38% pieaugumu, sasniedzot 1468 pirmo reizi reģistrētos automobiļus ar pilnu masu lielāku par 3,5 tonnām salīdzinājumā ar 1062 pirms gada.

2015. gada pieaugums ir ievērojams un tas, nenoliedzami, ir ļoti pozitīvs signāls, saka asociācijas pārstāvis Pēteris Rubulis.

2014. gadā bija bažas par krīzes otro vilni smagā komerctransporta tirgū, tad 2015. gada dati, ļauj būt stipri optimistiskākiem. Latvijā tradicionāli toni šajā tirgū nosaka automobiļi ar pilnu masu lielāku par 16 tonnas, kas veido līdz pat 94% no visa tirgus.

Šis segments ir piedzīvojis stabilu izaugsmi visa gada laikā vien dažos mēnešos reģistrācijām nokrītot zem 100 vienību sliekšņa. Lielajā segmentā līdz šim ir izteikti dominējuši divi Skandināvu zīmoli, pa vienam vācu un holandiešu zīmolam attiecīgi Volvo, Scania, Mercedes-Benz un DAF. Pagājušajā gadā izmaiņas ir skarušas pirmo trijnieku. Volvo ir izdevies saglabāt izteiktas līderpozīcijas, uz otro vietu paceļoties Mercedes-Benz, uz trešo vietu noslīdot Scania, bet DAF izkrītot no pirmā trijnieka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas koncerns Veho iegādāsies Mercedes-Benz ģenerālpārstāvja – kompānijas Domenikss – biznesu Latvijā. Darījums ietver Mercedes-Benz vieglo un komercijas transportlīdzekļu importu, mazumtirdzniecību un apkopi, informē uzņēmumi.

Kompānija pieder tās dibinātājai un prezidentei Benitai Danilenko.

Veho ir auto izplatītājs Somijā, Zviedrijā, Igaunijā un Lietuvā. Uzņēmums piedāvā Daimler Grupas ražotus vieglos auto un komerctransporta līdzekļus kopā ar plašu pakalpojumu klāstu, tostarp mobilitātes pakalpojumus.

2020. gadā Veho apgrozījums bija 1,1 mljrd. eiro, uzņēmumā strādāja 2 200 darbinieku. Uzņēmums dibināts 1939. gadā kā Mercedes-Benz ģenerālpārstāvis un kopš tā ir laika ģimenes īpašums.

Līdz ar šo darījumu, tiks nostiprinātas Veho pozīcijas Baltijas reģionā. Ņemot vērā nozares attīstību Latvijā un Mercedes zīmola augsto statusu un popularitāti, Veho jau ilgu laiku uzskata kompāniju Domenikss par stipru tirgus spēlētāju ar labi pārvaldītu struktūru, kas orientēta uz klientu un zīmolu. Šis darījums papildina Veho 2019. gadā iegādāto Silberauto biznesu Igaunijā un Lietuvā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Miniveni ir praktiski, ietilpīgi un komfortabli, kas padara tos par perfektiem ģimenes auto. Pēdējos gados miniveni ir atgriezušies modē, jo tie ir ļoti utilitāri auto – minivens būs parocīgs ilgākiem ceļojumiem ar auto, praktisks kravas pārvadāšanai, kā arī ērts kuplām ģimenēm ar daudz bērniem. Turpini lasīt rakstu, kurā noskaidrosim, kādi miniveni ir vispiemērotākie Latvijas ceļiem un laikapstākļiem!

Mercedes Benz Vito

Mercedes Vito ir viens no populārākajiem minivenu modeļiem, kas tiek ražots jau kopš 1996. gada. Šis Mercedes minivens ir pieejams ar dīzeļdzinēju, benzīna dzinēju vai elektromotoru, kā arī ar manuālo vai automātisko pārnesumkārbu. 2.2 l dīzelis ir populārākais variants, kas ir pietiekami jaudīgs, taču ekonomisks, patērējot 6.6 litrus degvielas uz 100 kilometriem. Astoņvietīgais Mercedes Benz Vito ir perfekts ģimenes auto, savukārt izņemamās un pārvietojamās aizmugurējās sēdvietas padarīs šo minivenu piemērotu kempingam vai kravas pārvadājumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas apgabaltiesa, pretēji pirmās instances tiesai, ir noraidījusi Latvijas Bankas bijušā prezidenta Ilmāra Rimšēviča prasību pret centrālo banku par darba algas piedziņu vairāk nekā 151 000 eiro apmērā.

No Rimšēviča Latvijas Bankas labā nolemts piedzīt visus tās samaksātos tiesāšanās izdevumus.

Spriedumā apelācijas instances tiesa norādījusi, ka, atstādinot Latvijas Bankas prezidentu no amata pienākumu pildīšanas, viņš neturpina darbu un ir pamats neizmaksāt viņam noteikto darba algu. Papildus tiesa norādīja, ka darba alga par Latvijas Bankas prezidenta atstādināšanas laiku būtu piedzenama tikai gadījumā, ja atstādināšana būtu notikusi atbildētājas rīcības vai vainas dēļ, kas konkrētajā gadījumā neesot konstatēts.

Spriedumā apelācijas instances tiesa norādījusi, ka atbildētāja nevar būt atbildīga par izmeklēšanas procesā pieņemta prettiesiska KNAB lēmuma sekām. Ņemot vērā, ka ar Eiropas Savienības Tiesas (EST) 2019.gada 26.februāra spriedumu ir atcelts KNAB 2018.gada 19.februāra lēmums, ciktāl ar to Rimšēvičam ir aizliegts pildīt Latvijas Bankas prezidenta pienākumus, atlīdzība par prasītājam nodarīto kaitējumu, nesaņemot darba algu, būtu vērtējama no valsts atbildības aspekta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būt soli priekšā konkurentiem allaž ir bijis Mercedes-Benz zīmola virsuzdevums. Jaunākās paaudzes četrdurvju luksuskupeja Mercedes CLS tāda ir

Ar gudrām tehnoloģijām šodien vairs nevienu nepārsteigsi. Tās jau ir pārņēmušas salīdzinoši lētus automobiļus. Cita lieta – cik pārdomāti šie viedie instrumenti tiek integrēti automašīnas saturā. Nedrīkst arī aizmirst par kvalitatīvu sastāvdaļu izmantošanu, un šajā ziņā Mercedes kompromisus nepieļauj.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Valdzinošs un īpaši augstas raudzes auto, kas spējis meistarīgi «saprecināt» augstas izšķirtspējas ekrānus, modernos aktīvās un pasīvās drošības gadžetus ar dārgiem materiāliem iztapsētu salonu. Nešaubīgi – jaunākās paaudzes CLS kupeja ir kļuvusi vēl vīrišķīgāka nekā iepriekšējais modelis. Tas izpaužas gan automašīnas stājā, gan jaunajā dizainā, ko izcels agresīvāks automašīnas purngals, jaunie lukturi un, protams, arī gaitas īpašības. Viss, ko redzat un pēcāk arī izjutīsiet, esot kopā ar jauno CLS, palīdzēs izprast, kāpēc Mercedes salīdzinājumā ar tautiešiem BMW vai Audi šodien ir kripatiņu veiksmīgāks premium klases autoražotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk mazākā limuzīna gods Mercedes modeļu hiearhijā tiks atvēlēts Mercedes CLA sedanam, kurš izaudzis no A klases hečbeka. Svarīgi piebilst, ka tas vairs nebūs klasiskās, bet gan priekšpiedziņas limuzīns

Ar katru nākamo jauno modeli Mercedes modeļu klāsts kļūst jauneklīgāks un dzīvespriecīgāks. Ņemot piemēru no A klases hečbeka, kas no bagātu pensionāru un jauno māmiņu sapņu auto ir transformējies par azartisku un stilīgu braucamrīku, arī jaunais sedans CLA tieksies iepatikties jauniem un enerģiskiem cilvēkiem.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Jaunu kompaktklases premium hečbeku pirkšana pie mums nav cieņā. Cita lieta, ja auto ir apbružājies uz pašmāju vai Rietumeiropas ceļiem un pēc trijiem vai pieciem gadiem nonācis otrreizējā tirgū. Sākotnēji šaušalīgā cena ir sarukusi līdz saprotamiem cipariem, un tad auto kļūst vilinošs pirkums plašākai pircēju auditorijai. Ar premium kompaktklases sedaniem pagaidām ir citādi. Vispirms – to nav daudz, jo nesen dibinātajā klubiņā bez Mercedes CLA var pieskaitīt vienīgi Audi jaunizcepto A3 Limousine. Tie tāpat kā hečbeki ir tikpat sasodīti dārgi, taču sedana virsbūves koncepcija emocionāli ļauj sajusties kā maza limuzīna īpašniekam, turklāt aukstajos ziemas mēnešos tā ir arī praktiska. Nenoliedzami, ka ļoti svarīgs ir laiks, kad auto ir parādījies tirgū. Piemēram, lai kā to negribētu atzīt Audi marketologi, simpātiskā Audi A3 sedana iznāciens savos ierakumos ir pārvilcis daļu Audi A4 tīkotāju, jo šābrīža A4 modelis jau ir paspējis novecot un vairs nav svaigākais un atraktīvākais piedāvājums savā klasē, savukārt līdz jaunākās paaudzes Audi A4 sedana debijai vēl ir jāpaciešas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes GLE Coupe ir tieša atbilde bravūrīgajam un populārajam tautietim BMW X6

Visticamāk, Mercedes mārketologi ilgu laiku ar skaudību noraudzījās, kā BMW eksperiments 2008. gadā – radīt un laist tirgū tam laikam spocīga koncepta SUV un kupejas krustojumu – izrādījās ļoti veiksmīgs un galvenais – ļoti ienesīgs projekts. Lai kādas sazvērestības teorijas izdomātu par šī auto lempīgumu un nepraktiskumu, patiesība ir tāda, ka bagātie ļaudis Ziemeļamerikā, Ķīnā, Krievijā un Latvijā arvien biežāk dod priekšroku X6 nevis klasiskajam premium krosoveram X5. Kaut arī kaislīgākie BMW fani burkšķ par Mercedes plaģiātismu, ielecot dārziņā, kur X6 līdz šim saimniekoja cēlā vientulībā, Mercedes par to diži neuztraucas, jo GLE Coupe ir lielisks produkts, turklāt tas perfekti aizkrāso balto plankumu jau tā garajā un plašajā modeļu klāstā. Pirmās atsauksmes liecina, ka GLE Coupe ir velnišķīgi pieprasīts visā pasaulē, tostarp arī Latvijā. Nav izslēgts, ka tas drīzumā kļūs populārāks par jauno Mercedes GLE, ko agrāk pazinām kā Mercedes M-klasi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

M.E.LAT-LUX kļūst par EvoBus Mercedes-Benz ģenerālpārstāvi

Laura Mazbērziņa,28.05.2018

25. maijā viesnīcas «Villa Santa» Tilta mājā notika jauno «Mercedes-Benz» un «Setra» autobusu prezentācijas pasākums.

Foto: no personīgā arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar 2018. gada 1. aprīli SIA «M.E.LAT-LUX» kļuvusi par «Mercedes-Benz» autobusu oficiālo ģenerālpārstāvi Latvijā un Lietuvā, paplašinot esošo sadarbību ar Vācijas «Setra» un «Mercedes-Benz» autobusu ražotāju «EvoBus».

SIA «M.E.LAT-LUX» sadarbība ar autobusu ražotāju «EvoBus» aizsākās 1999. gadā, kļūstot par «Setra» autobusu pārstāvniecību Latvijā. Pamatojoties uz ilgtermiņa sadarbību, «EvoBus» piedāvāja papildus uzņemties arī «Mercedes-Benz» autobusu ģenerālpārstāvja pienākumus Latvijā un Lietuvā.

SIA «M.E.LAT-LUX» dibināta 1992. gadā, atrodas Cēsīs, šobrīd uzņēmumā ir 31 darbinieks un 2017. gadā uzņēmums strādāja ar 19 miljonu eiro apgrozījumu, galvenokārt nodarbojoties ar autobusu tirdzniecības un servisa pakalpojumiem.

Pirmo «Mercedes-Benz Tourismo» autobusu no jaunā ģenerālpārstāvja «M.E.LAT-LUX» ir iegādājusies AS «Talsu Autotransports».

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mercedes-Benz pērn saglabājis lielākā luksusa automašīnu ražotāja statusu

LETA,08.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autobūves uzņēmums «Mercedes-Benz» pērn saglabājis lielākā luksusa automašīnu ražotāja statusu, pateicoties spēcīgam pieprasījumam, jo sevišķi Ķīnā, liecina pirmdien publiskotie dati.

«Mercedes-Benz» pagājušajā gadā pasaulē pārdeva aptuveni 2,3 miljonus automobiļu, kas ir par gandrīz 10% vairāk nekā 2016.gadā.

Turklāt «Mercedes-Benz» rekordaugstu tirdzniecības apjomu sasniedzis jau septīto gadu pēc kārtas, galvenokārt pateicoties izaugsmei Ķīnā, kā arī vieglo apvidus automobiļu pārdošanas apjoma pieaugumam, norāda autoražotājs.

Uzņēmums 2016.gadā atguva lielākā luksusa automobiļu ražotāja statusu, kas 2005.gadā tika pazaudēts konkurentam BMW.

BMW automašīnu tirdzniecības datus par 2017.gadu vēl nav publicējis, bet iepriekšējie dati par novembri liecina, ka kompānija ievērojami atpaliek no «Mercedes-Benz».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas pirmizrādes ietvaros Domenikss pirmdien prezentēja ilgi gaidīto Mercedes-Benz E-Klasi, kas ir inteliģentākais biznesa klases auto un izceļas ar būtiskām inovācijām auto drošības un komforta jomā, teikts paziņojumā medijiem.

«Savulaik E-Klase bija pirmais pēckara Mercedes-Benz automobilis, vēlāk jaunu dizaina līniju pirmatklājējs un pārdošanas rekordu karalis. Arī Latvijā šis ir visu laiku populārākais Mercedes-Benz modelis,» uzsver Domenikss valdes priekšsēdētāja Benita Sadauska.

Pašlaik Latvijā iegādātas vairāk nekā 30 šādas automašīnas. Darījumi noslēgti arī ar vairākiem automašīnu nomas uzņēmumiem, kas jau drīzumā jauno E-Klasi piedāvās saviem klientiem.

Sākotnēji E-Klase tiek piedāvāta ar četrcilindru dzinējiem. E-Klases automašīnas ar 2.0L benzīna (E200) un 184 zirgspēku jaudu sākumcena ir 45 910 eiro, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli. 2.0L dīzeļdzinēja (E220d) modelis ar 194 zirgspēkiem un 400Nm griezes momentu būs nopērkams par 47 160 eiro. Savukārt E350 modeļa cena ir 56 390 eiro. Vēlāk E-Klase būs pieejama ar 258 zirgspēku dīzeļdzinēju, 333 ZS un 245 ZS benzīna motoru. E-Klases sedanam būs arī hibrīda modifikācija, kas apvieno četrcilindru benzīna dzinēju un elektromotoru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Hermis Auto par aptuveni miljonu eiro iegādājies 10 jaunus Mercedes-Benz Actros vilcējus

Žanete Hāka,12.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Transporta pārvadājumu uzņēmums SIA «Hermis Auto» atjaunojis un papildinājis savu autoparku ar 10 jauniem «Mercedes-Benz Actros» vilcējiem, kurus tam piegādājis Daimler AG ģenerālpārstāvis Latvijā – SIA «Domenikss».

SIA «Hermis Auto» jaunos «Mercedes-Benz» kravas auto iegādājies, lai nodrošinātu starptautiskos kravas pārvadājumus Eiropas, kā arī Krievijas tirgū. Kopējā darījuma summa sasniedz aptuveni miljonu eiro.

Jaunie «Mercedes-Benz Actros» kravas automobiļi papildinās ap 50 kravas auto lielo uzņēmuma SIA «Hermis Auto» autoparku.

««Mercedes-Benz Actros» noskatījām jau pērnā gada rudenī auto industrijas izstādē Hannoverē, kur bija iespēja salīdzināt visu vadošo autoražotāju piedāvājumus un iepazīties ar industrijas kolēģu pieredzi. Izvēli galvenokārt noteica konkrētajā modelī ietvertās inovācijas un būtiska degvielas ekonomija, kas ļauj samazināt vienu no mūsu biznesa galvenajām izdevumu pozīcijām. Ne mazāk svarīga ir «Actros» modeļos ietvertā funkcionalitāte, kas nodrošina komfortablus darba apstākļus autovadītājiem, jo moderns autoparks palīdz piesaistīt labākos profesionāļus pārvadājumu veikšanai,» atzīst Viktors Tomaševičs, SIA «Hermis Auto» valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru