Būt soli priekšā konkurentiem allaž ir bijis Mercedes-Benz zīmola virsuzdevums. Jaunākās paaudzes četrdurvju luksuskupeja Mercedes CLS tāda ir
Ar gudrām tehnoloģijām šodien vairs nevienu nepārsteigsi. Tās jau ir pārņēmušas salīdzinoši lētus automobiļus. Cita lieta – cik pārdomāti šie viedie instrumenti tiek integrēti automašīnas saturā. Nedrīkst arī aizmirst par kvalitatīvu sastāvdaļu izmantošanu, un šajā ziņā Mercedes kompromisus nepieļauj.
Kāpēc tas būtu jāpērk
Valdzinošs un īpaši augstas raudzes auto, kas spējis meistarīgi «saprecināt» augstas izšķirtspējas ekrānus, modernos aktīvās un pasīvās drošības gadžetus ar dārgiem materiāliem iztapsētu salonu. Nešaubīgi – jaunākās paaudzes CLS kupeja ir kļuvusi vēl vīrišķīgāka nekā iepriekšējais modelis. Tas izpaužas gan automašīnas stājā, gan jaunajā dizainā, ko izcels agresīvāks automašīnas purngals, jaunie lukturi un, protams, arī gaitas īpašības. Viss, ko redzat un pēcāk arī izjutīsiet, esot kopā ar jauno CLS, palīdzēs izprast, kāpēc Mercedes salīdzinājumā ar tautiešiem BMW vai Audi šodien ir kripatiņu veiksmīgāks premium klases autoražotājs.
Kaisle uz visu jauno nav apdraudējusi Mercedes gadu desmitiem koptās tradīcijas. Piemēram, augstas raudzes sarkanas ādas salona apdare kopā ar piano black koka apdares elementiem un elegants analogais pulkstenis skaidri signalizē, cik svarīgi neaizmirst par klasiskām vērtībām. Vesels lērums aktīvās un pasīvās drošības sistēmu, kā arī lieliska vadāmība padara Mercedes CLS par savas klases spožākajām personībām.
Auto, kas būs teicams atradums tiem, kuri meklē kaut ko patiešām satriecošu un īpašu. Jā, Mercedes CLS ir dārgs pirkums, taču tās saturiskais pildījums un braukšanas kaisle pamato šī auto cenu. 100 tūkst. eiro ir branga nauda, taču tas ir godīgs darījums tiem, kas vēlēsies fenomenālu un visos griezumos unikālu četrdurvju luksuskupeju. Šī iemesla dēļ jaunajam Mercedes CLS ir visi vajadzīgie argumenti, lai atņemtu klientus saviem tiešajiem konkurentiem.
Motors un gaitas īpašības
Nekādi kompromisi netiek pieļauti arī attiecībā uz tehniku. Tikai sešcilindru rindas motori, tikai kopā ar jaunajām 9G-Tronic automātiskajām pārnesumkārbām un tikai ar 4 Matic pilnpiedziņu.
Visu rakstu Jaudīga. Šarmanta. Vienreizēja lasiet 14. septembra laikrakstā Dienas Bizness.