Neoficiāla informācija liecinot, ka lēmums par to, kam uzticēt apjomīgās eiro informēšanas kampaņas īstenošanu, jau ir pieņemts - valdības dotais uzdevums līdz 60% palielināt atbalstu jaunajai valūtai iedzīvotāju vidū esot uzticēts pazīstamā reklāmas eksperta Ērika Stendzenieka vadītās reklāmas aģentūras !Mooz un sabiedrisko attiecību uzņēmuma Komunikāciju aģentūra tandēmam, vēsta laikraksts Diena.
Finanšu ministrija (FM) konkursa uzvarētāju plānojot paziņot pēc līguma saskaņošanas un parakstīšanas - aptuveni divu nedēļu laikā.
Ē. Stendzenieks šo informāciju Dienai neesot noliedzis, bet neesot arī apstiprinājis, norādot, ka nav tiesīgs publiskajā telpā izskanējušo informāciju komentēt līdz laikam, kamēr netiks oficiāli izziņoti konkursa rezultāti.
Kā atgādina laikraksts, medijos pretrunīgu reakciju un konkurējošā uzņēmuma MRS grupa pārstāvja Jēkaba Krastiņa iebildumus izraisīja fakts, ka Ē. Stendzenieks vēl pērn laikrakstam Dienas Bizness bija paudis skeptisku viedokli, ka «jebkura nauda, kas tiek izdota eiro ieviešanas reklāmā, ir zemē nomesta nauda». Vēlāk reklāmas eksperts uzsvēra, ka šis izteikums ir bijis saistāms ar situāciju, kad vēl nebija skaidrs, vai Latvija tiešām pievienosies eirozonai.
Iepriekš Ē. Stendzenieks medijos norādīja, ka konkursa pieteikumā !Mooz startēja ar devīzi «Dabas likums». Reklāmas aģentūra eiro ienākšanu Latvijā savā piedāvātajā kampaņā salīdzināja ar dabas procesu, norādot, ka, līdzīgi kā zīlei pienāk laiks tapt par ozolu, tāpat Latvijas latam pienācis laiks iekļauties eiro.
Par Ē. Stendzenieku kā eiro ieviešanas kampaņas uzvarētāju no neoficiāliem avotiem dzirdējis arī cits konkursa dalībnieks - Hill and Knowlton Latvia vadītājs Ralfs Vīlands. Viņš atzinis - pagaidām no konkursa organizatora oficiālu informāciju neesot saņēmis un neesot iepazinies ar FM pieņemtā lēmuma pamatojumu, tāpēc vēl neesot domājis, vai lēmumu pārsūdzēs.
Trešais eiro informēšanas kampaņas konkursa finālista SIA MRS grupa pārstāvis J. Krastiņš jau medijos paspējis paust sarūgtinājumu par neoficiālajiem konkursa rezultātiem un atzinis, ka apsvērs iespēju iesniegt pretenzijas par konkursa norisi, jo konkursā, kurš bija sadalīts divos posmos, žūrijas komisija par labāko ideju atzina tieši MRS grupas ideju, taču gala rezultāts bija cits, informē Diena.