Latvijas piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” papildinājis ražoto saldējumu kolekciju ar deviņiem jauniem zīmolu “Pols” un “Jungle Pop” saldējumiem, kuru izveidē un palaišanā tirgū ieguldīti vairāk nekā 85 000 eiro.
Visu jauno saldējumu receptes ir radījuši pašmāju saldējuma meistari “Food Union” Saldējuma kompetences centrā, Rīgā, ar mērķi primāri tos piedāvāt patēriņam Latvijā. Taču daži no jaunajiem “Pols” un “Jungle Pop” saldējumiem drīzumā tiks eksportēti arī uz Lietuvu, Rumāniju, Lielbritāniju, Uzbekistānu, Īriju, Irāku un Poliju.
“Īpaši aktuālas šobrīd ir saldējumu receptes ar nostalģiskām bērnības našķu garšām, piemēram, marmelādi un vafelēm. Bez-piena, tai skaitā sulu saldējumi, kļuvuši jau par stabilu nišu. Modē atkal ir atgriezušies neordināras formas saldējumi – ar izteiksmīgi glazētu cepurīti vai savijušies ap kociņu. Visbeidzot dabai draudzīgs iepakojums līdzās augstākās kvalitātes sastāvdaļām ir kļuvis par neatņemamu elementu, kas piešķir saldējuma zīmoliem papildu vērtību,” stāsta Ieva Lejniece, “Food Union” mārketinga vadītāja un valdes locekle Latvijā.
Uzņēmumā radīti divi jauni “Poli” - “Banāns un šokolāde” un “Kraukšķu zemene” vafelē, kā arī “Pols” uz kociņa cienītājiem - zemeņu garšas krējuma saldējums. Šie zīmola “Pols” saldējumi tiek fasēti ilgtspējīgos iepakojumos, kuru sastāvā ir 50% bioloģiskas izcelsmes materiāli. Līdz ar to, izvēloties šos produktus veikalos, patērētāji palīdz samazināt plastmasas atkritumu apjomu dabā un tā ražošanā radītās oglekļa emisijas.
“Pols” saldējuma klāsts papildināts arī ar jaunu, ģimenes izmēra formātu 800 ml iepakojumā, turklāt tas pieejams ar trīs laikmetīgu desertu garšām - “Pols želejkonfekte”, “Pols vafeļu kraukšķi” un “Pols kraukšķīgā šokolāde”.
Arī šie zīmola “Pols” saldējumi tiek fasēti ilgtspējīgos iepakojumos, kas ir ne vien šķirojami, bet arī 100% pārstrādājami.
Tropiskā saldējuma zīmola “Jungle Pop” klāstā ir trīs jaunumi uz kociņa. Vegāna uztura cienītājiem pieejams ledus saldējums ar ābolu limonādes garšu. Pirmo reizi “Jungle Pop” piedāvājumā iekļauti arī divi dubultās garšas piena saldējumi – pirmajā ir savijies ananāsa un banānu garšas krējuma saldējums, bet otrajā – arbūza un dzeltenais melones garšas krējuma saldējums.
"Food Union" 2021.gadā Latvijā strādāja ar 111,5 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas bruto peļņa samazinājās par 5% - līdz 25,5 miljoniem eiro. Finanšu rādītāji par 2022.gadu vēl nav pieejami.
Uzņēmumu grupā ir Latvijas "Valmieras piens" un "Rīgas piena kombināts", kas 2020.gada februārī pievienoja "Rīgas piensaimnieku", tāpat grupā ir saldējuma ražotājs Igaunijā "Premia", saldējuma ražotājs Dānijā "Premier Is" un saldējuma izplatītājs "Hjem Is", saldējuma ražotājs Norvēģijā "Isbjrn Is", saldējuma ražotājs Rumānijā "Alpin57Lux"."Food Union" ir arī divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā. Koncerna lielākais akcionārs ir Andrejs Beshmeļņickis.