Latvijā darbu uzsāks jauns interaktīvs sociālais medijs Burbulis, kas funkcionāli savienos interneta portālu ar lietotāja datoru un ļaus saņemt interesējošo informāciju nepastarpināti sava datora ekrānā.
Burbulis neliela interaktīva ziņu loga veidā lietotāja datorā ļaušot sekot līdzi, piemēram, kino, modes un koncertu aktualitātēm, laika prognozei un vārdadienām, kā arī karstākajiem iepirkšanās piedāvājumiem.
Jaunā risinājuma izstrādātāji – SIA Data Life jau tuvākā pusgada laikā to plānojot piedāvāt arī Lietuvā un Igaunijā, kā arī tuvākajā nākotnē izstrādāt īpašu aplikāciju viedtālruņiem.
Lai kļūtu par Burbuļa lietotāju, būs nepieciešams reģistrēties burbulis.lv un bez maksas lejupielādēt Burbuļa aplikāciju. Tā savukārt nodrošinās personālā datora tiešsaisti ar portālu. Lietotājs savā datorā saņems informāciju par izvēlēto nozaru aktualitātēm, kā arī uzņēmumu īpašajiem piedāvājumiem. Burbuļa izstrādātāji to esot radījuši tādu, lai interaktīvais informācijas logs datora ekrānā netraucētu pildīt ikdienas pienākumus.
Līga Krēmere, SIA Data Life valdes priekšsēdētāja, stāstīja: «Burbulis būtībā darbosies kā starpnieks starp iedzīvotājiem un uzņēmējiem. Tas ikdienas lietotājam būs kā interaktīvs ziņu logs personālā datora ekrāna labajā sānu malā. Burbulis ātri, ērti un bez maksas ļaus uzzināt visu aktuālāko informāciju tiklīdz lietotājs būs ieslēdzis datoru. Kopumā pie jaunā medija izveides strādājām divus gadus līdz nonācām pie šāda izskata pakalpojuma, un to esam arī patentējuši.
Uzņēmuma mērķi ir ambiciozi – jau pirmā mēneša laikā plānojam sasniegt līdz pat 30 tūkstošus reģistrēto lietotāju. Apzināmies, ka sākotnēji mūsu galvenā mērķauditorija būs jaunāka gadagājuma cilvēki 14 – 30 gadu vecumā, kuri komfortabli jūtas digitālajā vidē un aktīvi izmanto sociālo mediju sniegtās iespējas un priekšrocības.»
Papildus aktuālajām ziņām, informācijai par izklaides, kultūras un sporta pasākumiem, kā arī izdevīgiem iepirkšanās piedāvājumiem, reģistrētajiem lietotājiem būšot iespēja piedalīties dažādās aptaujās un konkursos Burbuļa mājas lapā, lai krātu punktus un iegūtu dažādas balvas.
Burbulis esot pilnībā Latvijā izstrādāts sociālo mediju risinājums, kuru izveidojis sociālo mediju un reklāmas uzņēmums SIA Data Life. Uzņēmuma īpašnieki ir Līga Krēmere un Raido Rāps.