Duisburgas universitātes CAR-institūta vadītājs Ferdinands Dudenhofers (Ferdinad Dudenhoeffer) uzskata ka Opel palikšana General Motors (GM) paspārnē laupīs vācu autoražotājam attīstības iespējas.
F. Dudenhofers uzskata, ka General Motors vēsturiski ir ļoti vāja sadarbība ar daudzskaitlīgajiem zīmoliem, kas atrodas zem GM zīmes. Amerikāņu autogigants ar saviem zīmoliem cīnās vairākās frontēs, bieži vien līdz galam neizprotot katra zīmola potenciālu, tirgus nianses un klientu vēlmes.
Viņaprāt GM pēkšņais lēmums paturēt Opel savās rokās lielākoties ir skaidrojama ar to, ka pēdējā gada laikā Opel ar saviem veiksmīgajiem modeļiem krīzes laikā ir spējis uzrādīt ļoti labus sasniegumus. Vispirms to jau pierādīja Opel Insignia iznāciens, savukārt vēl lielāku atbalstu kompānijai noteikti sniegs jaunais kompaktklases modelis Opel Astra. Labs potenciāls ir arī jaunajam Opel elektroautomobilim Opel Ampera. Pēc F. Dudenhofera domām GM atgriešanās saturiski neko nemainīs attiecībās ar Opel. Tas nozīmē, ka ilgtermiņā Opel, kurš varētu kļūt par vienu no progresīvākajiem Eiropas zīmoliem tiks atmests atpakaļ GM birokrātiskajos apskāvienos.