Pakalpojumi

Ātrās ēdināšanas restorāni sacenšas reģionu apgūšanā

Elīna Pankovska,08.09.2010

Jaunākais izdevums

Cilvēku plūsma ātrās ēdināšanas vietās arī krīzes laikā ir samērā liela, McDonalds ēstuvēs Latvijā šā gada pirmajos astoņos mēnešos paēduši 2,5 milj. cilvēku.

Arī Hesburger par klientu trūkumu nesūdzoties, raksta Diena. «Mūsu plāns ir būt, teiksim, gandrīz visās pilsētās Latvijā,» norāda Kari Salmela, viens no Somijas ātrās ēdināšanas tīkla īpašniekiem. Uzņēmums plānojot ik gadu ap 10 līdz 15 restorānu Baltijas valstīs. Jau tagad ārpus Rīgas ir 16 ēstuves.

Līdz ar to ātrās ēdināšanas restorāni izplešas arī reģionos. «Tas ir pavisam vienkārši. Cilvēki ēd burgerus visur, arī reģionos. Ja redzam, ka ir pietiekoši daudz pircēju, mēs dodamies uz visām iespējamām vietām,» saka K.Salmela. Šī stratēģija esot atmaksājusies un, lai gan pagājušais gads esot bijis finansiāli grūt, šis rādoties gluži saulains.

Savukārt McDonalds pagaidām apgrozās tikai Rīgā, kur tam ir astoņas ēstuves. Taču jāatgādina, ka arī tas plāno doties ārpus galvaspilsētas. Nākamgad Baltijā McDonalds plāno atvērt četrus jaunus restorānus un tikpat rekonstruēt. Trīs tiks atvērti Latvijā - divi Rīgā, viens no tiem McDrive Imantā. Šobrīd McDonalds nevar pateikt kurā pilsētā tiks atvērts trešais restorāns, bet tas varētu būt Daugavpilī, Jelgavā vai Liepājā. McDonalds - līdzīgi kā konkurentam Hesburger - ir interese paplašināties ārpus Rīgas, un interese ir arī par Valmieru un Ventspili.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

McDonalds Baltijas valstīs investēs 38 miljonus eiro

Gunta Kursiša,03.01.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Premier Capital, kam Baltijas valstīs pieder ātrās ēdināšanas restrānu tīkls McDonalds Latvijā, Lietuvā un Igaunijā līdz 2014. gadam (ieskaitot) plāno investēt 38 miljonus eiro, atsaucoties uz kompānijas paziņojumu, vēsta BBN.

McDonalds uzsāka paplašināšanās plānus Baltijas valstīs 2010. gadā, atverot trīs jaunus ātrās ēdināšanas restorānus Igaunijā un vienu Latvijā, kā arī Rīgā atverot McCafe. Tāpat tika rekonstrutēts viens restorāns Lietuvā un divi Igaunijā. 2011.gadā jauns restorāns tika atvērts Lietuvā, savukārt divi jauni restorāni savas durvis vēra Latvijā – viens Rīgā, Imantā, un otrs Daugavpilī, kas ir uzņēmuma pirmais restorāns ārpus galvaspilsētas Rīgas.

Nākamgad Igaunijā, kur atrodas desmit McDonalds ātrās ēdināšanas restorāni, tiek plānots pabeigt viena McDonalds restorāna renovācijas darbus, kā arī atvērt vienu McCafe. Lietuvā, kur patlaban ir deviņi McDonalds restorāni, plānots rekonstruēt divus restorānus un atvērt vēl vienu ātrās ēdināšanas restorānu Viļņā. 2012. gadā Latvijā plānots atvērt trīs jaunus McDrive restorānus, bet vēl divas ātrās ēdināšanas iestādes atjaunot.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Ievu Salmelu, Hesburger attīstības direktori Baltijas valstīs

Lelde Petrāne,17.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv, atjaunojot senu tradīciju, piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmumu vadītājiem sniedz atbildes uz šiem jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Intervija ar Ievu Salmelu, Hesburger attīstības direktori Baltijas valstīs:

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Hesburger ir Somijas, Salmelu ģimenes uzņēmums un, kā jau var noprast pēc mana uzvārda, arī es esmu Salmelu ģimenes locekle. Lielākā daļa Salmelu ģimenes strādā Hesburger ķēdē, mans lēmums bija likumsakarīgs.

Esmu precējusies ar Kari Salmelu, Hesburger dibinātāju dēlu. Mēs iepazināmies Rīgā, bet pēc kāda laika pārcēlos uz dzīvi Somijā un sāku darbu ģimenes uzņēmumā. Mainīju biznesa vidi par 180 grādiem - no vadības konsultāciju uzņēmuma Latvijā pret darbu Hesburger Somijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā salīdzinoši sīvo konkurenci Latvijas ēdināšanas biznesā, ātrās ēdināšanas tirgū brīva vieta varētu būt vēl kādam vienam jaunam konkrētās jomas ēdināšanas zīmolam, intervijā aģentūrai LETA stāsta Hesburger tīkla vadītājs Kari Salmela.

Viņš norāda, ka šajā biznesā konkurence ir ļoti sīva. Nemitīgi jāseko līdzi tirgus attīstībai, izmaiņām, kā arī tam, ko dara konkurenti. Ātrās ēdināšanas jomā liela nozīme ir cenas, piedāvājuma, kvalitātes un apkalpošanas ātruma faktoriem. Taču, neskatoties uz izteikto konkurenci, Hesburger ar interesi gaida, vai un kad Latvijas tirgū ienāks vēl kāds jauns spēlētājs.

Sīvās konkurences apstākļos nolūkā piesaistīt jaunus klientus Hesburger seko līdzi savam piedāvātajam produktu klāstam, regulāri radot arī dažādus jaunus produktus par saprātīgu cenu. Uzņēmumā ir komandas vienība, kas strādā pie jaunu produktu izgudrošanas, Hesburger iekšienē notiek degustācijas, diskusijas, pirms jaunais piedāvājums nokļūst ēdienkartē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

McDonalds plāno ieguldīt 23 milj. Baltijā

Gunta Kursiša,22.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu tīkls McDonalds plāno ieguldīt Latvijā, Lietuvā un Igaunijā 23 miljonus Ls, ziņo Lietuvas laikraksts Verslo Žinios.

Vērienīgās McDonalds investīcijas plānotas līdz 2015. gadam, atverot jaunus restorānus, citējot McDonalds frančīzes uzņēmuma Premier Capital Ltd. Baltijas rīkotājdirektora Tomasa Navrocka (Tomasz Nawrocki) pausto, informē Viļņā bāzētais medijs.

Db.lv jau ziņoja, ka McDonalds laikā no 2010. līdz 2014. gadam Latvijā, Lietuvā un Igaunijā ieguldīs 38 miljonu eiro investīcijas, paplašinot restorānu tīklu līdz 35 ēdināšanas iestādēm.

Premier Capital pārvalda vairāk nekā 30 McDonalds ātrās ēdināšanas restorānus Baltijas valstīs un Maltā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Hesburger Latvijā restorānu skaitu vēlas palielināt līdz 60-70, intervijā aģentūrai LETA sacīja Hesburger tīkla vadītājs Kari Salmela, vienlaikus atzīstot, ka par lielākajiem konkurentiem uzskata vietējos ēdināšanas uzņēmumus, nevis citas ātrās ēdināšanas ķēdes.

«Latvijā pašlaik ir 44 Hesburger restorāni, bet kopumā ķēdē ir 448 restorāni. Es domāju, ka Latvijā mūsu restorānu skaits nākotnē sasniegs 60-70. Mēs visu laiku augam, un katru gadu mums klāt nāk no viena līdz trim restorāniem. Šogad mēs atvērsim jaunu restorānu Rīgā, Brīvības gatvē, un plānojam atvērt arī Vecrīgā. Nākamā gada sākumā mēs plānojam atvērt restorānu Kauguros,» teica Salmela.

Viņš atzina, ka labas vietas jauniem restorāniem atrast nav viegli, bet tas ir izdarāms. «Kad es Latvijā ierados 2003.gadā, man daudz bija jāstāsta, kas ir Hesburger, un 95% no sarunu biedriem šaubījās, vai es spēšu samaksāt īri u.c. Taču, ja tu smagi strādā un esi aktīvs, tad vietas var atrast. Taču tas, protams, nenotiek vienā dienā. Tas ir ilgs process. Tagad cilvēki ir pārliecinājušies, ka mēs esam nopietns uzņēmums, maksājam īri un citus apsaimniekošanas izdevumus, un katru nedēļu mēs saņemam kādu piedāvājumu par vietu restorāna atvēršanai. Protams, ne vienmēr šīs vietas mūs apmierina. Piemēram, ja diezgan tuvu piedāvātajai vietai jau ir mūsu restorāns, vieta kā tāda mums nav pievilcīga vai, piemēram, telpu nomas cena ir par lielu. Tādēļ es teikšu, ka labas vietas atrast ir diezgan sarežģīti, bet tas ir izdarāms,» klāstīja Salmela.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV ātrās ēdināšanas restorānu tīkls McDonalds 2011. gadā varētu palielināt savu piedāvāto ēdienu cenas, tādējādi cenšoties izlīdzināt izejvielu cenu pieaugumu 10 produktiem, kuri veido 75% no kopējām izmaksām ražošanas procesā, raksta Business World.

McDonalds prognozē, ka kompānijas izmaksas šogad palielināsies par 2 līdz 2,5 % ASV tirgū un 3,5 līdz 4,5 % Eiropā.

Liellopa, cūkas un vistas gaļa, maize, piena produkti, papīrs, kola, kečups un citas mērces, kā arī augļi un dārzeņi ir produkti, kurus visbiežāk iepērk McDonalds.

McDonalds finanšu direktors Pīts Bensens (Pete Bensen) norāda, ka kompānija cels cenas tajās pozīcijās, kur tas šķitīs nepieciešams, ar mērķi izlīdzinātu daļu izejvielu cenu pieauguma.

Viņš arī skaidro, ka McDonalds apzinās, ka cenas nevar celt pārāk strauji, jo šādā gadījumā cilvēki labāk izvēlēsies ēst mājās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai paplašinātu un attīstītu darbību Baltijā, ātrās ēdināšanas restorānu tīkls McDonalds līdz 2013.gadam investēs 20 miljonus eiro, informē McDonalds pārstāvniecības Latvijā Premier Restaurants Latvia vadītājs Viktors Tedesko.

Tādējādi McDonalds restorānu tīkls Baltijas valstīs līdz 2013.gadam tiks paplašināts līdz 35 restorāniem.

Šogad kopumā Baltijā tiks atvērti pieci jauni un rekonstruēti trīs McDonalds restorāni. Daļa no plāniem jau realizēti.

Piektdien, Rīgā tirdzniecības centrā Alfa tiek atklāts jauns McDonalds restorāns, kura izveidē uzņēmums investējis nepilnus 700 tūkst. eiro (490 tūkst. Ls).

Plašāk par McDonalds plāniem Baltijā lasiet pirmdienas Dienas biznesā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Dzirciema ielā atvērts 40. Hesburger tīkla restorāns; ieguldīti 350 000 eiro

Lelde Petrāne,15.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hesburger, ātrās ēdināšanas ķēde, šonedēļ, atzīmējot desmit gadu jubileju Latvijas tirgū, atvērusi divus restorānus Rīgā - Dzirciema ielā un Vienības gatvē.

Ieva Salmela, Hesburger attīstības direktore Baltijas valstīs, atgādina: «Pirms desmit gadiem atvērām pirmo Hesburger restorānu Latvijā, tirdzniecības centra Olimpia telpās.»

Šonedēļ Pārdaugavā atvērti divi jauni Hesburger restorāni - šodien Dzirciema ielā 42 atvērts 40. Hesburger tīkla restorāns, kurā ieguldītas investīcijas 350 000 eiro apmērā un izveidotas 7 jaunas darbavietas. Hesburger restorāns izvietots jaunatklātā tirdzniecības centra telpās 166 kvadrātmetru platībā.

Savukārt pirmdien, 14. jūlijā Vienības gatvē 77 atvērts Hesburger restorāns ar autokasi. Vienības gatves Hesburger restorāna izveidē investēti 800 000 eiro, tā platība ir 148 kvadrātmetri. Vienības gatves Hesburger komandā ir 6 jauni darbinieki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde «Hesburger» Latvijas tirgū šogad plāno investīcijas 5,5 miljonu eiro apmērā. Plānotās investīcijas Latvijā paredzētas 5 jaunu restorānu izveidē, kā arī Siguldas restorāna rekonstrukcijā, kuru plānots noslēgt šī gada aprīlī, informē «Hesburger» Attīstības direktore Ieva Salmela.

Savukārt vasarā plānots atvērt trešo restorānu Daugavpilī, kur investīcijas restorāna ēkas remontdarbos un labiekārtošanā sasniegs aptuveni pusmiljonu eiro.

Kopumā Baltijas valstīs «Hesburger» šogad biznesa attīstībā plāno investēt aptuveni 11,5 miljonus eiro. Tostarp Lietuvā 4 miljonus eiro un Igaunijā – 2 miljonus eiro.

Kaimiņvalstī Lietuvā šogad paredzēts attīstīt 3 līdz 4 jaunus restorānus, savukārt Igaunijā - 2 restorānus.

I. Salmela atgādina, ka pērn «Hesburger» spēra soli IT nozarē, izveidojot mobilo aplikāciju produktu pasūtīšanai tiešaistē Latvijā. Kopš aplikācijas atklāšanas Latvijā pagājušā gada septembrī, veiktas vairāk nekā 131 tūkstošu lejupielādes. I. Salmela atzīmē, ka tas norāda uz augsto interesi iedzīvotāju vidū veikt ēdiena pasūtīšanu attālināti, tādējādi taupot laiku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Hesburger par zirgu gaļas jokiem nesmejas; sola vērsties tiesībsargājošajās iestādēs

LETA,04.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu tīkls Hesburger sociālajos tīklos izplatījis brīdinājumu, ka vērsīsies tiesībsargājošajās iestādēs par mēģinājumiem jokot par uzņēmuma nosaukumu sakarā ar zirgu gaļas skandālu pārtikas produktos.

Sociālajos tīklos tiek izplatīti joku attēli, kuros restorānu tīkla Hesburger nosaukums, nemainot tā korporatīvās krāsas un fontu, tiek atveidots kā Horseburger (zirga burgers - angļu val.), tādējādi dodot mājienu par visā Eiropā un arī Latvijā izplatījušos skandālu par zirgu gaļas pievienošanu pārtikas produktiem, to uzdodot par liellopu gaļu.

Hesburger norāda, ka «interneta vidē izplatītais joks, negodprātīgi un nepamatoti ņirgājoties par Hesburger logotipu un sasaistot to ar globālo pārtikas ražotāju skandālu, grauj uzņēmuma reputāciju un var neatgriezeniski ietekmēt tā darbību».

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Hesburger Latvijā sasniedzis visstraujāko izaugsmi

Lelde Petrāne,18.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ēdienu restorānu ķēde Hesburger pērn sasniegusi gandrīz 10 miljonu latu apgrozījumu, kas ir aptuveni par 40% jeb trijiem miljoniem latu vairāk nekā gadu iepriekš. Šī bijusi visstraujākā izaugsme no visām valstīm, kur darbojas Hesburger.

Kopumā Latvijā, Igaunijā un Lietuvā darbojas 88 Hesburger tīkla restorāni un to skaitu ir plānots palielināt.

Ieva Salmela, Hesburger attīstības direktore, norāda: «Salīdzinot ar citām Baltijas valstīm, tieši Latvijas restorānu tīklos pārdošanas apjoms šobrīd ir visaugstākais. Šā gada pirmajos sešos mēnešos Latvijas tīkla restorānos pārdošanas apjoms ir bijis stabili pieaugošs, sasniedzot jau vairāk nekā 5 miljonus latu. Hesburger restorānu tīklu straujā attīstība Baltijā ir veiksmes stāsts, pēc kura veiksmes formulas vēlamies vadīties arī Krievijas tirgū, atverot tur jaunus Hesburger restorānus.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrā ēdināšanas uzņēmuma "Hesburger" pārdošanas apjoms Latvijā 2022.gadā, salīdzinot ar 2021.gadu, kāpis par 30,3%, sasniedzot 43,08 miljonus eiro, informē kompānijā.

Kopumā "Hesburger" pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pērn sasniedza 128,52 miljonus eiro, no tā lielāko daļu veidojot Lietuvas tirgum. Salīdzinot ar 2021.gadu, Lietuvā pārdošanas apjoms pieaudzis par 30,47% un sasniedzis vairāk nekā 47,10 miljonus eiro. Turpretim Igaunijā pārdošanas apjoms kāpis par 28,07%, sasniedzot vairāk nekā 38,33 miljonus eiro.

"Hesburger" mārketinga un starptautiskās attīstības direktore Ieva Salmela komentē, ka 2022.gads ir bijis pārbaudījumiem pilns gan kara Ukrainā, gan energokrīzes un straujās inflācijas dēļ.

Pērn uzņēmums Latvijā veicis investīcijas Cēsīs, kur atvērta uzņēmuma 50. ēstuve, kā arī astoņu filiāļu renovācijā, uzlabojot to iekštelpas un āra infrastruktūru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Hesburger īpašnieks un vadītājs: PVN likme Latvijā ir ļoti augsta

Didzis Meļķis,09.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Taisnīgāk būtu, ja vismaz dažiem pārtikas produktiem būtu pazemināta PVN likme, jo tā Latvijā ir ļoti augsta

Tā uzskata ātrās ēdināšanas ķēdes Hesburger īpašnieks un vadītājs Kari Salmels. No saimnieka sākotnējās sajūtas «ak vai, ko gan es esmu izdarījis nepareizi!?» desmit gados Latvijā viņa uzņēmumam ir 38 restorānu, un tuvākajā laikā tiks atvērti vēl vairāki.

Jūsu sieva ir latviete?

Jā.

Tad atļaujiet sākt ar populistisku jautājumu – jūs aizvedat mūsu skaistākās sievietes un uzņēmuma peļņu un vietā atstājat kaut kādu fast food, ātro ēdienu?

Laikam saprotu, kur tēmējat, un man jāteic, ka mēs jau kopš pirmā darbības gada nekādu Hesburger peļņu neesam pārveduši uz Somiju. Gluži pretēji – gadu gaitā esam to investējuši Latvijā, kopā apmēram 30 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde "Hesburger" sākusi darbu Polijas galvaspilsētā Varšavā, informē kompānijā.

Polijā "Hesburger" darbosies atbilstoši jaunam konceptam, nodrošinot produkciju pasūtījumiem tikai piegādei uz mājām. "Hesburger" Polijā strādā astoņi cilvēki.

“Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela stāsta, ka šobrīd “Hesburger” restorāni atrodas Polijas kaimiņvalstīs: Lietuvā, Vācijā un Ukrainā. Izejvielas “Hesburger” Polijā tiek piegādātas no noliktavas un majonēzes ražotnes, kas atrodas Lietuvā, Kauņā.

“Mēs turpināsim aktīvi paplašināties ne tikai Polijā, bet arī citās valstīs. Šogad visvairāk pieaugs mūsu restorānu skaits Bulgārijā,” atklāj I.Salmela.

Patlaban "Hesburger" darbojas astoņās Eiropas valstīs, tostarp Somijā "Hesburger" ir 272 struktūrvienības, Lietuvā - 59, Latvijā - 51, Igaunijā - 50, Bulgārijā - 28, Ukrainā - septiņas, Vācijā - divas un Polijā - viena.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas tīkls Hesburger noslēdzis sadarbības līgumu ar a/s Rīgas Piena kombināts un a/s Valmieras piens apvienoto uzņēmumu Food Union par piena iepirkumu visām Baltijas valstu tīkla filiālēm. Slēgtais līgums ir līdz šim lielākā ātrās ēdināšanas restorānu tīkla Hesburger sadarbība ar kādu no Latvijas ražotājiem.

Tiek plānots, ka piena iepirkuma apjoms gada laikā būs simts tūkstoši litru, savukārt pirmie Hesburger produkti, kuru pagatavošanā tiks izmantots uzņēmumā Food Union ražots piens, Igaunijā, Lietuvā un Latvijā pārdošanā nonāks šomēnes, informē uzņēmumu pārstāvji.

Plānots, ka no Food Union tiks pirkts piens Lāsēns ar zemeņu garšu, un to varēs iegādāties 32 Hesburger ēstuvēs Latvijā, 28 Igaunijā un 28 Lietuvā. Lāsēns tiks pārdots bērnu komplekta sastāvā un atsevišķi.

«Piena iepirkuma līgums ar Latvijas uzņēmumu ir stratēģisks solis, realizējot mūsu kompānijas ilgtermiņa attīstības plānus Baltijā,» pauda Hesburger attīstības direktore Ieva Salmela. Food Union norāda, ka sadarbības līgums ir nozīmīgs uzņēmuma solis HORECA virziena attīstībā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu tīkls Hesburger paplašinājies Rīgā, atverot trīs jaunas ēdināšanas iestādes. Kopējie ieguldījumi pēdējo mēnešu laikā lēsti vairāk nekā 1,65 miljonu latu apmērā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Trešdien tika atvērts Hesburger tīkla restorāns Brīvības ielā 62, savukārt pērnā gada nogalē atklātas ēdināšanas iestādes Imantā, Kurzemes prospektā 166, un Mūkusalas ielā 95. Tādējādi pašlaik Latvijā ir 35 Hesburger restorāni, no kuriem Rīgā atrodas 17.

Lielākā daļa no kopējām investīcijām trīs jaunu ēdināšanās iestāžu atvēršanā novirzīta zemes iegādei un jaunas ēkas celtniecībai, norāda uzņēmuma pārstāvji. Lai izveidotu restorānu Imantā Hesburger iegādājās zemes gabalu un uzcēla jaunu divstāvu ēku. Savukārt Brīvības ielas un Mūkusalas jauno restorānu vajadzībām tika veikta vērienīga telpu rekonstrukcija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Hesbuger investējis 1,3 miljonus jaunā restorānā

Gunta Kursiša,29.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Hesburger Valmierā atklājusi jaunu ēstuvi. Tās izveidē Somijas uzņēmums investējis 1,3 miljonus eiro.

Šis ir otrs Hesburger restorāns, kas atvērts Valmierā, un tas atrodas Rīgas ielā 63. Pirmais tika atklāts 2009. gadā tirdzniecības centra Valleta telpās. Jaunās Hesburger ēstuves izveidošana radījusi 14 darbavietas, informē Hesburger pārstāvji.

Uz Valmieras otrā Hesburger restorāna jumta ir uzstādīti saules kolektori - iekštelpu apsildīšanai un karstā ūdens nodrošināšanai. Tāpat restorāna ēka aprīkota ar zemes siltumsūkņiem, kas nodrošina ēku ar zemes enerģijas siltumu.

Jau vēstīts, ka šā gada jūlijā Hesburger, ieguldot 1,4 miljonus eiro, atvēra pirmo Hesburger ēstuvi Rēzeknē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas ķēde "Hesburger" investējusi 300 000 eiro pirmās filiāles atvēršanā Rumānijā, Rimniku Vilčā, informē uzņēmumā.

Rumānijā pirmā "Hesburger" platība ir 80 kvadrātmetri, un tas atrodas pilsētas iepirkšanās centra "Shopping City Ramnicu Valcea" ēdināšanas zonā.

"Hesburger" starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela norāda, ka nākotnē Rumānijā plānots atvērt vēl vairākas ēdināšanas vietas. Patlaban notiek pārrunas par atvēršanu vairākās Rumānijas pilsētās, tajā skaitā galvaspilsētā Bukarestē. Viņa atklāj, ka kopumā gada laikā "Hesburger" biznesa un tīkla attīstībā Rumānijā plānots ieguldīt astoņus miljonus eiro, atverot desmit jaunus "Hesburger".

Latvijā 2023.gadā, salīdzinot ar 2022.gadu, "Hesburger" pārdošanas apjoms palielinājies par 25%, sasniedzot 53,92 miljonus eiro. Šogad uzņēmums Latvijā plāno atvērt vēl divas filiāles, kā arī uzsākt digitālo kasu sistēmu darbību. Savukārt Baltijā 2024.gadā kopumā paredzēts atvērt desmit jaunus "Hesburger".

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Hesburger šogad Baltijas valstīs plāno ieguldīt līdz 10 miljoniem eiro

Elīna Pankovska,10.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Prognozējam, ka Hesburger investīciju apjoms Baltijas valstu reģionā gada laikā sasniegs 10 miljonus eiro, kas galvenokārt plānotas zemes gabalu iegādei un jaunu ēku būvniecībai,» DB norāda Hesburger attīstības direktore Baltijas valstīs Ieva Salmela.

Šobrīd Hesburger ir lielākā ātrās ēdināšanas ķēde Baltijas valstīs, restorānu skaits Latvijā, Lietuvā un Igaunijā ir sasniedzis 99, šogad uzņēmums plāno vēl kopumā astoņu restorānu atvēršanu Baltijā. I. Salmela atzīmē, ka Baltijas valstis ieņem nozīmīgu lomu Hesburger attīstības un investīciju plānos. Tā veiksmes stāsts Baltijā lielā mērā esot balstīts uz uzņēmuma uzdrīkstēšanos ieguldīt investīcijas jaunu restorānu būvniecībā.

Hesburger restorānu skaits Latvijā šobrīd sasniedz 36, 17 no tiem atrodas Rīgā, bet 19 – Latvijas reģionu pilsētās. Martā tika atklāts otrais Hesburger Jelgavā un šogad Latvijā plānots atvērt vēl divus jaunus restorānus, vasaras sākumā viens no tiem tiks atklāts Rēzeknē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Hesburger Latvijas tirgū ieviesusi mobilo aplikāciju, kas paredzēta produktu pasūtīšanai tiešsaistē, informē uzņēmuma pārstāvji.

«Mobilā aplikācija tika veidota, reaģējot uz mūsdienu patērētāju steidzīgo dzīves ritmu – tā domāta, lai padarītu klientu ikdienu vienkāršāku un ērtāku,» saka Hesburger attīstības direktore Ieva Salmela.

Aplikācija paredzēta produktu pasūtīšanai tiešsaistē un piedāvā dažādas aplikācijas izmantošanas priekšrocības, piemēram, elektroniskos atlaižu kuponus, restorānu atrašanās karti, informāciju par produktu uzturvērtībām un citas.

Latvija ir trešā valsts, kurā pieejama Hesburger aplikācija pieejama. Šī gada jūlijā tā atklāta kaimiņvalstī Igaunijā, savukārt pagājušā gada maijā – Somijā. Lejuplāžu skaits šajās valstīs sasniedz attiecīgi 40 000 un 760 000. Igaunijā, kur aplikācija pieejama kopš šī gada jūlija, ar tās palīdzību līdz šim veikti vairāk nekā 55 100 pasūtījumu. Pateicoties šai aplikācijai, Bonuskluba biedru skaits Igaunijā ir trīskāršojies, savukārt pirktākais produkts kaimiņvalstī ar Hesburger aplikāciju ir siera burgers un tā komplekts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Hesburger Latvijā šogad plāno uzcelt vismaz 3 jaunus restorānus

Lelde Petrāne,31.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ēdienu restorānu ķēde Hesburger plāno šogad pabeigt 10 jaunu restorānu būvniecību Baltijā, no kuriem vismaz trīs atradīsies Latvijā.

Pērn triju Baltijas valstu kopējais pārdošanas apjoms veidoja 41 miljonu eiro, salīdzinot ar 2011.gadu palielinoties par aptuveni 40%. Latvijas restorānu pārdošanas apjoms pērn palielinājās par 8%, sasniedzot 15,5 miljonus eiro.

Ieva Salmela, Hesburger attīstības direktore, norāda, ka Baltijas valstis ieņem nozīmīgu lomu Hesburger attīstības un investīciju plānos: «Jaunu restorānu atvēršana ir viens no faktoriem, kas veicināja uzņēmuma finanšu izaugsmi 2012.gadā visā Baltijā un katrā no valstīm individuāli. Tiesa, 2013.gadu prognozējam izaicinājumiem bagātāku un gaidāmie pārdošanas rādītāji uzrādīs mērenāku izaugsmi.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrajiem ēdinātājiem jācīnās gan ar sāncenšiem, gan ar sabiedrībā valdošajiem stereotipiem par fast food kā neveselīgu ēdienu

Ātrās ēdināšanas restorāni Latvijā izplešas ar joni. Lielā mērā tas saistīts ar cilvēku straujo dzīves ritmu – ātri strādāt, ātri dzīvot un arī ātri ēst, lai visu paspētu. Konkurence šajā sektorā neļauj atslābt, ēdinātājiem liekot piedāvāt ne tikai īpašāku ēdienkarti, bet arī dažādas akcijas un dāvanas, piemēram, rotaļlietas bērniem. Īpaši Rīgā ātrās ēdināšanas sektorā droši iesoļo dažādas etniskās kebabnīcas, burgernīcas, picērijas, un pat degvielas uzpildes stacijas atver atsevišķus kioskus, kuros no iespaidīga klāsta var izvēlēties gardāko hotdogu, turklāt piemeklējot tam tādu mērci, par kuru iepriekš pat nebūsi dzirdējis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes “Hesburger” pārdošanas apjoms Latvijā 2021. gadā, salīdzinot ar 2020. gadu, pieaudzis par 8,55% un sasniedzis 33,1 miljonu eiro.

Lai gan Covid-19 veselības krīze ir ieilgusi, uzņēmums ir atgriezies pie straujākas izaugsmes visās Baltijas valstīs, nākotnē plānojot jaunu restorānu atvēršanu un digitālo risinājumu ieviešanu.

“Mainīgās Covid-19 situācijas dēļ aizvadītais gads ir bijis izaicinājumiem bagāts. Taču mums ir liels gandarījums, ka esam spējuši atgriezties pie straujākas izaugsmes visās Baltijas valstīs. Sākotnēji nelielu trauksmi Latvijas biznesā radīja rudenī ieviestais “lokdauns”, taču tas bija pārāk īss periods, neatstājot būtisku ietekmi uz uzņēmuma finanšu rezultātiem. Kopumā veiksmīgos rezultātus pozitīvi ietekmējusi iedzīvotāju pirktspējas stabilizēšanās. Šogad turpinājām arī jaunu akcijas produktu ieviešanu, kas izraisīja lielu atsaucību klientu vidū, tā vienlaikus veicinot pārdošanas rezultātus. Tikmēr ieguldījumus esam veikuši restorānu renovācijā Ventspilī, Liepājā un Rīgā,” stāsta “Hesburger” mārketinga un starptautiskās attīstības direktore Ieva Salmela.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ieviešot tehnoloģiskus risinājumus pasūtījumu veikšanai, Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” visos restorānos Latvijā ierīko digitālās pašapkalpošanas kases.

Kopējās projekta investīcijas ir 1, 5 miljoni eiro, un tā ietvaros kopumā tiks uzstādītas 107 šāda veida kases.

Projekts Latvijā tika aizsākts 2021. gadā, pakāpeniski ieviešot projekta administratīvās prasības, un pirmo pašapkalpošanās kasi uzstādot “Hesburger” restorānā Rīgā, Krasta ielā. Šobrīd projekts tuvojas noslēgumam, un līdz augusta vidum pašapkalpošanās kases tiks uzstādītas jau visos “Hesburger” restorānos Latvijā. Noslēdzošā digitālā pašapkalpošanās kase tiks uzstādīta Daugavpilī, “Hesburger” restorānā Rīgas ielā, kas pēc vērienīgas renovācijas tiks atvērts šī gada otrajā pusē.

“Līdztekus jaunu restorānu atvēršanai mēs investējam arī modernu tehnoloģisko risinājumu ieviešanā, tādēļ esam gandarīti, ka šis projekts jau pavisam drīz tiks veiksmīgi ieviests 51 uzņēmuma restorānā Latvijā,” stāsta Ieva Salmela, “Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 1,8 miljonus eiro, ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” pēc apjomīgas rekonstrukcijas atklājusi atjaunotu restorānu Daugavpilī, Rīgas ielā.

Kā norāda “Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela, līdztekus jaunu restorānu atvēršanai, uzņēmums turpina modernizēt arī esošos, kas apvieno mūsdienīgu dizainu ar praktisku funkcionalitāti.

Restorāns Daugavpilī ir izvietots divos stāvos ar kopējo platību 343,42 kvadrātmetri un restorāna iekštelpās ir pieejamas kopumā 90 sēdvietas.

“Līdzās tam, ka teju katru gadu atveram jaunus “Hesburger” restorānus, nemitīgi attīstam un uzlabojam arī esošo restorānu tīklu. Daugavpils restorāns ir piedzīvojis vērienīgu renovāciju, un tas atsāk darbību modernās, plašās telpās, kas pilnībā atbilst mūsdienu tirgus prasībām. Renovētajā restorānā esam ieviesuši jaunu interjera dizaina konceptu, kā arī integrējuši inovatīvus digitālos risinājumus, tostarp pašapkalpošanās kases, kas veicina darba efektivitāti un uzlabo klientu pieredzi. Būtiski uzsvērt, ka mūsu restorāni ir ne tikai vieta, kur piedāvājam ēdināšanas pakalpojumus, bet arī sniedzam stabilas darbavietas. Piemēram, “Hesburger” restorānā Daugavpilī strādās 18 darbinieki, nodrošinot, ka renovācijas laikā tiek saglabātas darba vietas esošajiem darbiniekiem, kā arī sniedzot jaunas darba iespējas vietējiem iedzīvotājiem,” stāsta Ieva Salmela, “Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore.

Komentāri

Pievienot komentāru