Jelgavas tipogrāfija koncentrējas uz mazu un vidēju, nevis lielu tirāžu grāmatu ražošanu, kur grūti sacensties ar Eiropas poligrāfijas milžiem.
Eiropā vērojama tendence, ka palielinās izdevumu skaits un samazinās tirāžu apjoms. SIA Jelgavas tipogrāfija valdes priekšsēdētājs Juris Sīlis to skaidro šādi: mainās cilvēku uztvere, vēlmes - ļaudis negrib lasīt vispārīgu literatūru, katram ir savas intereses. Agrāk izdevēji uzreiz drukāja desmit tūkstošus grāmatu eksemplāru un tad mēģināja visus pārdot. Lielāka tirāža nodrošina pievilcīgāku grāmatas cenu, bet tad izdevējiem jārēķinās ar prāviem noliktavu izdevumiem, ir liels nerealizētās produkcijas īpatsvars. Tāpēc mūsdienās izdevēji koncentrējas uz nelielām, atkārtotām tirāžām.
Pēc J. Sīļa datiem, poligrāfijas, papīra un papīra izstrādājumu nozares apjoms Latvijā ir virs 160 milj. latu, bet eksports no tā ir 65%. Grāmatas, iepakojums un etiķetes ir spēcīgi eksporta produkti, bet reklāma tradicionāli ir vietējs produkts.
Jelgavas tipogrāfijas pirmsākumi meklējami jau XVIII gs. 1996. gadā notika pašvaldības uzņēmuma privatizācija, kurā tolaik strādāja 37 cilvēki. Nebija nekā, tikai ideja. «Manuprāt, šis ir veiksmīga privatizācijas procesa piemērs. 2005. gadā sākām veidot ražotni, 2007. gadā pilnībā pārvācāmies uz šejieni un šobrīd esam 113 darbinieki,» viņš stāsta.