«Nedomāju, ka tur ir būtiskas prasības. Tur, es domāju, visdrīzāk, ir skaļa komunikācija, jo nez vai kāds ir Latvijā redzējis kādu CAF uzbūvētu rūpnīcu vai ko tamlīdzīgu, lai būtu pamats runāt par kaut kādu investīciju strīdu.»
Tā LNT raidījumā 900 sekundes norāda Latvijas premjerministrs Valdis Dombrovskis, komentējot Spānijas vilcienu ražotāja Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles S.A. (CAF) piedāvājumu vienoties, lai nezaudētu veiktās investīcijas.
Premjers arī informēja, ka patlaban Satiksmes ministrijai ir uzdots šo strīdu izvērtēt un attiecīgi nodrošināt Latvijas puses komunikāciju un argumentāciju.
Jau ziņots, ka bēdīgi slavenā jauno pasažieru vilcienu iepirkuma konkursa uzvarētājs CAF, raģējot uz 2012. gada 2. aprīlī noslēgtā līguma nepildīšanu, šā gada 3. jūlijā iesniedzis Valsts prezidntam, premjeram, Ārlietu un Satiksmes ministrijām raksisku paziņojumu par investīciju strīdu, DB norādīja spāņu uzņēmuma juridiskais pārstāvis Latvijā Ivo Klotiņš. Kaut arī viņš nevēlas nosaukt spāņu prasītās atlīdzības summu, DB jau vēstījis, ka prasība pret Latviju varētu būt 60–200 milj. eiro apmērā. Latvijas puse, pēc I. Klotiņa teiktā, nekādi uz Spānijas puses vēstuli nav reaģējusi, nav piedāvājusi ne tikšanās laiku, ne vietu. Viņš arī uzsver, ka iespējamā tiesvedība Latvijai var beigties tāpat kā sagrieztā zviedru kuģu lieta – ar zaudētiem miljoniem.