Lai biznesā gūtu panākumus, uzņēmumam ir ne tikai jāseko līdzi tirgus aktualitātēm, bet arī jābūt tām soli priekšā, domā Jānis Karāns, SIA NESS izpilddirektors.
Digitālā komunikācija, kurā darbojas NESS, ir ļoti mūsdienīga nozare, kas nepārtraukti aug un attīstās, tāpēc uzņēmumiem, kas vēlas šajā jomā būt veiksmīgi, ir nemitīgi jāseko līdzi aktualitātēm digitālajā pasaulē un jāmēģina paredzēt, kādi risinājumi klientiem būs nepieciešami nākotnē, norāda J.Karāns. Mēs negaidām, kamēr tirgus vai mūsu klienti pieprasīs jaunas lietas un iespējas - mēs cenšamies būt notikumiem soli priekšā un tā noteikti ir viena no mūsu biznesa veiksmes atslēgām, norāda NESS izpilddirektors.
Nebaidās mēģināt
Pirmo darba pieredzi guvu 16 gadu vecumā, kad vasarās strādāju par dežurantu Valmieras sporta stadionā, stāsta J.Karāns, kurš bērnībā sapņoja kļūt par profesionālu sportistu. “Visu mūžu esmu bijis fiziski aktīvs un skolas laikos nopietni nodarbojos ar peldēšanu. Lai gan šis sporta veids man ļoti patika, diezgan ātri sapratu, ka Latvijā profesionāli peldētāji nepelna pārāk lielu naudu, tāpēc šo ideju atmetu. Par citām profesijām nesapņoju, taču zināju, ka vēlos darīt kaut ko interesantu. Negribēju, lai mana ikdiena darbā ir vienmuļa un garlaicīga, taču par konkrētu virzienu tolaik domu vēl nebija. Pēc vidusskolas absolvēšanas mēģināju pretoties visam un visiem, kā ietekmē augstskolā, kurā iestājos pavadīju vien pāris mēnešus. Pēc tam studijas pametu un sāku strādāt uzziņu dienestā 1188. Jau tolaik man vairāk patika lietas darīt, nevis sēdēt augstskolas solā un klausīties, ko man stāsta citi,” teic J.Karāns, kurš pēc viena pavadīta gada uzziņu dienestā 1188, tā paša uzņēmuma, SIA Lattelecom (pašlaik SIA Tet), ietvaros sāka nodarboties ar biznesa klientu apkalpošanu.
“Tā bija mana pirmā pieredze B2B (business to business) segmentā, kur darbojos arī šobrīd. Principā varētu teikt, ka šis darbs man sniedza pirmo nelielo ieskatu par to, ko tas vispār nozīmē strādāt ar biznesa klientiem, un es sapratu, ka man tas patīk,” atzīst J.Karāns, kurš vēlāk ar klientu apkalpošanu nodarbojās arī uzņēmumā airBaltic, bet pēc tam vairākos uzņēmumos darbojās kā mārketinga un pārdošanas konsultants. “Gūtā pieredze man palīdzēja kļūt daudz drosmīgākam, nebaidīties no cilvēkiem un komunikācijas, kā arī būt pārliecinātam par savām spējām un zināšanām. Jūtu, ka šī pārliecība man palīdz joprojām, jo vienmēr esmu uzskatījis, ka labāk ir darīt, mēģināt un izgāzties, nekā nedarīt nemaz,” pauž J.Karāns, kurš 2018. gadā kļuva par SIA NESS izpilddirektoru.
Visu rakstu lasiet 12.decembra žurnālā Dienas Bizness!
Abonēt ir ērtāk: e-kiosks.lv.
Meklē arī lielākajās preses tirdzniecības vietās!