Foto

Polijas zārku ražotājs mārketinga nolūkos izmanto puskailu modeļu kalendāru; baznīca nikna

Gunta Kursiša,07.11.2012

Jaunākais izdevums

Polijas zārku ražotājs Lindner saniknojis katoļu baznīcu. Garīdznieki nav mierā ar to, ka Lindner mārketinga nolūkos vairākus gadus pēc kārtas izdod kalendāru, kurā pie kompānijas ražotajiem zārkiem pozē puskailas modeles, kuru apģēbms ik gadu kļūst arvien trūcīgāks vai pazūd vispār.

«Manam dēlam bija ideja izveidot kompānijas kalendāru, kas būtu pa pusei nopietns, krāsains un skaists – Polijas meiteņu un mūsu ražoto zārku skaistumu,» ziņu aģentūrai Reuters stāsta Zbigņevs Lindners, zārkus ražojošā uzņēmuma īpašnieks.

«Mēs vēlējāmies parādīt, ka zārks nav reliģisks simbols – tas ir produkts,» norādīja Lindner īpašnieks. «Kādēļ cilvēki baidās no zārkiem, bet nebīstas no uzvalkiem, kosmētikas vai juvelierizstrādājumiem?» jautā Z. Lindners.

Kalendārs firmai nodrošina ne vien papildus publicitāti, bet arī ir viens no ieņēmumu avotiem. To var iegādāties zārku ražotāja mājas lapā. Ikviens, kas pasūta kalendāru ar zārkiem un meitenēm, saņem arī zīmoggredzenu zārka formā.

Katoļu baznīca Lindner kalendāru nodēvējusi par nepiedienīgu. Cilvēka nāvi vajadzētu atzīmēt svinīgi, nevis sajaukumā ar seksu – pauda katoļu baznīcas runas vīrs.

Baznīcai un reliģijai bijusi liela loma Polijas dzivē vairāku paaudžu garumā. Pašlaik Polijā 93% iedzīvotāju ir katoļi, tomēr to cilvēku īpatsvars, kas regulāru apmeklē baznīcu, strauji samazinās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Izveidots prokuroru noslodzes elektroniskais kalendārs

Dienas Bizness,18.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Papildinot tiesu informācijas sistēmas elektronisko pakalpojumu klāstu, Tiesu administrācija sadarbībā ar prokuratūras pārstāvjiem portālā www.tiesas.lv ir izveidojusi prokuroru noslodzes elektronisko kalendāru , kas ļauj konstatēt prokurora aizņemtību un tādejādi mazināt atlikto tiesas sēžu skaitu, informē Tiesu administrācijas pārstāvis Vjačeslavs Mitņičuks.

2014.gadā tika izveidots advokātu noslodzes elektroniskais kalendārs. Taču, lai pilnā mērā varētu izmantot modernās tehnoloģijas, kas ļauj tiesu varai piederīgo profesiju pārstāvjiem, plānojot tiesas sēdes, savstarpēji sazināties, izveidots arī prokuroru noslodzes kalendārs.

Prokurora un advokāta noslodzes elektroniskais kalendārs izveidots, lai samazinātu lietu atlikšanu kādas puses (prokurora vai advokāta) neierašanās dēļ sakarā ar aizņemtību citā procesā. Šobrīd piekļuves rekvizīti izsniegti visiem 454 Latvijas prokuroriem.

Šajā kalendārā amatā augstāks prokurors var nomainīt prokuroru, kas sākotnēji reģistrējies kā lietas dalībnieks, bet slimības vai citas ilgstoša prombūtnes dēļ nevar tajā piedalīties, kas būtiski mazina lietu atlikšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apbedīšanas dienesta darbinieks mūsdienās ir gan ārsts, gan psihologs, gan mācītājs

Tā atzīst SIA Funeral Service Latvia īpašnieks Uldis Vītols. Viņa ģimenes uzņēmums jau divās paaudzēs nodarbojas ar apbedīšanas pakalpojumu sniegšanu. Darbība aizsākusies jau padomju laikos – palīdzējuši vienam, otram, trešajam, tad vēl kāds palūdza kapa bedri izrakt, un tā sākta uzņēmējdarbība. Uzņēmums dibināts 1990. gadā. Sākumā tam nebija sava morga, telpas īrētas no Linezera slimnīcas. Šodien uzņēmumam ir savs apbedīšanas dienests, ziedu veikals un morgs. Dienestā darbojas visa ģimene – vīrs, sieva, dēli un viņu sievas. Arī U. Vītola dēls Artūrs līdzdarbojas šajā biznesā. «Kā bērnībā visu laiku biju kopā ar tēti, tā tagad mani bērni un sieva piedalās visos procesos. Visu laiku saku, – šajā vietā jau esam ielikti. Ja šajā biznesā kāds atnāk un atrod savu vietu, prom no tā netiek. Esmu pārliecināts, ka šo profesiju pret neko citu nemainītu savā dzīvē,» saka Artūrs Vītols. Neviena diena šajā nozarē nav vienāda, tomēr katrs cilvēks to nevar darīt. «Citreiz jau smejamies, – ja nedēļu neesi bijis morgā, tad liekas, ka kaut kas nav kārtībā,» teic A. Vītols.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Pašmāju rokdarbnieces iemēģina roku adventes kalendāru ražošanā

Linda Zalāne,02.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veikalos līdzās šokolādes adventes kalendāriem atrodami arī dažādi citi risinājumi, kā interesantā veidā skaitīt dienas, kas palikušas līdz Ziemassvētkiem, piemēram, kalendārs kā koka mājiņa, kurai katru dienu var atvērt lodziņu, ielūkoties, kāds pārsteigums tajā atrodams, otrdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Savu redzējumu par šiem kalendāriem šogad piedāvā arī divas pašmāju rokdarbnieces, kas uzšuvušas kalendārus. Idejukrelles.lv īpašnieces Lauras Liepas kalendāru veido eglīte, 24 kabatiņas, kurām ar roku ir izšūts attiecīgais dienas skaitlis un tikpat daudz tamborētu eglīšu rotājumu. Ideja – bērns katru dienu atver vienu kabatiņu un tajā esošo eglīšu rotājumu pakarina eglītē, un Ziemassvētku vakarā tā būs pilnībā izrotāta.

Personalizētu adventes kalendāru, kuru rotā izšūts tā īpašnieka vārds, šajā gadā izveidojusi arī Mazais ābols īpašniece Evita Ābola. Viņa jau piecus gadus ikdienā šuj apģērbu un cepures bērniem, somas, siltos cimdus ratiem u.c. preces. Viņas kalendārs tapis no kokvilnas un lina. Tam ir 24 kabatiņas, kurās līdz Ziemassvētkiem var ievietot saldumus vai zīmīti ar veicamajiem uzdevumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmuma Kogo izveidotā kalendārgrāmata ir tradicionālās mazuļa dienasgrāmatas un sienas kalendāra apvienojums

«Ideja par mazuļa kalendārgrāmatu radās, ciemojoties pie mana brāļa ar ģimeni, kurā tikko bija piedzimusi meitiņa. Lai gan grāmatu plauktos stāvēja vairākas mazuļa dienasgrāmatas, mazās meitiņas mamma sasniegumus fiksēja parastā sienas kalendārā. Tā radās ideja par praktisku un vienlaikus gaumīgu risinājumu, kā saglabāt mazuļa sasniegumus vecākiem ērtā formātā – kalendārā, kas apvienots ar tradicionālo mazuļa dienasgrāmatu,» stāsta Katrīna Ozola, SIA Kogo līdzīpašniece.

Kogo kalendārgrāmata ir piekarama pie sienas, un mamma ar mazuli rokās var pieiet pie tāsun atzīmēt tobrīd svarīgāko. Pie katra datuma var pierakstīt, kas tajā noticis, ir arī speciālas uzlīmītes, piemēram, pirmais smaids.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Karaliskie jūras kājinieki pozē labdarības kalendāram

Gunta Kursiša,21.11.2012

2013. gada Karalisko jūras kājinieku veidots kalendārs, kas tiek pārdots, lai atbalstītu Afganistānā dienošos karavīrus un viņu ģimenes

Avots: Go Commando

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Labdarības organizācija Go Commando, kas vāc līdzekļus Lielbritānijas Karalisko jūras kājinieku (Royal Marines) ģimeņu atbalstam, sākusi pārdot kalendāru, kuru izveidojuši jūras spēku kareivji, iejūtoties modeļu un fotogrāfu lomā.

Kalendāru 2013. gadam veidojuši desantnieki, kas pašlaik dienē Afganistānā. Karavīri iejutās gan modeļu, gan fotogrāfu lomā, tādēļ kalendārs pilnībā uzskatāms par Royal Marines dienējošo «šedevru», skaidrots labdarības organizācijas Go Commando mājas lapā.

«Lai arī kalendārs ir ļoti jautrs, lūdzu atceraties fakta, kādēļ tas izveidots, nopietno pusi. Jo vairāk kalendāru mēs pārdosim, jo vairāk līdzekļu tiks savākts Afganistānas kareivjiem un viņu ģimenēm,» teikts labdarības organizācijas mājas lapā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien nolēmu aizbraukt ciemos pie tēva. Uz jautājumu, kā tad viņam iet, saņēmu lakonisku atbildi: D****. Garlaicīgi. Futbola pa TV nav. Jopcik ar ārā! Čempi arī atcēla. Par olimpiādi gan vienalga, tur normāla futbola nav.

Covid-19 ir skāris un ietekmējis visas dzīves jomas. Arī sportu. Sporta industrija bija viena no stūrgalvīgākajām un ilgi nespēja pieņemt lēmumu par savu dīkstāvi. Bija mēģinājumi spēlēt pie tukšām tribīnēm, dezinficēt skatītāju vietas pirms sporta pasākumiem, noteikt atsevišķus reģionus, kurus vīruss skāris mazāk un tur aizvadīt spēles, taču jau no paša sākuma tas, ka sports varētu palikt vīrusa neskarts, izskatījās kā naiva cerība, kurai nebūs lemts piepildīties. Patiesībā sporta pasaule vēl aizvien nespēj sadzīvot ar šo notikumu pavērsienu, brīžiem ar pilnīgi nepamatotu optimismu spekulējot par čempionātu atsākšanās termiņiem un turnīru norises datumiem. Ja cilvēki vēl var mainīt savu ikdienas paradumu sportot, tad pats sports nevar atļauties apstāties.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atpūtas vieta "Glamping Tervete" Tērvetes pagastā, pie Indrānu ūdenskrituma paplašinās un pašreizējā namiņa rezervāciju kalendārs ir aizpildīts līdz pat rudenim.

"Šo tūrisma sezonu plānojam darbīgu, jo interese par namiņu ir pastāvīga. Rezervācijas uz šo sezonu sākām pieņemt jau decembra sākumā, un pašlaik mūsu mājaslapā ir redzams, ka kalendārs līdz pat rudenim ir pilns. Ja kāds datums atbrīvojas, piedāvājam interesentiem," stāsta "Glamping Tervete" radītāja Paula Cēsniece.

Db.lv jau rakstīja, ka Tērvetē kopš 2019.gada jūlija vidus darbību uzsācis "Glamping Tervete", kas saviem viesiem piedāvā nakšņošanu pie dabas.

Aprīļa mēnesis ir pirmais "Glamping Tervete" šīs sezonas mēnesis. Ņemot vērā esošo situāciju, vairāki viesi piesardzības nolūkos rezervācijas ir atteikuši. Šāds lēmums pilnībā ir saprotams, un atpūtas vietas saimnieki respektē šādu rīcību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Igauņu radītā resursu plānotājā uzņēmējiem integrē Google kalendāru

Gunta Kursiša,15.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas informācijas tehnoloģijas nozares pārstāvju radītajā plānotajā Gantt chart nu integrēts Google kalendārs, attīstot speciāli uzņēmējiem paredzētu skatu, kurā vienkopus apkopoti vairāki Google kalendāri, informē uzņēmuma Ganttic pārstāvji.

Ganttic resursu plānotājā integrētais Google kalendārs sniegs iespēju uzņēmuma darbiniekiem izmantot Ganttic piedāvātos rīkus arī, atrodoties ārpus biroja. Vadītāji varēs neuztraukties par efektivitātes zudumu gadījumā, ja darbinieki neatrodas vienkopus, norāda Ganttic pārstāvji.

Ganttic vienkpus aplūkojama dažādu uzņēmumu resursu, piemēram, transporta, sapulču telpu un darbinieku, pieejamība. Kā norāda rīka izstrādātāji, tas sevišķi piemērots nomas, būvniecības un ražošanas uzņēmumiem.

Google kalendāra un Ganticc integrācija iespējama, izvēloties iespēju «Synchronize with Google Calendar», un integrāciju var veikt Ganttic pakalpojuma adminisrators.

Komentāri

Pievienot komentāru
Likumi

Rudens solās būt skaļām tiesas prāvām bagāts

Lāsma Vaivare,03.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan lielāko sabiedrības uzmanību šoruden varētu saistīt tiesāšanās sabrukušā lielveikala Maxima lietā, tiesu darba kārtībā ir arī daudz citu nozīmīgu procesu

Pēc būtības Rīgas apgabaltiesā sākta skatīt viena no Zolitūdes traģēdijas civillietām – prasība vērsta pret SIA Maxima Latvija, SIA Re&Re, Homburg Zolitude, SIA Tineo, Rīgas domi, SIA HND Grupa un arhitektu biroju Kubs. Tiesā vērsušies trīs cietušie – Edgars Čerņe- noks, Valērija Valentīna Mizula un Oksana Vilsone –, kuri vēlas panākt atbildētāju rīcības atzīšanu par prettiesisku un morālā kaitējuma atlīdzināšanu. Iepriekš jau ziņots, ka cietušie kompensācijā vēlas piedzīt ap 140 milj. eiro. Cietušo pārstāvis, zvērināts advokāts Aldis Gobzems, kuram šī cīņa maksājusi biroju, masu medijiem jau paudis, ka mērķis ir atklāt nevis lielveikala sabrukšanas iemeslus, bet gan to, kā traģēdijas laikā tur varēja atrasties cilvēki. Prasības Maxima lietā iesniegtas arī citās tiesās un, piemēram, Talsu rajona tiesa 30. oktobrī plānojusi skatīt lietu, kurā pret jau minētajiem atbildētājiem vēršas Māris Apsītis. Arī viņš vēlas panākt atbildētāju prettiesiskas bezdarbības atzīšanu, nenodrošinot cilvēka dzīvībai un veselībai atbilstošu vidi būvniecības un telpu ekspluatācijas procesā, kas noveda pie smagām sekām un atlīdzības par morālo kaitējumu piedziņu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zemo izmaksu aviokompānija Ryanair paziņojusi, ka par 2013.gada Ryanair stjuaršu labdarības kalendāra partneri izraudzīts TVN fonds (Varšava, Polija).

Saskaņā ar aplēsēm ar kalendāra palīdzību labdarībai varētu savākt līdz 100 tūkstošiem eiro. Līdz ar to kopš pirmā kalendāra publicēšanas 2008. gadā kopējā summa pārsniegtu 600 tūkstošus eiro.

2013.gada Ryanair stjuaršu labdarības kalendārs, kas laists klajā vakar, esot «karstāks» nekā jebkad agrāk - tajā seksīgās Ryanair stjuartes pozējot gan peldkostīmos, gan apakšveļā.

Potenciālo labdarības partneru skaits šogad pārsniedzis 450. Galu galā Ryanair salona apkalpes skaistules izvēlējušās TVN fondu. Tā esot viena no lielākajām labdarības organizācijām Polijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Policija dzērājšoferus aktīvāk tvarstīs gan pirms, gan pēc Jāņiem

LETA,14.06.2012

Ceļu satiksmes drošības direkcijas un Valsts policijas rīkotās pirmsjāņu kampaņas "No vadītāja līdz izvadītājam ir viena glāze" vides instalācija - auto vraks skvērā starp Brīvības bulvāri un Tērbatas ielu.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 21.jūnija līdz 25.jūnijam Valsts policija (VP) strādās īpaši aktīvi un visas piecas dienas rīkos reidus, lai tvarstītu dzērājšoferus un braukšanas ātruma pārkāpējus.

VP Satiksmes uzraudzības biroja priekšniece Vineta Mistre šodien pirmsjāņu kampaņas No vadītāja līdz izvadītājam ir viena glāze atklāšanā pastāstīja, ka policija jau sākusi aktīvi gatavoties gaidāmajiem svētkiem un pirmie reidi iecerēti jau 21.jūnijā, bet visaktīvāk policija plāno darbu 22.jūnijā, kad potenciālie vasaras saulgriežu svinētāji dosies ārpus pilsētām, kā arī 25.jūnijā, kas varētu būt daļas svinētāju atgriešanās pilsētās laiks.

Reidos galvenokārt policija pievērsīs pastiprinātu uzmanību šoferiem, kas sēdušies pie stūres reibumā, kā arī ātruma pārkāpējiem. Mistre solīja, ka uz visiem Latvijas ceļiem strādās ne tikai fotoradari, bet arī policijas patruļas, kas būšot sastopamas arī uz mazajiem lauku ceļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Biznesa vieta: Vienības gatve - Pārdaugavas auto dzīsla

Linda Zalāne,28.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vienības gatvi Rīgā raksturo bruģis, dzīva auto satiksme un 10.tramvajs, ko dziesmā apdziedājis Labvēlīgais tips, aicinot sēsties sapņu vagonā…

Vienības gatves garums ir teju pieci kilometri. Tā ir izveidota XIX gs., nospraužot pilsētas robežās jaunu iztaisnotu trasi senajam pasta ceļam, kas reiz gāja no Vācijas caur Jelgavu uz Rīgu. Līdz pat 1935. gadam Vienības gatvi dēvēja par Jelgavas šoseju, un sākotnēji tā bija savienota tieši ar Akmeņu ielu, bet, paplašinot dzelzceļa staciju, ielas sākums tika pavirzīts līdz Jelgavas ielai. DB apciemoja vairākus uzņēmējus ielas posmā no Altonavas līdz Jelgavas ielai.

Auto, ka biezs

DB novēroja, ka viena no raksturīgākajām Vienības ielas iezīmēm – tur atrodas ne viens vien specializētais autolietu veikals. Viens tirgo krāsas vai dažādus aksesuārus mašīnu izdaiļošanai, kāds cits piedāvā servisu. Aptaujātie uzņēmumu pārstāvji atzīst, ka šādai vienas specializācijas veikalu koncentrācijai esot savi iemesli – šeit ikdienā garām steidz autovadītāji, kas ir šo uzņēmumu potenciālie klienti. Turklāt šeit klientiem nav jādomā par autostāvvietu – mašīnas atļauts novietot gan ielas malās, gan atsevišķās vietās gandrīz pie veikalu durvīm. Savukārt tiem, kuri atstāj savu braucamo servisā, ir viegli un ērti izmantot sabiedrisko transportu un nokļūt pilsētas centrā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Norvēģijā skatītāju nosodījumu ieguvis sporta lielveikalu ķēdes XXL reklāmas video, kurā redzami dažādi zombiji, kas uzbrūk cilvēkiem. Norvēģu sabiedrības sašutums bijis pat tik liels, ka kompānijai reklāmas pārraidīšanas laiku nācās pārcelt uz vēlu vakaru.

Sašutušie norvēģi ar neapmierinātiem komentāriem pārpludinājuši XXL sociālā tīkla Facebook lappusi, norādot, ka video reklāma ir pārāk vardarbīga, provokatīva un muļķīga, un to nedrīkst izrādīt televīzijā laikā, kad reklāmu var redzēt bērni.

Tikmēr pati kompānija XXL norāda, ka šādu reklāmau izvēlējusies, jo cerējusi uzrunāt jauniešus, kuru vidū zombiju tēma pēdējā laikā guvusi ievērojamu popularitāti.

Acīmredzot līdzīgās domās ir arī kāda Dienvidāfrikas reklāmas aģentūra, kas izlēmusi apvienot divus populārus žanrus, lai radītu «zombiju peldkostīmu» kalendāru, kas paredzēts kā daļa no The Walking Dead seriāla reklāmas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Par Liepājas metalurga tiesisko aizsardzību lems septembrī

Vēsma Lēvalde,28.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas tiesa šā gada 10.septembrī skatīs a/s Liepājas metalurgs tiesiskās aizsardzības procesa (TAP) lietu.

Šajā sēdē tiesa lems par a/s LM iesniegto TAP plānu, liecina tiesas sēžu kalendārs. Lieta tiks skatīta rakstveida procesā.

Savukārt procesa administratoru Haraldu Velmeru tiesa jau apstiprinājusi, ziņo portāls irliepaja.lv.

Db.lv rakstīja, ka Liepājas tiesa pirmdien pieņēma a/s Liepājas metalurgs TAP pasākumu plānu. Uzņēmums un tā kreditori vienojušies tiesiskās TAP pasākumu plānā kā TAP administratora kandidātu norādīt Velmeru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto stāsts

15 iPhone lietotnes, kas labākas par paša Apple radītajām

Gunta Kursiša,23.04.2014

Dark Sky Apple iebūvētās laikapstākļu prognozes vietā

Saskaņā ar Business Insider pausto Dark Sky spēj prognozēt lietus sākšanos brīdi līdz minūtes precizitātei. Lietotne piedāvā arī iespaidīgas kartes un ir atzīta par vienu no vizuāli baudāmākajām aplikācijām.

Cena: 3,99 ASV dolāri

Ekrānšāviņš: iTunes

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš 2008. gada, kad Apple nāca klajā ar App Store, pie vienkāršāko iPhone lietotņu uzlabošanas ķērušies arī ar Apple nesaistīti lietojumprogrammu izstrādātāji, nereti pārspējot kompānijas veikumu.

Katrai vienkāršākajai Apple radītajai lietojumprogrammai – vai tas būtu kalendārs, mūzikas klausīšanās rīks vai laikapstākļu prognozes lietojumprogramma – ir pieejama arī alternatīva. Piedāvājam fotogalerijā aplūkot 15 lietojumprogrammas, kas atzītas par labākām nekā paša Apple radītās aplikācijas. Veiksmīgākās lietotnes apkopojis medijs Business Insider.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopā ar vairākiem desmitiem viesu – klientiem, partneriem un draugiem – SemaraH Hotel Lielupe SPA & Conferences Jūrmalā 25.maijā svinīgi tika atklāta pēc skaita jau trīspadsmitā, tajā pašā laikā šobrīd pati lielākā pasākumu telpa Jūrmala Hall ne tikai šajā viesnīcā, bet Jūrmalas pilsētā kopumā, tādējādi vēl nopietnāk piesakot SemaraH Hotel Lielupe SPA & Conferences ambīcijas pasākumu rīkošanas jomā gan Latvijas, gan arī Baltijas mērogā.

Nevienā citā Jūrmalas viesnīcā nav lielformāta pasākumiem īpaši piemērotas un ar modernākajām tehnoloģijām aprīkotas zāles 544 kvadrātmetru platībā. Faktiski tā ir halle, kurā var rīkot jebkādus pasākumus – konferences, sporta un deju sacensības, seminārus, izstādes, prezentācijas. Būtībā jebkādu pasākumu, kam nepieciešama liela telpa ar ideālu skaņas un gaismas sistēmu aprīkojumu. Turklāt nepieciešamības gadījumā skaņas un gaismas sistēmu klients var papildināt atbilstoši konkrētā pasākuma specifiskajām tehniskajām vajadzībām.

“Agrāk šeit bija tenisa korts, kas būtībā bija savu laiku nokalpojis un arī īsti vairs neiederējās mūsu viesnīcas šodienas un jo īpaši nākotnes attīstības stratēģijā, vēl jo vairāk ņemot vērā faktu, ka specifiskā aprīkojuma dēļ telpa bija izmantojama tikai vienam šauram mērķim. Tādēļ jau pērn, kad tika veikta viesnīcas rekonstrukcijas pirmā kārta, mēs jau sākām izvērtēt, kādām funkcijām pārveidot arī šo telpu. Pēc tirgus izpētes un ekspertu konsultāciju uzklausīšanas secinājām, ka mūsu piedāvājuma klāstā ir nepieciešama tieši šāda veida un izmēra multifunkcionāla telpa, kas izmantojama visdažādākajām vajadzībām, kādu šodien redzam jauno Jūrmala Hall,” akcentē SemaraH Hotel Lielupe SPA & Conferences vadītājs Juris Baumerts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sociālajā tīklā «Facebook» ievietots sludinājums, kas liecina, ka par 12 000 eiro tiek pārdots uzņēmums «Madagaskara» Rīgā, kas nodarbojas ar bērnu ballīšu organizēšanu.

«Saistībā ar pārmaiņām mūsu dzīvēs, un pārvākšanos ārpus Rīgas, tiek pārdots divu draudzeņu, mammu kopīgi izveidots un funkcionējošs bizness - «Madagaskara», kurš funkcionē 1,5 gadus un ir «izslimojis» visas bērna slimības un ieguldījumus neprasa. «Madagaskara» ir 85m2 plašas, saulainas telpas, kuras iekārtotas un pielāgotas bērnu ballītēm,» rakstīts sludinājumā.

Sludinājumā informēts, ka uzņēmuma pārdošanas cenā ietilpst: mājaslapa ar domēnu, «Facebook» lapa, kalendārs ar telpu rezervācijām, «Annels» atrakcija divos stāvos ar bumbu baseinu (3 000 bumbiņas), «IGLU Soft Blocks» bumbu baseins, trepes ar slīdkalnu, kluču komplekts «māja», rotaļlietas, mēbeles un visi kontakti ar ēdinātājiem, animatoriem, dekorētājiem un apkopējiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Salesforce Latvijā: kā novērtēt klientu attiecību vērtību

Jurģis Bakans, Bluelark Pārdošanas nodaļas vadītājs,20.10.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

CRM ieviešanu ieskauj liels skaits mītu.

Vai mums tiešām ir vajadzīga CRM platforma? Vai ieguldījums atmaksāsies? Bet mums viss ir kārtībā!

Izmantojot Salesforce, mēs atbalstījām daudzu uzņēmumu transformāciju, palīdzot uzlabot veiktspēju un optimizēt uzņēmējdarbības operācijas.

Aplūkosim biežāk uzdotos jautājumus par labāku uzņēmējdarbības pārvaldības praksi.

Mīts: mums nav vajadzīga CRM platforma!

Vai jūs sniedzat saviem klientiem komerciālus piedāvājumus? Vai nedēļas uzdevumu organizēšanai izmantojat kalendāru? Vai kopīgi lietojat sapulces protokolus un citu svarīgu informāciju? Vai jūs sekojat līdzi jums un jūsu kolēģiem uzticēto uzdevumu izpildei?

Apsveicam! Jūs jau izmantojat DIY CRM platformu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atbilstoši Attīstības plānošanas sistēmas likuma 8.pantam izšķir trīs attīstības plānošanas dokumentu darbības termiņus: “Attīstību plāno ilgtermiņā (līdz 25 gadiem), vidējā termiņā (līdz septiņiem gadiem) un īstermiņā (līdz trim gadiem).” Atgādināsim, ka Attīstības plānošanas sistēmas likuma mērķis ir, nosakot attīstības plānošanas sistēmu, sekmēt valsts ilgtspējīgu un stabilu attīstību, kā arī iedzīvotāju dzīves kvalitātes uzlabošanos.

Šogad kalendārs rāda 2024. gadu. Dokuments, kas saucas Latvijas ilgtspējīgas attīstības stratēģija, ir sagatavots līdz 2030. gadam. Elementāra matemātika. Cik ir 2030 mīnus 2024? Pareizā atbilde ir seši. Tagad elementāra loģika. Formāli hierarhiski visaugstākā Latvijas ilgtermiņa attīstības plānošanas dokumenta (Latvija 2030) darbības termiņš noslēdzas pēc 6 gadiem. Tas atbilst vidēja termiņa plānošanas dokumenta kritērijiem.

Secinājums. Latvijas Saeima un valdība darbojas bez fiksēta ilgtermiņa mērķa. Latvijai nav spēkā esošas ilgtermiņa (20-25 gadu garam termiņam) ilgtspējīgas attīstības stratēģijas. Turklāt ir matemātiski pierādāmi, ka spēkā esošās stratēģijas galvenais mērķis nav izpildāms. Šis jautājums jau tika aplūkots rakstā Latvijas ilgtspējīgas attīstības mērķis nav sasniedzams!(Dienas Bizness 2024. gada 23. janvāris 16.lpp.)Lai Latvija līdz 2030. gada pirmajam janvārim sasniegtu Latvijas stratēģisko mērķi - vidējo Eiropas Savienības IKP līmeni uz vienu iedzīvotāju, tad katru gadu Latvijas IKP pieaugumam ir jābūt 9,5% gadā virs vidējā Eiropas Savienības IKP pieauguma. Elementāra matemātika.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

11 nenotikušie pasaules gali

Gunta Kursiša,21.12.2012

1000. gads mūsu ērā. Kristiešu līderi uzskatīja, ka jaunas tūkstošgades sākums iezīmēsies ar Jēzus Kristus atnākšanu, kas savukārt, saskaņā ar Bībelē teikto, sakrīt ar pasaules beigšanos. Gaidot pastardienu, daudzi cilvēki atbrīvojās no saviem krājumiem, pameta darbus un savas mājas. Kad jaunās tūkstošgades sākums tika sagaidīts bez pasaules gala iestāšanos, cilvēki atskārta, ka nav ņēmuši vērā Jēzus Kristus vecumu un «pārcēla» pasaules galu uz 1033. gadu.

Foto: SXC

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Fakts, ka maiju kalendārs ticis izveidots līdz šā gada 21. decembrim, izraisījis «pastardienas industrijas» uzplaukumu, vietumis arī reālu gatavošanos apokalipsei un bunkuru iegādi, tomēr šī nav pirmā reize, kad pasaule pārdzīvojusi bailes no pēdējas stundiņas.

Medijs Business Insider apkopojis desmit pareģotus, bet tā arī nenotikušus pasaules galus. Vairāk uzziniet, aplūkojot galerjiu augstāk!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveicē izcēlies skandāls saistībā ar to, ka ikgadējā kalendārā, kuram jāatspoguļo valsts lauksaimniekus, viņu vietā pretī smaida perfekti modeļi, vēsta thelocal.ch.

Puse no vīriešiem, kuri pozējuši 2014. gada Schweizer Bauernkalendar, nav lauksaimnieki un daži pat nav no Šveices.

«Pēkšņi lauksaimniekiem nav apmatojuma uz krūtīm, viņi ir gludi skūti, un «lauksaimnieki» izskatās tā, it kā būtu fotografēti glancētam žurnālam,» secinājis laikraksts 20 Minuten.

«Mēs skaidri distancējamies no šī produkta,» sacījusi Sandra Helfenšteina, Šveices Lauksaimnieku asociācijas pārstāve.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā pierāda nesen veiktais pētījums par iedzīvotāju zvanīšanas paradumiem, 23% zvanītāju, ja neizdodas uzreiz sazvanīt nepieciešamo iestādi vai uzņēmumu un tur neceļ klausuli, un automātiskais atbildētājs saka, ka būs jāgaida savienojums, vai telefonā skan gaidīšanas signāls, norāda, ka sāk dusmoties jau mazāk nekā pēc 30 gaidīšanas sekundēm. Savukārt jau gandrīz puse – 46% – zvanītāju būs neapmierināti pēc pirmās gaidīšanas minūtes. Tāpat aptauja liecina, ka vairāk nekā puse zvanītāju vairāk par 2 reizēm vienam uzņēmumam nezvanīs. Pēc otrā neatbildētā zvana tiks zvanīts konkurentam.

CSC Telecom secinājums – modernām telekomunikācijām ir būtiska ietekme uz iestāžu un uzņēmumu reputāciju. Tām valsts un pašvaldības iestādēm, kas savas telekomunikācijas ir atstājušas novārtā, tas nozīmē neapmierinātu iedzīvotāju klātienes apmeklējumus un rindas, savukārt privātuzņēmumiem – zaudētus klientus un līdz ar to arī ieņēmumus.

Ja runājam par telekomunikāciju izmaksu optimizāciju, pirmajā brīdī varbūt liekas, ka neko vairāk uzlabot nav iespējams un arī būtiska izmaksu samazināšana nav iespējama, ja nu vienīgi uz sakaru kvalitātes rēķina. Tomēr šāds priekšstats ir maldīgs. Kā liecina CSC Telecom – viena no vadošajiem telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējiem Latvijā – pieredze, ar jauno pakalpojumu Cloud PBX uzņēmumu izdevumus par telekomunikācijām ir iespējams samazināt no 20% līdz pat 70%, turklāt būtiski uzlabojot telekomunikāciju funkcionalitāti, sasniedzamību un līdz ar to arī zvanītāju apmierinātību, kas ir ļoti svarīgs faktors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Strādājot par astroloģi, Agnese Fūrmane bieži ir saskārusies ar jautājumiem par to, kurš būtu labvēlīgākais laiks bērna ieņemšanai.

Tāpēc viņai radās ideja izstrādāt mobilo lietotni, kas to izskaitļotu. Mobilā lietotne AstroSecret ir kalendārs sievietēm, kas aprēķina labvēlīgākās dienas bērna ieņemšanai, izmantojot astroloģijas metodi. Tādu lietotņu, kas balstās tikai uz fizioloģisko ciklu, ir daudz, un arī šajā ir iekļautas tradicionāli auglīgās dienas. «Tās tiek izvērtētas no astroloģijas viedokļa un uzrādītas labvēlīgākās, un vēl ir īpašās AstroSecret dienas, kas aprēķinātas pēc speciāla algoritma, ko pagājušajā gadsimtā atklājis ārsts un astrologs Eižens Jonass un pārbaudījis ar vairāk nekā 30 tūkstošiem sieviešu. Mūsu kalendārā tiek rādītas arī tādas dienas, kas ir ārpus tradicionāli par auglīgo periodu uzskatītajām dienām. Sākotnēji tas var radīt mulsumu, bet, cik esmu runājusi ar ginekologiem, reizēm gadās palikt stāvoklī arī tad, kad teorētiski nav auglīgās cikla dienas,» stāsta Agnese.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

Vīriešu valstsvienība: Ainars Bagatskis nosaucis 22 kandidātus

Lelde Petrāne,14.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienības galvenais treneris Ainars Bagatskis nosaucis 22 basketbolistus, kuri pretendē uz līdzdalību septembrī Stambulā paredzētajā Eiropas čempionāta finālturnīrā. Paplašinātajā kandidātu sarakstā ir NBA spēlējošie Kristaps Porziņģis un Dāvis Bertāns, astoņi Latvijas līgas klubu pārstāvji un trīs debitanti.

No komunikācijas ar spēlētājiem un viņu pārstāvjiem esot nepārprotami skaidrs, ka visi grib un var spēlēt valstsvienībā. Vienīgais atteikums nācis no Mareka Mejera, kurš vēlas vasaru izmantot individuālajiem treniņiem. Absolūti lielākā daļa spēlētāju jau piedalījusies valstsvienības darbā.

Dāvis Bertāns vairākkārt apliecinājis vēlmi spēlēt valstsvienībā, taču viņam vēl priekšā saruna ar Sanantonio klubu 27. jūnijā. Anžeja Pasečņika vasaras darbu grafiks atkarīgs no tā, kā viņam veiksies NBA draftā.

Kristaps Porziņģis pieaugušo valstsvienībā vēl nav spēlējis. «Esam izrunājušies – pastāstīju, kā redzu Kristapa lomu komandā, un uzklausījis viņa domas. Priecē tas, ka viņš ir gatavs kopā ar komandu trenēties no pirmās dienas. Liepājas komandas sastāvā sezonas laikā sevi labi parādījis aizsargs Artūrs Ausējs. Būtu priecīgs pārbaudīt vēl kādu jauno ārējās līnijas spēlētāju, diemžēl sezonas klubos nav bijušas pietiekami pārliecinošas. Centra spēlētāji Iļja Gromovs un Klāvs Čavars, arī iepriekš izlasē epizodiski jau spēlējušais Andrejs Gražulis, ir jauni, motivēti un var ienest kopīgajā darbā papildus enerģiju. Iekļaušana paplašinātajā kandidātu sarakstā gan negarantē izsaukumu uz treniņnometni,» skaidro Ainars Bagatskis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reaģējot uz pieprasījumu, Liepājā strauji aug naktsmītņu piedāvājums. Cenas turas zemākas nekā kaimiņiem

Liepājā 2017. gadā ir nakšņojuši vairāk nekā 90 tūkstoši tūristu, kas ir par 3,57% vairāk nekā 2016. gadā, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati. Audzis gan Latvijas, gan ārvalstu ceļotāju skaits, un arī uzturējušies Liepājā tie ilgāk nekā iepriekšējos gados. Taču Liepājā naktsmītņu sektorā ir ļoti liels apartamentu īpatsvars, īpaši vasarā, no kuriem netiek ievākti statistikas dati, norāda Liepājas reģiona tūrisma informācijas biroja (LRTIB) vadītāja Inta Šoriņa. Tas nozīmē, ka viesu skaits ir ievērojami lielāks, tomēr naktsmītņu cenas Liepājā ir vienas no zemākajām Baltijas jūras piekrastes reģionā. Tūrisma uzņēmēji norāda uz nereģistrēto dzīvokļu īpašnieku iespējamo dempingu, kas piespiež arī viesnīcniekus turēt zemas cenas. Vienlaikus viesu vērtējumi specializētajās interneta vietnēs booking.com un airbnb.com Liepājas naktsmītnēm ir salīdzinoši augsti.

Komentāri

Pievienot komentāru