Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija (RAPLM) piedāvā līdz 2013.gadam pakāpeniski ieviest vienas pieturas aģentūru tīklu visā valstī, tādējādi iedzīvotājiem un uzņēmējiem nodrošinot ērtāku valsts un pašvaldību pakalpojumu pieejamību. Par koncepciju vēl jālemj Ministru kabinetā.
RAPLM piedāvā visās pašvaldībās izveidot pakalpojumu centrus, kuros tiktu organizēta pakalpojumu saņemšana gan neklātienē, gan klātienē. Plānots, ka neklātienē tiktu ieviests zvanu centrs, vai, izmantojot portālu www.Latvija.lv, pašvaldību un institūciju interneta vietnes, saņemti elektroniskie pakalpojumi. Klātienē pakalpojumi būs pieejami visās valsts lielākajās apdzīvotajās vietās – pilsētās, novadu administratīvos centros, kā arī to teritoriālajās vienībās.
Plānots, ka pašvaldības pakalpojuma centru nodrošināšanā varēs piesaistīt privāto sektoru kā ārpakalpojumu sniedzējus. Savukārt pašvaldībās, kurās jau darbojas pakalpojumu centri, tie netiks slēgti, kā arī nebūs nepieciešamas papildus izmaksas to slēgšanai, jo notiks jau esošo personu apkalpošanas centru integrēšana.
RAPLM veiktie aprēķini liecina, ka visām valsts un pašvaldību institūcijām vienots pakalpojumu centrs ļaus samazināt tā izveides un uzturēšanas izmaksas, kā arī tiks panākts pakalpojumu sniegšanas atbalsta informācijas tehnoloģiju infrastruktūras izveides un uzturēšanas izmaksu samazinājums.