Urbania Group sola rīkot Latvijā līdz pat 40 koncertiem gadā un piedāvā jaunu pakalpojumu – slavenību piedalīšanos privātos un korporatīvos pasākumos.
Pašlaik Urbania Latvijā lielākoties strādā kā koncertaģentūra, tomēr citviet ievērojama tās darbības daļa ir arī dažādu privātu un korporatīvu pasākumu rīkošana, nodrošinot arī dažādu pazīstamu aktieru, modeļu un mūziķu piedalīšanos.
SIA Urbania Group tika dibināta pērnā gada sākumā un pagājušajā gadā sāka strādāt arī uzņēmuma birojs Rīgā. Sākotnēji kompānija Latvijā strādāja kā aģentūra, pārstāvot dažādus pasaulslavenus māksliniekus, tomēr pieņemts lēmums Baltijas valstīs rīkot arī koncertus un citus pasākumus, ko Urbania pašlaik arī dara. Uzņēmums jau organizējis grupas Backstreet Boys un repera Busta Rhymes koncertu, kā arī rīkos dīdžeja Tiesto, reperu Akon un Snoop Dogg, grupu Deep Purple, Sex Pistols un citu mākslinieku koncertus.
Lai gan kompānijas piedāvātā privāto pasākumu rīkošana ar slavenību piedalīšanos Baltijas valstīs ir visai jauns produkts, pēc tā jau vērojams pieprasījums, saka Urbania Group vadītājs Orlando Džons. Viņš norāda, ka ne vienmēr nauda ir galvenais jautājums, jo ne visas pazīstamās personas par savu piedalīšanos kādā pasākumā prasa miljonus, turklāt daudzi atbalsta dažādus labdarības pasākumus, tajos piedaloties pat par velti.
"Mēs varam nodrošināt jebkuru, bet starp tiem, ar kuriem mēs strādājam visaktīvāk, ir Kevins Kostners, Brūss Viliss, Pamela Andersone, Patriks Dempsijs," apgalvo O.Džons. Urbania darbojas kā mākslinieku pārstāvis noteiktos tirgos, starp šiem māksliniekiem ir dažādi hip-hop mūziķi, dīdžeji, rokmūziķi, komiķi, kā arī citas slavenības, piemēram, pazīstamā ASV ballīšu karaliene Parisa Hiltone.
Viņš piebilst, ka neviens no šiem cilvēkiem nav piedalījies pasākumos Latvijā, tomēr daži augsta profila mākslinieki esot šeit bijuši kā viņa viesi.
Vairāk lasiet 18.jūlijā laikrakstā Dienas bizness.