Jaunākās paaudzes Peugeot 508 RXH ir atļāvies izmest dārgo hibrīdsistēmu, paliekot uzticīgs jaudīgam divu litru dīzelim un priekšējiem velkošajiem riteņiem
Uzreiz var nomierināt, ka uzlabotā Peugeot 508 modifikāciju cenu lapā joprojām ir saglabāts arī t.s. īstais RXH jeb hibrīdmodelis ar 200 ZS summāro jaudu, ko veido 163 ZS jaudīgs divu litru Hdi dīzeļdzinējs un 37 ZS elektromotors. Pie hibrīdsistēmas sastāvdaļām pieder arī litija jonu akumulatoru komplekts un sešpakāpju robotizētā transmisija un apziņa, ka nomināli piederīgs pilnpiedziņas auto saimei. Vienīgā nelaime – šāds auto maksā 40 tūkst. eiro, kas pat par tik glaunu Peugeot ir daudz par daudz.
Kāpēc tas būtu jāpērk
Pareizais pirkums kaislīgākajiem Peugeot faniem, kam vajadzīgs kārtīgs ģimenes auto dažādām dzīves vajadzībām. Sātīgs aprīkojums kombinācijā ar tikpat sātīgu 180 ZS dīzeli un sešpakāpju automātu ir atribūti, kas pacels 508 RXH lietotājus vienu pakāpi augstāk par ikdienišķā 508. modeļa īpašniekiem, pat ja arī tie būs nopakoti līdz zobiem. Arī vizuāli ar 508 RXH ar plastmasas moldingiem un hroma sliekšņiem izskatīsies daudz iekārojamāks un cēlāks. Kā sava veida firmas zīme kalpos dienas gaismas LED diožu virtenes auto purngalā. Citiem vārdiem sakot, ja pie sirds iet franču autobūve, tad šim auto savā klasē šobrīd nav līdzīgu. Tas viss tāpat maksās kārtīgu žūksni naudas, proti, vismaz 32 116 eiro. Nav lēti, tačo labo īpašību kopums ir pietiekams arguments, lai daži pilsoņi izvērtētu iespēju noslēgt draudzību ar šo auto. Salīdzinājumā ar īsto RXH, kam pamatā ir dārgā hibrīdsistēma, šis maksās lētāk – par vairāk nekā 8000 eiro. Vēl viens pseido RXH modifikācijas ieguvums ir tas, ka daļu bagāžas telpas vairs nav nepieciešams upurēt bateriju apslēpšanai. Līdz ar to Peugeot 508 RXH pakaļgalā var sastūķēt abrīnojmi daudz somu, saiņu un citu lietu.
Visu rakstu Atņemot var iegūt vairāk lasiet 6. marta laikrakstā Dienas Bizness.