Jaunākais izdevums

Peugeot 308 Gti ir paraugs tam, ko sporta divīzijas Peugeot Sport gaišie prāti spēj dot no skata parastam piecdurvju hečbekam

Šis nu ir tas Peugeot modelis, kas ļaus vaļu emocijām. Tas ir gatavs pārsteigt pat dzelžaināko Peugeot kritiķi, nodemonstrējot uz ko spējīgs ielām piejaucēts auto ar sportista gēniem. Visdrīzāk šis auto piestāvēs gados jauniem, bet tajā pašā laikā nobriedušiem indivīdiem, kas prot draudzēties ar galvu, savaldot emocijas un ātrumu. Vienīgais jāņem vērā, ka augumā virs 190 centimetriem pie šī, tāpat kā pie parasto 308. sērijas modeļu stūres iekārtoties būs teju neiespējami. Brīžiem ir pat sajūta, ka auto ir būvēts pēc slavenā franču autosportista Sebastjēna Lēba auguma parametriem. Vadības paneli ar kartinga izmēra sarkaniem diegiem glīti nošūto ādas stūri nav viegli noregulēt tā, lai redzētu, ko rāda kokpita pulksteņi un pie reizes lai pati stūre nesēdētu klēpī. Visādi citādi salons ir iekārtots labākajās karsto hečbeku tradīcijās. To pašu var teikt par auto gaitas īpašībām.

Visu rakstu Sarkanās un melnās krāsas maģija lasiet 9. septembra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzlabotais Peugeot 308 hečbeks savas pārliecības stiprināšanai jau tā plašajā tehnikas piedāvājumā ir pievienojis modernu astoņpakāpju automātu un jaunu mazlitrāžas dīzeli

Jāatzīst gan, ka japāņu kompānijas Aisin astoņpakāpju automāts pagaidām tiks piejaucēts tikai dārgākajam 308 GT ar dusmīgāko dīzeļmotoru, taču fakts paliek fakts, tādas tehnikas šobrīd nav nevienam. Klasiskais jeb hidrotransformatoru tipa automāts, nevis divsajūgu vai variatora tipa tehnika kompaktklasē ir unikāla parādība. Jauno automātu testējām Vācijā. Sulīgs, gards un arī dārgs auto. Kāds gan citādi varētu būt kompaktklases auto par 26 900 eiro? Tam ir jābūt gardam. Astoņpakāpju automāts perfekti izmantos 180 ZS jaudīgā dīzeļa resursus. Atbilstoši savam raksturam piebalsos gan balstiekārta, gan stūres iekārta. Pastiprinot sportiskās izjūtas, aktivizējot Sport režīmu, mazais lauvēns rūks kā īsts sacīkšu auto. Tā gan būs neliela mānīšanās, jo dobjā skaņa tiks panākta, izmantojot akustiskās sistēmas iespējas. Respektīvi, šo skaņu dzirdēs salonā sēdošie, bet ne automobiļa ārpusē. Savā ziņā tas nemaz nav tik slikti. Skaidrs, ka šāds auto pieder pie realizējamo sapņu auto kategorijas. Tajā pašā laikā arī ar mazāku budžetu un mazāku jaudu Peugeot 308 labi brauks un priecēs savus pircējus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hyundai i30 N ir kā zibens no skaidrām debesīm, drosmīgi ielaužoties karsto priekšpiedziņas hečbeku klubiņā

Savulaik slavenais sacīkšu braucējs Valters Rērls viedi izteicās, ka īstam ielas sacīkšu auto ir jāprot vienlīdz labi braukt gan pa sacīkšu trasi, gan pēc tam komfortabli aizvest pilotu uz veikalu pēc piena. Abus šos nosacījumus jaunais Hyundai i30 N izpilda teicami. Negaidīti sabalansēts auto, kas spēs būt paklausīgs un rātns kompaktklases hečbeks, bet, kad tiks nospiesta «ļaunuma poga N», tad i30 N «rokas un kājas» ies pa gaisu un pilotam atliks nesapīties meistarībā, lai novaldītu koplietošanas ceļiem domāto trakuli. Ir acīmredzama Hyundai Motorsport divīzijas klātbūtne šī modeļa tapšanā, kas kārtējo reizi apliecina Hyundai rallija komandas nozīmi, piedaloties pasaules rallija čempionāta (WRC) seriālā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas automašīnu ražotājam Peugeot jau atkal ir iemesls svinēt, jo tā jaunais krosovers 3008 ir ieguvis Eiropas gada automašīnas titulu.

Gada auto uzvarētājs tika paziņots tai pašā dienā, kad auto pasauli pāršalca ziņa par to, ka PSA Peugeot Citroen no GM pārpircis Opel - Vauxall. PSA grupa ar šo darījumu ir apsteigusi Renault, kļūstot par otro lielāko auto ražotāju Eiropā uzreiz pēc Volkswagen.

Peugeot 3008 modelis konkurēja ar tādām automašīnām, kā Alfa Romeo Giulia, Citroën C3, Mercedes-Benz E-klasi, Nissan Micra, Toyota C-HR un Volvo S90/V90.

TOP3 Eiropas automašīnu rezultāti:

  1. Peugeot 3008 - 319 punkti
  2. Alfa Romeo Giulia - 296 punkti
  3. Mercedes-Benz E-klase - 197 punkti

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koplietošanas uzņēmums "CityBee" pieņēmis stratēģisku lēmumu līdz šī gada beigām dubultot koplietošanas automašīnu skaitu Latvijā - tas ir vairāk nekā sākotnēji tika plānots, informē "CityBee Latvija" vadītāja Egija Gailuma.

Automašīnu parku iecerēts palielināt vismaz līdz 600 vienībām. Martā "CityBee" saimē pievienosies vēl 50 pilsētvidei piemērotie "Peugeot 308".

"Esam apmierināti ar pirmo mēnešu rezultātiem, kā rezultātā redzam augstu potenciālu šim pakalpojumam. Tāpēc arī esam mainījuši savus mērķus no mēreniem uz daudz ambiciozākiem. Rīdziniekiem pakāpeniski mainās attieksme pret koplietošanas automašīnām, un redzam, ka būtiski pieaug to skaits, kas lieto mūsu automašīnas regulāri. Daļai tā ir iespēja atteikties no savas privātās automašīnas, ko izmanto retu reizi mēnesī. Daļa izvērtē nepieciešamību pēc otra ģimenes transportlīdzekļa, jo šādā veidā var samazināt ar transportlīdzekļa uzturēšanu saistītās izmaksas. Bet daļai, kurai nav automašīnu, šī ir iespēja kļūt mobilākiem un izmantot auto pēc nepieciešamības," teic E.Gailuma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

CityBee: Koplietošanas tirgum ir augsts un neapgūts potenciāls

Zane Atlāce - Bistere,13.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskatot tirgus potenciālu, viens no lielākajiem koplietošanas uzņēmumiem Austrumeiropā un Baltijā "CityBee" paplašinājis vieglo automašīnu piedāvājumu Latvijā ar "Peugeot 308" modeļiem, informē uzņēmumā.

Kopumā uzņēmums tā attīstībā Latvijā pērn ieguldījis pusotru miljonu eiro.

Šobrīd autoparku veido ap 300 automašīnām, bet pakāpeniski to skaits tiek palielināts. Nomai pieejamas "Fiat 500", "Toyota Corolla" un tagad arī "Peugeot 308" automašīnas, savukārt kravas busiņu segmentā tiek piedāvātas "Fiat Ducato" automašīnas. Sezonā "CityBee" piedāvā arī elektrisko skrejriteņu nomu.

"Jau pēc pirmā gada rezultātiem varam secināt, ka šim tirgum ir augsts un līdz šim neapgūts potenciāls. Savu attīstību plānojam pakāpenisku, regulāri paplašinot piedāvājumu ar jaunām koplietošanas automašīnām. Tas ir svarīgi, lai spētu nodrošināt piedāvājumu, atbilstoši klientu vajadzībām un prasībām," teic Egija Gailuma, "CityBee Latvija" vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā, līdzīgi kā pasaulē, sievietes mazāk pārkāpj ceļu satiksmes noteikumus un ir apzinīgākas transportlīdzekļu lietotājas, tā secinājis transportlīdzekļu koplietošanas uzņēmums "CityBee", norādot, ka no visiem koplietošanas platformas lietotājiem Latvijā sievietes ir aptuveni trešdaļa.

Lai uzrunātu vīriešus sekot līdzi savai braukšanas kultūrai, "CityBee" rīko kampaņu "Brauc kā sievietes", kurā aicina stiprā dzimuma pārstāvjus braukt ar tādu pašu apziņu, kā to dara sievietes.

Uzņēmuma pieredze rādot, ka sievietēm retāk ir braukšanas ātruma un citi pārkāpumi – tikai aptuveni 10% no uzņēmumā saņemtajiem administratīvajiem pārkāpumiem. Tāpat viņas rūpīgāk izturas pret uzņēmuma iekšējiem transportlīdzekļu lietošanas noteikumiem, nesēžas pie stūres alkohola vai apreibinošo vielu ietekmē un nenovieto transportlīdzekli vietās, kur tas nav atļauts.

Egija Gailuma, "CityBee Latvija" vadītāja, komentē: "Mūsu pieredze rāda, ka sievietes daudzreiz retāk pārsniedz ātrumu un saņem sodus par pārkāpumiem ceļu satiksmē. Tāpēc esam uzsākuši neordināru kampaņu, kurā aicināsim vīriešus braukt kā sievietēm. Akcijas mērķis būs pievērst autovadītāju uzmanību braukšanas manierēm Latvijā un izvēlēties drošu braukšanas kultūru."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koplietošanas automašīnu uzņēmums “CityBee”paplašinājis autoparku ar 40 jauniem transportlīdzekļiem, informē uzņēmumā.

Salīdzinot ar pirmo Covid-19 vīrusa vilni, šobrīd tirgus kritums ir neliels, tāpēc uzņēmums neplāno atlikt iesāktos projektus.

"Sabiedrība kopumā un mēs kā uzņēmums esam iemācījušies sadzīvot ar pandēmiju. Ja pirmajā pandēmijas vilnī pavasarī mēs izjutām tirgus kritumu aptuveni par 30%, tad šobrīd tas ir 10-15% robežās. Jāņem vērā arī sezonalitāte, jo ziemā pieprasījums pēc koplietošanas transportlīdzekļiem ir zemāks, līdz ar to var teikt, ka pieprasījums ir stabils. Tas arī ir spēcīgs impulss mums turpināt īstenot un neatlikt iesāktos plānus par tirgus attīstību. Šobrīd esam uzsākuši jaunu attīstības posmu un pastāvīgi paplašinām autoparka piedāvājumu ar jaunas nišas transportlīdzekļiem," norāda "CityBee Latvija" vadītāja Egija Gailuma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koplietošanas transporta uzņēmums "CityBee" papildina autoparku ar 35 jaunām automašīnām, informē uzņēmums.

Autoparks tiek papildināts ar "Mini Cooper" un "Fiat 500" markas kabrioletiem, bet drīzumā vēl arī ar standarta "Mini Cooper" un "Nissan Qashqai" modeļiem. Kopā ar 35 jauno modeļu automašīnām kopējais autoparks vasaras sākumā sastāvēs no 350 transportlīdzekļu vienībām - "Fiat 500", "Mini Cooper", "Toyota Corolla", "Peugeot 308", "Qashqai" un "Fiat Ducato".

"Esam gandarīti, ka tirgus sāk pakāpeniski atdzīvoties un pieaug iedzīvotāju interese par mobilitāti. Tādēļ šobrīd esam nolēmuši turpināt attīstības plānus un vasaru iesākt ar kabrioletu piedāvājumu, kas ir jauna niša Latvijas piedāvājumam. Var teikt, ka "CityBee" būs pirmais uzņēmums, kas piedāvās Latvijas tirgum kabrioletu nomu koplietošanā," komentē "CityBee Latvija" vadītāja Egija Gailuma.

Komentāri

Pievienot komentāru