Akciju sabiedrība Latvijas kuģniecība šā gada 2. novembrī noslēgusi līgumus ar Korejas kuģu būves rūpnīcu Hyundai Mipo Dockyard Co., Ltd par vēl četru vidēja izmēra (MR) tankkuģu būvi, tādējādi realizējot uzņēmuma tankkuģu flotes turpmākās attīstības plānu, kas paredz šī segmenta kopējās kravnesības palielināšanu par aptuveni 200 tūkst. tonnu (DWT), liecina Latvijas kuģniecības sniegtā informācija medijiem.
Akciju sabiedrības Latvijas kuģniecība padome minētā projekta īstenošanu vienprātīgi atbalstījusi un konceptuāli piekritusi uzņēmuma piecu refrižeratorkuģu pārdošanai, lai iegūtos finanšu līdzekļus investētu modernu tankkuģu jaunbūvēs.
Par piemērotāko kuģu jaunbūvju projektu uzņēmuma flotes tālāko attīstības procesa virzīšanai akciju sabiedrības Latvijas kuģniecība kuģošanas speciālistu darba grupa atzina Hyundai Mipo Dockyard Co., Ltd piedāvājumu, kā pozitīvu faktoru atzīmējot arī līdzšinējo abu uzņēmumu veiksmīgo sadarbību – 2007. gada laikā a/s Latvijas kuģniecība no rūpnīcas saņēma četras 37 000 kravnesības tonnu ledus klases tankkuģu jaunbūves.
A/s Latvijas kuģniecība noslēgtie līgumi ar Hyundai Mipo Dockyard Co., Ltd paredz četru ledus klases tankkuģu būvi ar kravnesību 52 000 tonnu (DWT) katram, un, tāpat kā pārējie koncerna flotē ietilpstošie jaunie kuģi, tie atbildīs visām Eiropas Savienības un starptautisko konvenciju prasībām kuģošanas drošības jomā. Projekta realizācijai nepieciešamo finansējumu aptuveni 200 milj. ASV dolāru apjomā veidos uzņēmuma pašu līdzekļi, to skaitā ienākumi no akciju sabiedrības Latvijas kuģniecība flotē ietilpstošu ne tik efektīvu kuģu pārdošanas, kā arī banku aizdevumi.
2006. gada 28. decembrī akciju sabiedrības Latvijas kuģniecība valde piekrita vidēja izmēra tankkuģu flotes turpmākās attīstības plānam, tā ietvaros paredzot četru tankkuģu jaunbūvju pasūtīšanu ar kopējo kravnesību aptuveni 200 tonnu (DWT). Nepieciešamā finansējuma nodrošināšanas nolūkā tika izskatīta konkrētajam segmentam neatbilstošu kuģu pārdošana, iegūtos līdzekļus ieguldot jaunu un modernu kuģu iegādē.