Par Dienas biznesa un Mercuri International kopīgi veidotā konkursa «Pārdošanas tīģeris 2009» uzvarētāju nosaukta Stendera ziepju fabrikas biznesa attīstības direktore Gundega Cepleviča, kurai tika arī pasniegts diploms par franšīzes biznesa modeļa aktīvu pielietošanu, paplašinot uzņēmuma darbību jaunos ģeogrāfiskos tirgos.
«Piedaloties konkursā, mans mērķis nebija uzvarēt, bet gan piedalīties,» tā pirms konkursa apgalvoja konkursa uzvarētāja G. Cepleviča, kuras veiksmīgi izstrādātais franšīzes biznesa modelis palīdzējis Stendera ziepju fabrikai plūkt laurus ārvalstīs. Titula «Pārdošanas tīģeris 2008» ieguvējs un viens no žūrijas locekļiem Roberts Krusts atzinīgi novērtēja G. Ceplevičas ieguldījumu uzņēmumā, uzsverot, ka šāds veiksmīgs franšīzes biznesa modelis nav novērots nevienā citā Latvijas uzņēmumā.
Jāpiebilst, ka žūrijai šogad nenācās viegli pieņemt gala lēmumu, jo, izvērtējot finālistu prezentācijas un katra individuālo ieguldījumi uzņēmuma attīstībā, katrs finālists izcēlās ar atšķirīgu pieeju pārdošanai.
Diplomi tika arī pārējiem finālistiem - SIA Lindstrom tirdzniecības un sabiedrisko attiecību vadītājs Oskars Didža par tirgus daļas palielināšanu, aktīvāk piedāvājot ārpakalpojumus biznesa klientiem; SIA Stats Projekts valdes priekšsēdētājs Ģirts Čudars – par būtisku apgrozījuma palielināšanu, pilnveidojot pakalpojumu sniegšanas sistēmu; SIA JZ Microphones pārdošanas direktors Edijs Rudzis - par nišas produktu pārdošanu ārzemēs, veiksmīgi konkurējot ar pasaulē plaši pazīstamiem zīmoliem. Pie diploma tika arī AS GE Money Bank noguldījumu produktu vadītājs Vladislavs Mironovs par integrētā mārketinga risinājumu mērķtiecīgu izmantošanu pārdošanā.
Atgādinām, ka konkursa žūrijā darbojās titula «Pārdošanas tīģeris 2008» ieguvējs Roberts Krusts, mediju aģentūras Inspired Communications vadītājs Kārlis Gedrovics, Rīgas biznesa skolas pasniedzējs Mārcis Ešmits, Lursoft vadītājs Ainārs Brūvelis, Izdevniecība Dienas bizness, SIA valdes priekšsēdētājs Gastons Neimanis, laikraksta Dienas bizness galvenā redaktore Dace Andersone un Mercuri International Latvia vadītājs Dzintars Koknēvičs.
#1/10
Vai kāds zina tādu terminu: biznesa flirts? Jautā Esther Popelier, Biznesa konsultante un biznesa flirta trenere(FlirtIn Company, Holande), kura ir arī sarakstījusi grāmatu par biznesa flirtu.
#2/10
SIA SAF Tehnika valdes priekšsēdētājs Normunds Bergs (centrā) iesaistījies diskusijā ar Mercuri International direktoru Dzintaru Koknēviču.
#3/10
Izdevniecības Dienas bizness vadītājs Gastons Neimanis apbalvo vienu no Pārdošanas tīģera konkursa finālistiem -Vladislavu Mironovu no GE Money Bank.
#4/10
Pasākuma atbalstītāja: Zaķumuižas ūdens specbalva tika vienam no konkursa finālistiem: Ģirtam Čudaram (STATS Projekts), kurš klātesošajiem stāstīja par to, kā palielināt apgrozījumu, mērķtiecīgi pilnveidojot pakalpojumu sniegšanas sistēmu.
#5/10
SIA JZ Microphones pārdošanas direktors Edijs Rudzis stāstīja par to, kā pārdot nišas produktu ārzemēs un veiksmīgi konkurēt ar pasaulē plaši pazīstamiem zīmoliem. Tāpat saņēma konferences dalībnieku simpātiju balvu un pasākuma atbalstītāja - augstskolas Turība – sertifikātu, kas dos iespējas apgūt zinības augstskolā.
#6/10
Par to, kā ar integrētā mārketinga risinājumiem sasniegt maksimumu pārdošanā stāstīja viens no Pārdošanas tīģeris konkursa finālistiem -Vladislavs Mironovs no GE Money Bank.
#8/10
Izcilāko Latvijas pārdevēju pieredze ieinteresē un lieti noder arī dižķibeles laikā.
#9/10
DB un Mercuri International ikgadējā konferencē bija iespējams iepazīties ar Latvijas izcilāko pārdevēju pieredzi.
#10/10
Dienas biznesa un Mercuri International kopīgi veidotā konkursa «Pārdošanas tīģeris 2009» uzvarētāja - Stendera ziepju fabrikas biznesa attīstības direktore Gundega Cepleviča: par franšīzes biznesa modeļa aktīvu pielietošanu, paplašinot uzņēmuma darbību jaunos ģeogrāfiskos tirgos, īpaši Ķīnā.