Zviedrijas kosmētikas kompānijas Oriflame Cosmetics pārdošanas apjomi šā gada trešajā ceturksnī sasniedza 274,5 miljonus eiro, kas ir mazāk nekā pērnā gada attiecīgajā periodā, kad tie bija 294,6 miljoni eiro, raksta MarketWatch.
Tomēr par spīti apgrozījuma kritumam peļņa šā gada trešajā ceturksnī pieaugusi līdz 11,8 miljoniem eiro, salīdzinot ar 5,7 miljoniem eiro iepriekš.
Uzņēmums paziņojis, ka, neskatoties uz iepriekš izteikto priekšlikumu maksāt ceturkšņa dividendi 0,25 eiro par akciju, tā prioritāte tomēr būs parāda samazināšana tuvāko ceturkšņu laikā, līdz ar to nākamā gada pirmajā ceturksnī dividendes netiks maksātas.
Tirgus situācija Ukrainas Austrumu daļā saglabājas izaicinājumu pilna, savukārt Centrālajā un Rietumu daļā situācija uzlabojas. Krievijā pārdošanas apjomi palielinājās par 1%, bet kopumā NVS valstīs pārdošanas apjomi saruka no 181,1 miljona eiro līdz 112,7 miljoniem eiro.
Kompānija skaidro, ka peļņa pieaugusi, jo tiek strādāts pie efektivitātes, izmaksu samazināšanas, kas palīdzējis slāpēt valūtas kursu negatīvās izmaiņas.