Tirdzniecība un pakalpojumi

Oriflame Latvija beidzot izdevies izkļūt no zaudējumiem

Žanete Hāka,21.05.2015

Jaunākais izdevums

Pagājušajā gadā Oriflame Latvija ir izdevies izkļūt no zaudējumiem, ar kuriem uzņēmums strādājis jau vairāk nekā desmit gadus, liecina Lursoft dati.

Oriflame Latvija peļņa 2014. gadā bija 82,234 tūkstoši eiro pēc nodokļu nomaksas. Uzņēmuma apgrozījums aizvadītajā gadā piedzīvoja kritumu, sarūkot līdz 3,011 miljoniem eiro. 2013. gadā uzņēmums apgrozīja 3,644 miljonus eiro. Pozitīvas izmaiņas pērn piedzīvoja arī uzņēmuma rentabilitātes rādītājs, kas sasniedza jau 24,98.

Lursoft rīcībā eošā informācija norāda, ka 2014. gadā Oriflame Latvija veiktie nodokļu maksājumi valsts kopbudžetā sasniedza 911,38 tūkstošus eiro.

Oriflame Latvija vadība savā ziņojumā norāda, ka uzņēmums turpinās attīstīt savu darbību tiešās tirdzniecības jomā, neskatoties uz to, ka konkurence turpina pieaugt. Vadība arī norāda, ka ir pamats uzskatīt, ka 2015. gads uzņēmumam būs veiksmīgs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No kosmētikas tirgotāja SIA «Oriflame Latvija» valdes priekšsēdētāja amata atbrīvots Aleksandrs Mārtiņš Čakste-Štāls, kurš šo amatu ieņēma kopš 2015.gada, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Par uzņēmuma jauno valdes priekšsēdētāju apstiprināts Zviedrijas pilsonis Niklass Karls Einars Frisks.

Izmaiņas komercreģistrā ierakstītas 24.janvārī.

SIA «Oriflame Latvija» valdē turpina darboties valdes locekles Galina Kekštiene un Dorota Anna Steciuk-Godzieba.

SIA «Oriflame Latvija» dibināts 1992.gadā, un uzņēmums tiešajā tirdzniecībā pārdod kosmētiku. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētā kompānija «Oriflame Holdings B.V.», kurai pieder 100% SIA «Oriflame Latvija» pamatkapitāla daļu 2 220 880 eiro vērtībā.

SIA «Oriflame Latvija» 2016.gadā strādāja ar apgrozījumu 2,648 miljonu eiro apjomā, bet tā peļņa pēc nodokļu nomaksas bija 178 tūkstoši eiro. Uzņēmums nodarbināja 21 darbinieku un nodokļos Latvijas valsts budžeyā samaksāja 835 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Tiešo tirdzniecību aizsāka Ieva paradīzē

Didzis Meļķis,16.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nē, vecākā profesija nav tā, ko jūs iedomājāties! Šīs un citas savas nozares atziņas, dilemmas un pretrunas DB izklāsta Eiropas Tiešās tirdzniecības asociācijas (Seldia) izpilddirektors Mauritss Bruginks

Cik sena ir tiešā tirdzniecība?

Ļoti sena. Tās moderno versiju sāka amerikāņu Avon 1886. gadā, bet vispār jau tiešā tirdzniecība ir vissenākais tirdzniecības modelis.

Visai loģiski.

Pirmais zināmais gadījums ir, kad Ieva paradīzē Ādamam pārdeva zināmo augli.

Kā likumos atšķirt Hare Krišna grāmatu ieskapētāju no tiešās tirdzniecības aģenta?

Tas ir grūti. Tāpēc mēs šeit esam – lai paskaidrotu, kā attiecīgos likumus vajadzības gadījumā izmantot pret Hare Krišna, bet ne pret mūsu tirdzniecības pārstāvjiem.

Vai jūs varētu to paskaidrot mūsu vidējam aritmētiskajam lasītājam?

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Latvijas tiešās tirdzniecības tirgus pērn audzis par 2%

Lelde Petrāne,09.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā Latvijas tiešās tirdzniecības asociācijas biedru kopējais pārdošanas apjoms pieaudzis lēnāk nekā 2013. gadā. Tas palielinājies par 2%, sasniedzot 29,7 miljonus eiro (bez PVN). Patlaban Latvijā tiešajā tirdzniecībā iesaistīti vairāk nekā 43 tūkstoši cilvēku.

Latvijas Tiešās tirdzniecības asociācijas (LTTA) valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Čakste uzskata, ka tiešā pārdošana nav zaudējusi savu pievilcību kā iepirkšanās veids. Pārdošanas apjoma lēnāku izaugsmi galvenokārt noteica iepriekšējā gada pirmais ceturksnis, kuru ietekmēja eiro ieviešana un nepieciešamība patērētājiem pielāgoties jaunās valūtas vērtībai. Arī iespējamu ārēju draudu un ģeopolitiskās spriedzes radītās svārstības patērētāju vēlmēs un izmaiņas tēriņos liegušas uzņēmumiem palielināt savus pārdošanas apjomus ar lielāku ātrumu.

Cilvēku skaits, kas iesaistīti tiešajā tirdzniecībā, pēdējo pāris gadu laikā vienmērīgi pieaudzis. Pagājušajā gadā LTTA un Aptauju Centra veiktā sabiedriskā aptauja liecina, ka 6% respondentu personīgi vai kāds no viņu ģimenes locekļiem ir iesaistīti tiešajā tirdzniecībā, savukārt 5% respondentu pauda gatavību sākt sadarboties ar kādu no tiešās tirdzniecības uzņēmumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Amway iegādājas XS Energy zīmolu

Lelde Petrāne,15.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tiešās pārdošanas uzņēmums Amway ir iegādājies XS® Energy zīmolu, ko līdzfinansē bijušais Amway īpašnieks Deivids Vandervēns. Šis darījums ļauj palielināt zīmola ģeogrāfisko izplatību, liecina medijiem sniegtā informācija.

Amway ir ieguvis tirgus daļu strauji augošajā enerģijas dzērienu nozarē, kuras ieņēmumi no 3,8 miljardiem ASV dolāru 1999. gadā ir pieauguši līdz 27,5 miljardiem 2013. gadā. Saskaņā ar Euromonitor un Research and Markets datiem paredzams, ka līdz 2018. gadam tie ik gadu palielināsies par 13%.

Kopš 2003. gada Amway ir vienīgais XS izplatītājs. Šajā laikā zīmola noiets ir palielinājies līdz 150 miljoniem ASV dolāru gadā. Produkcija ir pieejama 38 pasaules valstīs.

Darījuma ietvaros Vandervērs pievienosies Amway kā XS zīmola viceprezidents un galvenais vadītājs.

Amway ir tiešās pārdošanas uzņēmums, kura galvenā mītne atrodas Adā, Mičiganā, ASV. Pārdotākā Amway produkcija ir Nutrilite™ vitamīni, minerālvielas un uztura bagātinātāji, Artistry™ sejas kopšanas un kosmētikas līdzekļi, kā arī eSpring™ ūdens attīrīšanas sistēmas — to visu tirgo tikai Amway komersanti.

Komentāri

Pievienot komentāru