Otrā Opel Meriva paaudze, kas parādīsies tirgū jūnijā, iepriecina ar atsvaidzinātu dizainu un virkni inovatīvām tehnoloģijām, tostarp FlexDoors durvju sistēmu.
Opel ir pirmais masveida autoražotājs, kas ievieš FlexDoors ar inovatīvo durvju sistēmu atvieglotai iekāpšanai un izkāpšanai. Tā kā Meriva aizmugurējie sēdekļi tiek izmantoti biežāk kā citos modeļos, šāda durvju koncepcija ir īpaši noderīga. Jāpiemin arī kā papildaprīkojums pieejamais aizmugurējā buferī integrētais FlexFix velosipēdu turētājs. Meriva ievieš savus standartus ar augstvērtīgu dizainu, līdz šim neredzētu daudzpusību un savā klasē labāko labsajūtas potenciālu. Jaunā durvju atvēršanas koncepcija atklāj jaunas dimensijas otrās sēdekļu rindas pieejamībā. Visu četru durvju atvēršanas leņķis ir 84 grādi – tādējādi tas ir lielāks kā parasto durvju gadījumā, kad tas vidēji ir tikai 67 grādus plats. Atverot, durvis nofiksējas četrās pozīcijās.
Ar 4288 milimetriem jaunās Meriva riteņu garenbāze atšķirībā no priekšteces ir izaugusi par 15 milimetriem. Priekšējā šķērsbāze ir izaugusi par 39 milimetriem, aizmugurējā - par 45 milimetriem – gan braukšanas komfortam, gan lietošanas ērtumam tas ir nācis tikai par labu. Priekšējā un aizmugurējā ass ir atvasinājums no Zafira, tādējādi ievedot mazo vienapjoma auto jau kompaktklases standartu līmenī. Elektrohidrauliskais stūres pastiprinātājs aizvietojis līdz šim izmantoto elektrisko sistēmu. Sērijveidā jaunā Meriva aprīkota ar tādām aktīvās drošības sistēmām kā disku bremzēm gan priekšā, gan aizmugurē, elektronisko stabilitātes programmu (ESP), kā arī kontrolierīci saķeres ar ceļu regulēšanai (TC). Jaunās Meriva motoru palete veidota ar mērķi sasniegt augstus ekonomiskuma un jaudas rādītājus. Šeit konsekventi tiek izmantota Opel stratēģija samazināt gabarītus, vienlaicīgi saņemot labus jaudas rādītājus un zemu reālo degvielas patēriņu. Jaudas amplitūda sniedzas no 75 ZS līdz140 ZS. Visi agregāti atbilst Euro-5 atgāzu normatīviem. Jaunā Meriva tiks ražota Saragosā, Spānijā.