Sekojot autobūves modes tendencēm, pats mazākais jauno laiku Opel modelis Adam savā klubiņā ir piejaucējis sliktākiem braukšanas apstākļiem paredzēto Opel Adam Rocks, piektdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Sliktāki braukšanas apstākļi un četri dažādi gadalaiki šāda izmēra braucamajiem varētu būt gana liels pārbaudījums – piemēram, Latvijas koplietošanas ceļi. Uz amortizatoru un atsperu rēķina Adam Rocks virsbūves attālums līdz ceļa virsmai ir pacelts vēl par diviem centimetriem, sasniedzot 14 centimetrus. Tas tāpat nav diži daudz, lai bez liekiem kreņķiem iebrauktu meža stigā vai ziemā izkārpītos no sniega kupenas, tomēr tas ir vairāk nekā nekas. Papildus tam Opel priekšpiedziņas kabatas krosoveram ir uzmeistaroti nekrāsotas plastmasas aizsargmoldingi, kas atļaus vieglprātīgāk izturēties pret sīkiem virsbūves skrāpējumiem un, galu galā, vizuāli izskatīsies vīrišķīgāk. Ar šādu ekipējumu pats mazākais Opel drīzāk ir gatavs ienirt Latvijas lielpilsētu džungļos. Diemžēl Latvijā lielpilsētu šī vārda klasiskajā nozīmē nemaz nav, tādēļ nav brīnums, ka Opel Adam Rocks un viņiem līdzīgie vismaz pagaidām pie mums nevienam īsti nav vajadzīgi.
Kāpēc tas būtu jāpērk
Ļoti gribētos, lai mūsu pilsētu ielās parādītos vairāk šādu mazu un dzīvespriecīgu sīkaļu, kas 100% izpildīs kārtīga pilsētas auto funkcijas, turklāt viesīs pozitīvas emocijas ne tikai īpašniekā, bet arī apkārtējos. Tomēr no praktiskā latvieša skata punkta šādi auto vismaz tuvākajā laikā pilnīgi noteikti neiekļūs potenciālo pircēju redzeslokā. Var jau arī saprast, jo kāda velna pēc Latvijas iedzīvotājam pirkt mikroskopiska izmēra braucamo diviem pasažieriem, kam bagāžnieks ir tik mazs, ka vietas pietiek tikai peldbiksēm un dažiem pludmales dvieļiem. Opel Adam Rocks bāzes modeļa cena ir, sākot no 15 034 eiro, savukārt kārtīgi nošikojot un automašīnā saliekot visu, ko piedāvā papildaprīkojuma saraksts, šī mazā auto cena var aizlēkt pat aiz 20 tūkst. eiro robežas. Ļoti dārgi!
Visu rakstu Zibeņzellis Ādams lasiet 17. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.