Amerikas sabiedrības milzīgā interese par jaunievēlētā prezidenta Baraka Obamas inaugurācijas ceremoniju nākamajā otrdienā ir pamudinājusi atsevišķus zīmolus, kā, piemēram, Pepsi un IKEA veikt īpašas mārketinga kampaņas, ziņo brandrepublic.com.
Visas iepriekšējās inaugurācijas ceremonijas gan skatītājiem, gan arī televīzijas kanāliem nav šķitušas gana saistošas, tomēr nākamajā otrdienā vairāki televīzijas kanāli visu dienu ziņos par notikumiem, kas saistīti ar zīmīgo pasākumu. Tiek lēsts, ka tie zīmoli, kas šajā dienā tiks reklamēti, uzrunās tik pat lielu auditoriju, kā raidot reklāmu amerikāņu futbola līgas fināla Super Bowl laikā, kas tiek uzskatīts par ASV reklāmas pļaujas laiku.
Tā kā B. Obama ir atteicies ceremonijas laikā iesaistīt korporatīvos sponsorus, zīmoli attiecībā uz ceremoniju gatavo paši savu stratēģiju. Rezultātā šo piektdien Pepsi zīmola vēstnieki klaiņos pa Vašingtonas ielām un dalīs ar zīmolu apdrukātus žetonus, uz kuriem būs rakstīti tādi vārdi kā «cerība» un pārmaiņas. Savukārt IKEA Vašingtonas stacijā Union Station ir uzstādījuši savu versiju par Ovālo kabinetu, kas pēc izskata līdzinās īstajam kabinetam, tomēr tas ir mēbelēts ar IKEA mēbelēm.