Pasaulē aizvien populārāki kļūst dažādu preču regulāro piegāžu pakalpojumi – cilvēki labprāt izvēlas regulāri saņemt apģērbu, ēdienu vai skūšanās komplektus. Savu pirmo abonēšanas pakalpojumu ieviesis arī Nike, raksta CNN Business.
Kompānija paziņojusi, ka izveidojusi Nike Adventure Club – sporta apavu abonēšanas pakalpojumu bērniem vecumā no 2 līdz 10 gadiem. Nike vecākiem piedāvās trīs variantus – četrus sporta apavu pārus gadā par 20 dolāriem mēnesī, sešus pārus apavu par 30 dolāriem mēnesī vai 12 apavu pārus par 50 dolāriem mēnesī. Pircējiem tiks dota iespēja izvēlēties no aptuveni 100 apavu veidiem.
Nike mērķauditorija ir aizņemti vecāki, kas dzīvo piepilsētās un kuri nedzīvo blakus apavu veikaliem. Kompānijas pārstāvji uzsver, ka regulāra bērnu vešana uz veikalu pirkt jaunus apavus vecākiem nav patīkamākā nodarbe, līdz ar to ieviests šis piedāvājums.
«Mēs esam atklājuši, ka vecāku nesagādā prieku doties kopā ar bērniem pirkt apavus, tādēļ šī ir laba iespēja izmēģināt jaunus risinājumus,» norāda Nike Adventure Club vadītājs Deivs Kobans.
Nike šo pakalpojumu sāka testēt pirms pāris gadiem, un kopējais dalībnieku skaits sasniedzis jau 10 tūkstošus, tādēļ kompānija ir gatava to piedāvāt plašākai auditorijai.
Papildus piedāvājumam bērniem, šī ir arī iespēja Nike pārbaudīt parakstīšanās tirgu, ievākt kontaktus un nākotnē piedāvāt jaunus pakalpojumus arī pieaugušajiem. D. Kobans uzsver, ka profesionāliem skrējējiem arī bieži jāmaina apavi, tādēļ min, ka nākotnē varētu tikt ieviesta arī maratona programma.