Tirdzniecība un pakalpojumi

Nike ceturkšņa peļņa pieaugusi par 13,8%

Gunta Kursiša,28.06.2011

Jaunākais izdevums

Sporta apavu un apģērbu grupas Nike pārdošanas apjomu palielināšanās visos galvenajos tirgos pārsniedza analītiķu izteiktās aplēses par ceturkšņa ieņēmumiem un peļņu, vēsta BBC.

Pasaules lielākā sporta apavu kompānija paziņojusi par uzņēmuma peļņas pieaugumu 13,8% par trim mēnešiem līdz maija beigām un ieņēmumu pieaugumu par 14%. Attiecīgi Nike ceturkšņa peļņa pieaugusi līdz 594 miljoniem ASV dolāru un ieņēmumi – līdz 5,8 miljardiem ASV dolāru.

Pārdošans apjoms pieaudzis viso galvenajos Nike tirgos, tomēr lielākie ieņēmumi uzņēmumam nākuši no Ķīnas un ASV. Šie tirgi ir bijuši uzņēmuma izaugsmes atslēga.

Analītiķi norāda, ka pārdošanas apjomu palielināšanos Nike nodrošināja lielāka uzticība patērētāju vidū.

Ceturkšņa laikā Nike atpirka 7,5 miljonus savu akciju par aptuveni 607 miljoniem ASV dolāru, maksājot aptuveni 80,93 ASV dolāru par vienu akciju. Atpirktās akcijas ir gandrīz puse no kopējā akciju atpirkšanas plāna piecu miljardu ASV dolāru vērtībā. Plānu Nike valde uzsāka 2008. gada septembrī. Kopumā ir atpirkti 30,4 miljoni akciju par aptuveni 2,3 miljardiem ASV dolāru, par katru akciju maksājot vidēji 75,65 ASV dolārus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vai Tev patīk pilsētas džungļi un Tu tajos labi jūties? Mūzika Tevi pavada gandrīz ik uz soļa un Tu bieži vien pieķer sevi ejam ritmā? Vai tu braukājies ar dēli, bmx vai skritulenēm, vai varbūt vienkārši vienmēr ar apbrīnu vēro streetwear stilu un jūti, ka tas ir Tavai sirdij tuvākais stils?

Ja esi tikko sācis savu piedzīvojumu ar streetwear un vēlies noskaidrot, kādam vajadzētu būt visstilīgāko modes tērpu sastāvam, kas ne tikai piesaistīs visu garāmgājēju uzmanību, bet arī padarīs Tevi par īstu aktuālāko tendenču ekspertu, Tev jāizlasa šis raksts, kas sagatavots sadarbībā ar Sizeer, kurā mēs Tev atklāsim visus ielu modes noslēpumus.

Kā radās leģendārais ielu stils - streetwear?

Lai gan lielākā daļa ielu modes cienītāju to galvenokārt uzskata par 90. gadu fenomenu, patiesībā tā radās nedaudz agrāk. Pretēji vispārpieņemtajam uzskatam, streetwear pirmsākumi meklējami 20. gadsimta 70. un 80. gados, kad jaunieši, kuriem bija apnikuši visur vienāda izskata apģērbi, jaunieši sāka eksperimentēt ar modi un kombinēt neierastus apģērba elementus, kas rezultātā tos izcēla no pūļa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV sporta preču ražotājfirma Nike ceturtdien paziņoja, ka savas restrukturizācijas ietvaros likvidēs apmēram 1400 darbavietas, samazinās piedāvāto teniskurpju fasonu skaitu, turpmāk koncentrējoties uz vislabāk pārdotajiem fasoniem, un pārdos vairāk apavu tieši klientiem internetā.

Nike pavēstīja, ka šie pasākumi tai palīdzēs ātrāk piedāvāt produktus klientiem, jo firma sastopas ar augošu konkurenci no mazāku un pieprasītu zīmolu puses. Vēl viena problēma ir arī tā, ka skriešanas un basketbola kurpes, ar kurām Nike ir slavena, var būt novecojušas.

Vairāk cilvēku izvēlas modi uz funkcionalitātes rēķina, un klasisko teniskurpju noiets visā nozarē pērn pieauga par 26%, tomēr skriešanas kurpju noiets nemainījās un basketbola kurpju noiets saruka, liecina NPD Group pētījuma dati.

«Nike palaida garām modes maiņu no basketbola kurpēm uz retro. Viņi vēl nav panākuši nokavēto,» sacīja NPD sporta industrijas analītiķis Mets Pauels.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Muitas pārvaldes amatpersonas, veicot kontroles pasākumus Rīgas brīvostā, divos konteineros atklāja lielu daudzumu - 24 528 - viltotu sporta apavu ar «Nike» preču zīmi, aģentūru LETA informēja VID.

Konteineri bija ievesti no Ķīnas. Preču zīmes īpašniekam novērstais kaitējums ir aptuveni 2,93 miljoni eiro.

Veicot muitas kontroli diviem konteineriem ar apavu kravām, VID muitas darbinieki atklājuši, ka konteineros atrodas sporta apavi. Dažās kastēs bija apavi bez zīmola un nosaukuma, bet lielais vairums - sporta apavu ar «Nike» zīmolu, kuriem bija saskatāmas iespējama viltojuma pazīmes. Lai pārliecinātos, vai aizdomas par iespējamo viltojumu ir pamatotas, «Nike» preču zīmes pārstāvim lūgts sniegt atzinumu.

Ar pagājušajā nedēļā saņemto preču zīmes «Nike» īpašnieka pilnvarotā pārstāvja atzinumu preces ir atzītas par kontrafaktām jeb viltotām, jo preču zīmes uz apaviem norādītas bez preču zīmju īpašnieka atļaujas. Tādējādi tas ir intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē aizvien populārāki kļūst dažādu preču regulāro piegāžu pakalpojumi – cilvēki labprāt izvēlas regulāri saņemt apģērbu, ēdienu vai skūšanās komplektus. Savu pirmo abonēšanas pakalpojumu ieviesis arī Nike, raksta CNN Business.

Kompānija paziņojusi, ka izveidojusi Nike Adventure Club – sporta apavu abonēšanas pakalpojumu bērniem vecumā no 2 līdz 10 gadiem. Nike vecākiem piedāvās trīs variantus – četrus sporta apavu pārus gadā par 20 dolāriem mēnesī, sešus pārus apavu par 30 dolāriem mēnesī vai 12 apavu pārus par 50 dolāriem mēnesī. Pircējiem tiks dota iespēja izvēlēties no aptuveni 100 apavu veidiem.

Nike mērķauditorija ir aizņemti vecāki, kas dzīvo piepilsētās un kuri nedzīvo blakus apavu veikaliem. Kompānijas pārstāvji uzsver, ka regulāra bērnu vešana uz veikalu pirkt jaunus apavus vecākiem nav patīkamākā nodarbe, līdz ar to ieviests šis piedāvājums.

«Mēs esam atklājuši, ka vecāku nesagādā prieku doties kopā ar bērniem pirkt apavus, tādēļ šī ir laba iespēja izmēģināt jaunus risinājumus,» norāda Nike Adventure Club vadītājs Deivs Kobans.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Pasaulē labāk apmaksātie sportisti

Gunta Kursiša,06.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Golfa meistars Taigers Vudss (Tiger Woods) šogad atguvis pasaules pelnošākā sportista titulu, ko pērn bija ieguvis pusvidējā svara bokseris Floids Meivezers (Floyd Mayweather), raksta forbes.com.

T. Vudsa kopējie ienākumi veido 78,1 miljonu ASV dolāru, ko viņš guvis no uzvarām spēlēs, sponsoru piešķirtajiem bonusiem, golfa laukumu projektēšanas darba un citur, piemēram, no Tiger Woods PGA Tour video spēļu franšīzes. Kopš šī video spēle nāca klajā 1998. gadā, ASV tirgū tā nesusi 754 miljonus ASV dolāru ienākumus, liecina pētījumu uzņēmuma NPD Group dati. Tāpat T. Vudss sadarbojas ar tādiem zīmoliem kā Nike, Rolex, Upper Deck, TLC Eye Centers, NetJets, Kowa un Fuse Science.

Tā, piemēram, T. Vuds un Nike sadarbība apavu zīmolam gadā izmaksā aptuveni 20 miljonus ASV dolāru, un pastāv iespējamība, ka līgums starp golfa spēlētāju un Nike tiks parakstīs vēl uz vienu gadu, raksta Forbes. Pirmo reizi T. Vudss sadarbojās ar Nike 1996. gadā, kad tika parakstīts 40 milj. ASV dolāru vērts līgums ar piecu gadu termiņu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisija (EK) ceturtdien sākusi padziļinātu izmeklēšanu saistībā ar ASV sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāja Nike nodokļu norunām Nīderlandē.

EK rūpīgi izmeklēs Nike nodokļu norunas Nīderlandē, lai izvērtētu, vai tās atbilst Eiropas Savienības (ES) noteikumiem par valsts palīdzību, norādījusi ES konkurences komisāre Margrēte Vestagere. Viņa piebildusi, ka šajā izmeklēšanā komisija centīsies noskaidrot, vai vairākas nodokļu norunas gandrīz desmit gadu garumā sniegušas Nike negodīgu priekšrocību pār konkurentiem Nīderlandē.

Izmeklēšana koncentrēsies uz divām Nike Nīderlandē bāzētām struktūrvienībām, kuru maksātie nodokļi varētu neatspoguļot ekonomisko realitāti, vēsta EK.

EK skaidro, ka struktūrvienības Nike European Operations Netherlands BV un Converse Netherlands BV patiesībā nodarbina vairāk nekā 1000 cilvēku, un tās iesaistītas tirdzniecības un marketinga darbībās visā Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āzijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz labiem rezultātiem, investori soda Nike akcijas, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Šonedēļ kārta ziņot par sava finanšu gada trešā ceturkšņa rezultātiem bija pienākusi populārajam sporta preču un apģērbu ražotājam Nike. Kompānija atklāja, ka tās ieņēmumi iepriekšējā ceturksnī gada skatījumā palielinājušies par 5% – līdz 8,43 miljardiem ASV dolāru. Savukārt uzņēmuma peļņa palielinājusies gandrīz par ceturto daļu – līdz 68 dolāra centiem uz akciju.

Par šādiem finanšu rezultātiem Volstrītas eksperti gan ļoti sajūsmināti nebija. Uzmanība tika pievērsta Nike nedaudz mazākām peļņas maržām un pieņēmumiem, ka Nike zaudē tirgus daļu tādām kompānijām kā Adidas un Under Armour. Tiek norādīts, ka sportiskāku apģērbu tirgū šobrīd mēģina iespiesties arī daudzi citi ražotāji (kuri seko šobrīd aktuālajai modei), kas sit pa uzņēmumu spēju pelnīt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latviešu talants Kristaps Porziņģis gatavojas parakstīt reklāmas līgumu ar Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāju adidas, kas būtu lielākais šāda veida kontrakts Eiropas basketbola vēsturē, vēsta vairāki Ziemeļamerikas mediji.

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Ņujorkas Knicks spēlētājam Porziņģim 1.oktobrī beidzās līgums ar citu sporta inventāra kompāniju Nike, taču nu viņš vienojies par ilgtermiņa līgumu ar adidas, informē Yahoo Sports.

Abas puses esot panākušas vienošanos uz vairākiem gadiem, turklāt tā paredz, ka Porziņģis viena gada laikā saņems no trim līdz sešiem miljoniem dolāru (2,7 - 5,3 miljoni eiro). Basketbolista nopelnītā summa atkarīga no viņa izpildītajiem bonusiem.

Iepriekš tik ienesīgs reklāmas līgums nav bijis nevienam Eiropas basketbolistam.

Pirms tam Porziņģim bija četru gadu līgums ar Nike, kas bija noslēgts, latvietim vēl spēlējot Spānijā. Tas basketbolistam ik gadu ienesa 25 000 dolāru (22 324 eiro). Tiesa, Nike līdz oktobra vidum ir tiesības pielīdzināties adidas piedāvājumam, taču tas, visticamākais, netiks darīts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Muitas pārvaldes amatpersonas Rīgas brīvostas muitas kontroles punktā, veicot muitas kontroli diviem konteineriem ar apaviem, kas tika ievesti no Ķīnas un paredzēti saņēmējam Krievijā, atklāja tajos lielu daudzumu apavu ar «Nike» preču zīmēm. Uzņēmumam novērstais kaitējums ir aptuveni 1,74 miljoni eiro,informē VID.

Kopumā abos konteineros tika konstatēti 17 472 pāri apavu ar «Nike» preču zīmēm. Saskaņā ar preču zīmes «Nike» īpašnieka pilnvarotā pārstāvja sniegto atzinumu preces tika atzītas par kontrafaktām jeb viltotām, jo preču zīmes uz apaviem tika norādītas bez preču zīmju īpašnieka atļaujas.

Saskaņā ar preču zīmes «Nike» īpašnieka pilnvarotā pārstāvja sniegto informāciju kopējais novērstais mantiskais kaitējums uzņēmumam «Nike Innovate C.V.» atbilstoši oriģinālo preču vērtībai ir aptuveni 1,74 miljoni eiro.

Tuvākajā laikā tiks pieņemts lēmums par kontrafakto preču nodošanu iznīcināšanai atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

2017.gadā Latvijas muitas iestādēs tika aizturētas 81 484 viltotu preču vienības. Salīdzinot ar 2016.gadu, tas ir par 26 920 preču vienībām jeb 49 % vairāk. 2017.gadā galvenokārt tika konstatēti viltoti apavi, apģērbi, mobilie telefoni, to daļas un aksesuāri, pulksteņi un medikamenti. Vairumā gadījumu aizturēto viltoto preču sūtījumi bija nosūtīti no Ķīnas, Honkongas un Turcijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nike 2018. gada sākumā laidīs klajā speciālu apģērbu, kas paredzēts islāmticīgajām sportistēm, tādējādi kļūstot par pirmo sporta apģērbu ražotāju, kurš savā sortimentā iekļaus šādu atsevišķu galvassegu, kas paredzēta sacensībām, tā ziņo Nike preses ziņojums.

Šī galvassega, ar nosaukumu Pro Hijab pēc kompānijas teiktā, ir īpaši viegla un islāmticīgajām sportistēm ļaus nodarboties ar sportu, netraucējot sasniegt augstus rezultātus un saglabājot viņu personīgās vērtības.

Pēdējā laikā hidžābs ir kļuvis par vienu no svarīgākajiem islāma kultūras simboliem Eiropā un ASV. Daudzas musulmaņu sievietes publiskās vietās savas galvas apsedz ar hidžābu kā pieticības un vienkāršības simbolu, taču vairāki kritiķi to redz arī kā sieviešu diskriminācijas zīmi. Tai pat laikā Nike ir izpratis hidžāba nozīmi islāmticīgo kultūrā, kā rezultātā ir tapis šāds produkts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sporta apģērbu ražotājs Nike atvēris jaunu veikalu Ņujorkā, nodēvējot to par Nike House of Innovation 000.

Veikals izvietots sešos stāvos un tā kopējā platība ir 6317 kvadrātmetri, veikalā apvienotas dažādas jaunākās digitālās tehnoloģijas un tiek piedāvāts plašs preču klāsts.

«Šis ir viens no mūsu nozīmīgākajiem brīžiem inovāciju ceļojumā,» saka Nike klientu biznesa prezidents Heidi oNīls. «Šajā veikalā integrētas pēdējās un nozīmīgākās inovācijas,» viņš uzsver.

Veikalā izvietota lielākā Nike apavu kolekcija pasaulē, ātrās iepirkšanās zona un integrētas jaunas priekšrocības no Nike iepirkšanās aplikācijas.

Veikals veidots tā, ka to var ātri transformēt, piemēram, sienas iespējams pārvietot.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Nike rada vilšanos investoriem

Žanete Hāka,23.03.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sporta preču ražotājs Nike sagādājis vilšanos investoriem, raksta Business Insider.

Kompānija paziņoja par trešā ceturkšņa rezultātiem, kas pārspēja analītiķu prognozes jau devīto ceturksni pēc kārtas, taču vilšanos uzņēmums radīja, paziņojot, ka fiskālā gada rezultāti nespēs sasniegt prognozēto.

Nike informēja, ka sagaida, ka tā pārdošanas apjomi augs par viencipara skaitli, un tas ir mazāk nekā 10%, ko prognozēja Bloomberg eksperti.

Nike peļņa uz akciju trešajā ceturksnī sasniegusi 0,55 dolārus par akciju, bet apgrozījums – 8 miljardus dolāru.

Pēc datu paziņošanas Nike akcijas cena pirmstirdzniecības sesijā saruka par 5%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

FOTO: Latvijas vieglatlēti turpmāk startēs īpašos tērpos

Zane Atlāce - Bistere,26.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Vieglatlētikas savienība kopā ar SIA Viva Sport, kas ir NIKE izplatītājs Latvijā, otrdien iepazīstināja ar jaunajiem Nike sporta tērpiem, kādos nākamos četrus gadus Latvijas vieglatlēti startēs visās starptautiskajās izlases sacensībās.

Jaunos sporta, brīvā laika un prezentācijas tērpus demonstrēja paši vieglatlēti. «Tā kā skrienu garas distances, ļoti svarīgi, ka forma ir ērta, augstas kvalitātes. Tāpēc tiešām priecājos, ka nākamos četrus gadus startēšu tik labā ekipējumā. Pirms sacensībām ir svarīgi atcerēties - ka esi skaista un stipra, un tad izdodas. Jaunās formas ir gan ērtas, gan skaistas,» atzīst divkārtējā Ņujorkas maratona uzvarētāja Jeļena Prokopčuka.

Savukārt Zigismunds Sirmais, 2016. gada Eiropas čempions šķēpa mešanā, teica: «Šķēpmešana ir ļoti tehnisks sporta veids. Man ir svarīgi, lai startējot es justos ērti, tādēļ parasti izvēlos kreklu bez piedurknēm. Tas ļauj man justies brīvāk. Jaunā forma ir ne tikai komfortabla, bet ari labi izskatās, un tai ir laba krāsu izvēle.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amerikāņu zīmols Nike trešdien parakstījis astoņu gadu līgumu ar Nacionālo basketbola asociāciju (NBA).

Līgums stāsies spēkā no 2017./18.gada sezonas, kad būs noslēdzies NBA līdzšinējais līgums ar Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāju adidas.

Vācijas gigantam līgums ar pasaules spēcīgāko basketbola līgu bija kopš 2006.gada, kad viņi iegādājās tā brīža NBA sadarbības partnerus Reebok. Tobrīd sadarbība tika noslēgta uz 11 gadiem un tā noslēgsies pēc aiznākamās sezonas, bet pirms mēneša tika pavēstīts, ka kompānija nepagarinās vienošanos.

Kā zināms, adidas daļa ASV tirgū nepārtraukti samazinās un šobrīd uzņēmums ir vien trešajā vietā aiz Nike un Under Armour.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Sportland nopelnījis 279 tūkstošus eiro

Žanete Hāka,01.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajā ceturksnī sporta preču tirgotāja SIA Sportland neto apgrozījums ir pieaudzis salīdzinājumā ar tādu pašu periodu iepriekš, liecina Lursoft dati.

Uzņēmums līdz šī gada 30. aprīlim apgrozījis 8,27 miljonus eiro un nopelnījis 279,713 tūkstošus eiro.

SIA Sportland vadība ziņo, ka šā gada februārī no SIA Sportland tika atdalīti trīs Nike veikali un Nike vairumtirdzniecības bāze, jo AS Jalajalg, kas ir oficiālais Nike preču izplatītājs Baltijā, dibināja Latvijā savu meitas uzņēmumu, kas turpmāk nodrošinās Nike preču mazumtirdzniecību un vairumtirdzniecību.Uzņēmuma vadība tuvākajā nākotnē plāno Sportland veikala rekonstrukciju TC Origo un atvērt Outlet veikalu TC Olimpija.

2013. gadā uzņēmums apgrozījis 22,002 miljonus eiro un gadu noslēdzis ar 838,833 tūkstošu eiro peļņu. Lursoft pieejamā informācija liecina, ka uzņēmuma valdes locekļa amatu ieņem SIA Tirgus Lete īpašnieks Vents Aperāns un Igaunijas pilsoņi Are Altraja un Anti Kalle.SIA Sportland reģistrēts 2001. gadā un pieder igauņu Sportland International Group Aktsiaselts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā "Spice" atklāts Baltijā lielākais sporta modes preču zīmola "Nike" jaunā koncepta veikals.

Jaunatklātais veikals TC "Spice" ir ne tikai lielākais no trīs Latvijā esošajiem "Nike" veikaliem, bet arī lielākais veikals starp visiem astoņiem veikaliem Baltijas valstīs – 435 m2 plašajās telpās apmeklētājiem ir iespēja iegādāties sporta apģērbus un apavus.

"Nike" veikalā papildu skriešanas, fitnesa un brīvā laika kolekcijām pieejama arī basketbolista Maikla Džordana ekskluzīvo sporta apavu un apģērbu kolekcija "Jordan", kā arī dažādas bērnu sporta modes preces.

Zīmola pārstāvji atklāj, ka tuvākajā laikā jaunus "Nike" veikalus Baltijas valstīs nav plānots atklāt.

Sporta un atpūtas preču segments ir viens no tirdzniecības centra "Spice" apmeklētāju iecienītākajiem, tādēļ tieši šāda tipa veikalu klāstā tuvākajā laikā gaidāmas vienas no lielākajām izmaiņām. Drīzumā tirdzniecības centra apmeklētājiem būs iespēja iegādāties arī jaunākās "Adidas" un "Skechers" kolekcijas zīmolu jaunatklātajos veikalos. Šobrīd notiek darbs pie jauno telpu iekārtošanas. Tāpat jaunumi gaidāmi arī "Sportland" veikalā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sporta apģērbu ražošanas uzņēmums Nike iepriecinājis investorus, ziņojot par labākiem rezultātiem nekā gaidīts, raksta 24/7 Wall St.

Uzņēmuma fiskālā - 2015. gada pirmā ceturkšņa peļņa uz akciju sasniedza 1,09 dolārus jeb 8 miljardus dolāru. Pērn attiecīgajā periodā kompānijas peļņa uz akciju bija 0,86 dolāri jeb 6,97 miljardi dolāru.

Kompānijas pārstāvji ziņoja, ka pasūtījumi laika posmā no šā gada septembrim līdz nākamā gada janvārim auguši par 11%, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu.

Analītiķu prognozes liecināja, ka peļņa uz akciju būs 0,88 dolāri jeb 7,83 miljardi dolāru. Tādējādi nākamajā gadā eksperti paredz peļņu 3,39 dolāri par akciju jeb 30,36 miljardus dolāru.

Kompānijas neto ieņēmumi auguši par 23% līdz 962 miljoniem dolāru, savukārt ceturkšņa izdevumi bijuši augstāki mārketinga tēriņu dēļ, kas saistīti ar Pasaules kausu, kā arī paplašinot kompānijas tiešo pārdošanu klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs "Nike" plāno pasaulē likvidēt aptuveni 2% darbavietu, tādējādi cenšoties samazināt izdevumus un restrukturizēt kompānijas vadību, tā liecina uzņēmuma iekšējais paziņojums darbiniekiem.

"Nike" pasaulē nodarbina aptuveni 83 700 cilvēkus, tādējādi šī iecere varētu ietekmēt vairāk nekā 1600 strādājošos.

Darbavietu likvidēšanu paredzēts īstenot divos posmos, pirmajam sākoties piektdien, bet otro posmu noslēdzot līdz uzņēmuma ceturtā ceturkšņa beigām.

Plānotā darbavietu likvidēšana ir saistīta ar "Nike" decembrī prezentēto plānu, ar kuru nākamajos trīs gados paredzēts ietaupīt līdz pat diviem miljardiem dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas kompānija Adidas neatpaliek no pasaules tehnoloģiju milžiem Samsung un Sony, un laidusi klajā viedpulksteni Micoach, kurš mērīs arī tā nēsātāja pulsu treniņu laikā, vēsta BBC.

Tāpat Adidas viedpulkstenī ir GPS sistēma, kas palīdzēs precīzāk noteikt skriešanas sporta piekritēju atrašanās vietu. Viedpulkstenī nebūs iespējams izmantot citu kompāniju lietojumprogrammas.

Ziņas par Adidas sperto soli tehnoloģiju lauciņā nāk neilgi pēc Nike uzlabotā pulsa mērītāja prezentēšanas.

Konkurējošās kompānijas, kuru pamatnodarbošanās ir sporta apģērbu un apavu piegāde, abas sper soļus tehnoloģiju virzienā, tomēr uzņēmumu pieeja ir atšķirīga. Adidias savu viedpulksteni Micoack Smart Run pārdos par teju dubultlielu cenu nekā Nike Fuelband SE. Fuelband SE pašlaik iespējams veikt iepriekšpasūtījumus par 149 ASV dolāriem, savukārt Adidas Micoach tiek pārdots par 399 ASV dolāriem. Tajā pašā laikā Adidas sportisko aktivitāšu mērītājs piedāvā arī iespēju atskaņot MP3 audio failus, kā arī ar Bluetooth palīdzību izmantot bezvadu austiņas. Tāpat Adidas piedāvā savu lietojumprogrammu izmantot arī Android, Windows Phone un iOS ierīcēs. Nike lietojumprogramma izmantojama tikai iPhone.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Atsavina gandrīz 12 tūkstošus ar zīmolu Nike marķētus apavu pārus

Lelde Petrāne,16.08.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Muitas pārvalde Liepājas ostā aizdomās par viltojumu aizturējusi smago automašīnu ar piekabi, kurā atradās 11860 ar zīmolu Nike marķēti apavu pāri, kā arī 456 apavu pāri bez preču zīmēm. Saistībā ar notikušo Valsts policijas Ekonomisko noziegumu apkarošanas pārvalde (ENAP) uzsākusi administratīvo lietvedību.

Šā gada 6. augustā Liepājas ostas teritorijā VID Muitas pārvalde nolēma pārbaudīt kādu kravas automašīnu ar piekabi. Pārbaudot kravu, atklājās, ka tajā atrodas ievērojams daudzums, iespējams, viltotu ar zīmolu Nike marķētu apavu, kā arī apavi bez marķējuma. Aizdomīgā prece tika aizturēta.

Atsavinātie apavi ir daudzveidīgi, to vidū ir 31 apavu modelis, uz kuriem ir Nike firmas zīme, tāpat atsavināti mokasīni bez jebkādām preču zīmēm.

Pašreizējā informācija liecina, ka apavus nosūtījis kāds Latvijas uzņēmums un tos bijis paredzēts ar prāmi pārvest no Liepājas ostas uz Vāciju, bet pēc tam nogādāt realizēšanai Lielbritānijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rimi Rīgas maratona skriešanas kreklu dizainējis MAREUNROL'S

Zane Atlāce - Bistere,02.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Rīgas maratona 30. jubilejas sezonas skriešanas krekla dizaina autors ir starptautiski atpazīstamais latviešu modes zīmols MAREUNROL'S.

Kreklu šobrīd iespējams iegādāties, reģistrējoties Rimi Rīgas maratonam. Visā drīzumā tas būs pieejams arī maratona sadarbības partneru veikalos "Sportland" un "Nike".

"Mums kā sporta zīmolam ir svarīgi attīstīt aktīva dzīvesveida kultūru, tādēļ ir liels prieks uzsākt draudzību ar lielāko skriešanas pasākumu Latvijā. Līdz ar mūsu sadarbību arī maratona oficiālais skriešanas krekls šogad ir "Nike". Krekls ir īpaši piemērots garo distanču skriešanai," stāsta Inese Nagle, "Nike Latvija" mārketinga vadītāja.

"MAREUNROL'S" ir starptautiski pamanītākais latviešu modes zīmols, kas kopš 2012. gada zīmols regulāri piedalās Parīzes modes nedēļā oficiālās programmas ietvaros.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas sporta preču mazumtirdzības kompānija Sports Direct iegādājusies 60% Baltijas sporta preču mazumtirgotāja Sportland International Group (SIG), liecina Baltijas korporatīvo finanšu kompānijas Porta Finance paziņojums.

SIG pieder sporta preču mazumtirdzniecības tīkli visās Baltijas valstīs – Sportland, Sportland Outlet, Timberland, O'Neill, Nike un Nike Outlet.

SIG Group ir dibināta 1995. gadā un ir kļuvusi par vadošo sporta preču mazumtiirgotāju un izplatītāju Baltijas valstīs. Grupā ietilpst AS Jalajalg, kas ir oficiālais Nike produktu vairumtirgotājs Baltijas valstīs.

Pērn SIG ienākumi sasniedza 61,6 miljonus eiro, un uzņēmumam piederēja 80 veikali.

Darījumu plānots noslēgt līdz 30. jūnijam, jo jāsaņem atļauja no vietējām institūcijām.

«Ar Sports Direct pieredzi un finansiālo atbalstu mēs varēsim paplašināt produktu piedāvājumu, ieviest vairāk jaunumu, kā arī nostiprināt mūsu tirgus līdera vietu Baltijas valstīs,» saka SIG līdzdibinātājs Are Altraja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

FOTO: Pircēju gaida Nike sporta kurpes, kuras tapušas, izmantojot vafeļu pannu

Lelde Petrāne,18.07.2019

Nike līdzdibinātājs Bils Bovermans izmantojis sievas vafeļu pannu, lai iespiestu protektoru kurpju apakšā

Foto: AP/SCANPIX/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kanādas uzņēmējs Mails Nadāls (Miles Nadal) izsolē iegādājies sporta kurpju kolekciju, samaksājot 850 tūkstošus ASV dolāru, vēsta BBC. Tomēr vēl viens īpašs kurpju pāris gaida pircēju.

Sotheby's Ņujorkā izsolījis pasaulē retākās tādu zīmolu kā Nike, Adidas un Air Jordan sporta kurpes, kopumā 100 pārus. Visi, izņemot vienu, kurpju pāri nonākuši uzņēmēja M. Nadāla rīcībā.

Joprojām tiek izsolītas Nike zīmola 1972. gada kurpes, kas izceļas ar to, ka zole tapusi, iedvesmojoties no vafeļu pannas. Tiek prognozēts, ka šī pāra cena sasniegs 160 tūkstošus ASV dolāru, apliecinot, ka sporta kurpes kļuvušas par kolekcionējamiem mākslas darbiem.

M. Nadāls atklājis, ka nopirktās kurpes plāno izlikt apskatei savā auto muzejā Toronto.

Pagaidām nav skaidrs, vai M. Nadāls pretendē arī uz pēdējā pāra iegādi. Tās izstrādājis Nike līdzdibinātājs Bils Bovermans (Bill Bowerman). 1972. gadā tapuši tikai 12 šādi kurpju pāri, un tiek uzskatīts, ka izsolē nonākušās kurpes ir vienīgās, kas nav lietotas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārliecība, ka vislabāk preces sportam iegādāties specializētājos veikalos, nonākusi zem pamatīgas šaubu ēnas, sociālajos tīklos parādoties acīga pircēja fotogrāfijai, kur redzmas vienu un to pašu Nike apavu krietni atšķirīgās cenas divos dažādos veikalos.

Kā noprotams no fotogrāfijas, specializētajā sporta preču veikalā Sportland Nike skriešanas apavi Free Run 3 maksā 89,99 latus, uzrādot veikala klienta karti, - 85,49 latus. Tikmēr lielveikalā Prisma tieši tādi apavi maksā vairāk nekā uz pusi lētāk – 39,95 latus.

Šāda cenu atšķirība novērojama ne vien valsts vai pilsētas ietvaros, bet, pat viena tirdzniecības centra ietvaros. Ņemot par piemēru konkrēto gadījumu – gan Prisma, gan Sportland veikali atrodami tirdzniecības centrā Domina.

Oficiālajā Nike interneta veikalā minētie apavi maksā 100 ASV dolārus, ar atlaidi – 79,97 dolārus, kas Latvijas valūtā būtu 43,9 lati (pēc Latvijas Bankas noteiktā oficiālā kursa).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules lielākajos akciju tirgos šā mēneša pirmajā pusē turpinājies cenu pieaugums. Tas nozīmē, ka fondu tirgū, neskatoties uz pandēmiju, atkal aiz kalniem pēc zināmas - ne pārāk ilgas - pauzes var nebūt jaunu vēsturisko virsotņu sasniegšana.

Tuvākajā laikā omu finanšu tirgos gan noteiks tas, kādas būs globāli vadošo kompāniju atskaites par to iepriekšējā ceturkšņa peļņu.

Šobrīd analītiķi vidēji sagaida, ka ASV Standard & Poor's 500 indeksa aprēķinā iekļauto uzņēmumu peļņa šā gada otrajā ceturksnī būs sarukusi gandrīz par 45%, liecina "FactSet" apkopotie dati. Savukārt visa šā gada skatījumā pagaidām tiek lēsts, ka ASV lielāko uzņēmumu peļņa būs saplakusi par 21,5% un apgrozījums - par 3,9%.

Lielas cerības tiek liktas uz nākamo gadu. Tad no ASV uzņēmumiem vidēji tiek gaidīta peļņas palielināšanās gandrīz par 30% un apgrozījuma pieaugums par 8,5%. Kopumā šāds noskaņojums liek domāt, ka vismaz finanšu tirgus dalībnieki uzskata, ka sliktākais ar pasaules pandēmiju jau ir aiz muguras un, visticamāk, būs vērojams kaut kas līdzīgs "V" veida ekonomikas atgūšanās procesam. Pat straujāk uzņēmumu otrā ceturkšņa peļņa var samazināties Eiropā. ASV investīciju bankas "JPMorgan Chase & Co" eksperti paredz, ka tā reģiona Stoxx 600 akciju indeksa aprēķinā iekļautajiem uzņēmumiem būs kopumā sarukusi gandrīz par 60%.

Komentāri

Pievienot komentāru