Mediju gigants News Corp. patlaban izskata tam piederošā sociālā tīkla MySpace stratēģiskās iespējas nākotnē; tiek apsvērta arī MySpace pārdošana vai apvienošana, ziņo Reuters.
News Corp., kas 2005. gadā iegādājās MySpace par 580 miljoniem ASV dolāru, norāda, ka, visticamākais, solis būtu populārā sociālā tīkla īpašnieku bāzes daļēja maiņa, tādējādi paverot ceļu jaunām investīcijām. Tiek paredzēta arī privātā kapitāla piesaiste.
News Corp. pārstāve Džūlija Hendersone (Julie Henderson) darbinieku sapulcē paziņoja, ka iespējama arī MySpace apvienošana ar kādu citu kompāniju.
Šonedēļ tika arī paziņots, ka MySpace par 47% samazina kompānijā strādājošo skaitu, tādējādi bez darba paliks aptuveni 500 cilvēki.
Reiz pasaulē populārāko sociālo tīklu MySpace patlaban aizēno konkurents Facebook, kuru izmanto vairāk nekā 500 miljoni cilvēku visā pasaulē. Facebook nesen tika novērtēts par 50 miljardiem ASV dolāru.