Jaunākais izdevums

Jauniešu izklaides kanāls MTV Latvija uzsāk kampaņu Sāc ar sevi, aicinot ikvienu aizdomāties par globalās sasilšanas radītajām sekām. MTV kampaņa Sāc ar sevi ilgšot gadu un tās mērķis esot aicināt jauniešus ar mazu, vienkāršu un ikdienišķu lietu palīdzību panākt lielas izmaiņas globālā mērogā.

Sāc ar sevi gada laikā aktualizēšot tādas tēmas kā: atkritumi, gaisa piesārņojums, enerģijas taupīšana, gudra iepirkšanās, vairākkārtēja izmantošana, dabas resursu taupīšana un citas nopietnas lietas.

Lai runātu ar jauniešiem par šīm tēmām un dotu vienkāršus un viegli saprotamus padomus, ko mainīt ikdienas ieradumos, lai panāktu kopēju efektu vides labā, MTV izmantošot gan īsas pamacības ēterā, gan projekta Interneta mājas lapu www.mtv.lv/sac/, kurā jau tagad iespējams uzzināt vairāk par šo tēmu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTV Latvija pārtrauc sadarbību ar TNS Latvia un atsakās no TV Metru auditorijas pētījumu metodes, jo uzskata to par neobjektīvu MTV auditorijas TV skatīšanās paradumu mērīšanai, liecina MTV Latvija sniegtā informācija.

MTV Latvija paziņojums medijiem: "Saskaņā ar TNS pētījumu datiem MTV reitingi ir ļoti zemi un prakstiski nemainīgi, to var skaidrot ar nelielo MTV mērķa auditorijas respondentu skaitu TNS Latvia TV Metru mērījumu izlases kopumā. Vecuma grupā 15 - 24, kas ir MTV auditorijas kodols, TV Metru mērījumos piedalās 56 respondenti, kas ir ļoti neliels skaits, ņemot vērā, ka potenciāli MTV Latvija var redzēt nedaudz vairāk nekā 300.000 mājsaimniecībās un sabiedriskās vietās visā Latvijā kabeļoperatoru tīklos, digitālajā televīzijā un arī Viasat platformā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

MTV atsakās no TV Metru pētījumu metodes

,17.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"MTV Latvija" pārtrauc sadarbību ar "TNS Latvia" un atsakās no TV Metru auditorijas pētījumu metodes, jo uzskata to par neobjektīvu MTV auditorijas TV skatīšanās paradumu mērīšanai.

2007.gada 17.septembrī: Jauniešu izklaides kanāls "MTV Latvija" no šā gada 17.septembra pārtrauc sadarbību ar "TNS Latvia" un atsakās no TV Metru auditorijas pētījumu metodes, jo uzskata to par neobjektīvu.

Saskaņā ar TNS pētījumu datiem MTV reitingi ir ļoti zemi un prakstiski nemainīgi, to var skaidrot ar nelielo MTV mērķa auditorijas respondentu skaitu "TNS Latvia" TV Metru mērījumu izlases kopumā. Vecuma grupā 15 - 24, kas ir MTV auditorijas kodols, TV Metru mērījumos piedalās 56 respondenti, kas ir ļoti neliels skaits, ņemot vērā, ka potenciāli "MTV Latvija" var redzēt nedaudz vairāk kā 300.000 mājsaimniecībās un sabiedriskās vietās visā Latvijā kabeļoperatoru tīklos, digitālajā televīzijā un arī "Viasat" platformā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

SIA "BITE Latvija" nodrošinās interneta pieslēgumu unikālā MTV dzimšanas dienas pasākumā

,14.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju kompānija "BITE Latvija" izveidos interneta pieslēgumu, nodrošinot iespēju pārraidīt tiešraidē "MTV B-Day" - "MTV Networks Baltic" pirmās dzimšanas dienas pasākumu, kas notiks 19. augustā Rīgā. Šis tehniskais eksperiments un sadarbība ar MTV pirmo reizi vēsturē vēl vairāk pietuvinās visas komunikāciju platformas.

Šis ir unikāls sadarbības projekts, kuru organizējuši SIA "BITE Latvija" profesionāļi un kurš nodrošinās garantēta ātruma interneta pieslēgumu šī grandiozā brīvdabas pasākuma laikā. Interneta pieslēgums tiks nodrošināts, izmantojot radio tehnoloģijas, un tas ļaus pārraidīt šo pasākumu tieši uz ekrāniem pasākuma vietā un MTV interneta mājas lapās, kā arī tiešraidē visās trijās Baltijas valstīs.

"Mēs esam pagodināti kļūt par MTV sadarbības partneriem, organizējot tā pirmās gadadienas svinības Baltijas valstīs. MTV ir kļuvis par mūsdienu dzīves ikonu, un mēs esam pārliecināti, ka šis koncerts būs viens no apmeklētākajiem visā Rīgā. Pateicoties moderno tehnoloģiju atbalstam, šis pasākums noteikti būs vēl pamanāmāks. Svinēsim MTV pirmo dzimšanas dienu kopā!" aicina SIA "BITE Latvija" ģenerāldirektors Freds Renčaks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

"MTV" un "Sony Ericsson" šogad sadarbosies "MTV Europe Music Awards"

,27.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"MTV Networks International" ir gods paziņot, ka 2007. gada "Europe Music Awards" (EMA) ceremonijas sagatavošanā MTV sadarbosies ar "Sony Ericsson".

Rīga, 2007.gada 27.jūnijā: Šī gada 1. novembrī Minhenē (Vācija) notiks jau 14. "MTV Europe Music Awards" ceremonija, kuras stratēģiskais sadarbības partneris šogad būs globālais telekomunikāciju milzis "Sony Ericsson".

Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, šogad būs vairākas inovatīvas aktivitātes, kuras varēs izmēģināt ikviens datora, TV, un mobilā tālruņa wap lietotājs. Šī sadarbība sniegs "Sony Ericsson" jaunas iespējas attīstīt savu zīmolu un sasniegt patērētāju integrētā veidā caur MTV digitālajām platformām visā pasaulē, kas pilnībā atbilst jaunajai "Sony Ericsson" darbības stratēģijai mūzikas jomā. Mūzikas un tehnoloģiju sintēze ir neatņemama mūsdienu jaunās paaudzes ikdienas dzīves sastāvdaļa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

"MTV Latvija" tagad redzams arī VIASAT

,04.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007.gada 4.septembrī: No šodienas, 4.septembra, kanāls "MTV Latvija" būs pieejams arī VIASAT lietotājiem, dodot iespēju vairāk kā 100 000 ģimeņu visā Baltijā skatīties vietējos MTV kanālus. MTV kanāli tiks pievienoti VIASAT kanālu paketei izmantojot SIRIUS satelītu, VIASAT lietotājiem papildus par to nebūs jāmaksā.

"Saskaņā ar mārketinga pētījumiem*, kas veikti visās Baltijas valstīs, mūsu skatītājiem vietējie MTV kanāli patīk labāk kā MTV European, kas bija redzams iepriekš. Mēs patiesi priecājamies, ka no šodienas arī VIASAT lietotāji Latvijā varēs redzēt labāku MTV kā pirms tam," saka "MTV Latvija" direktore Liliāna Ozoliņa.

"VIASAT lietotāju aptaujā tieši "MTV Latvija" bija pieprasītākais kanāls, mēs esam priecīgi, ka varam izpildīt savu lietotāju vēlmes, dodot viņiem iespēju redzēt vēl vienu vietējo kanālu bez papildus samaksas, digitālā kvalitātē jebkurā vietā valstī," saka Raivo Rosts, "VIASAT Latvija" vadītājs.

Lai skatītos "MTV Latvija" VIASAT lietotājiem jāatjauno kanālu saraksts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

MTV AICINA SĀKT AR SEVI

,14.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTV UZSĀK KAMPAŅU "SĀC AR SEVI", KAS AICINĀS JAUNIEŠUS AIZDOMĀTIES PAR GLOBĀLO SASILŠANU UN VIDES PROBLĒMĀM

Lai pastāstītu vairāk par kampaņu MTV aicina uz pasēdēšanu tuvāk Zemei - AB dambī, peldošajā galerijā Noass jau 18.septembrī, 11:00.

MTV kampaņa "Sāc ar sevi" ilgs gadu un tās mērķis ir aicināt jauniešus ar mazu, vienkāršu un ikdienišķu lietu palīdzību panākt lielas izmaiņas globālā mērogā. "Sāc ar sevi" gada laikā aktualizēs tādas tēmas kā: atkritumi, gaisa piesārņojums, enerģijas taupīšana, gudra iepirkšanās, vairākkārtēja izmantošana, dabas resursu taupīšana un citas nopietnas lietas.

"Lai arī problēma ir nopietna, mēs par to, protams, runāsim gana nenopietnā un ikvienam jaunietim saprotamā veidā, kas tomēr liek aizdomāties. Arī mēs paši vēl neesam gluži vides aizsardzības eksperti, tāpēc mācīsimies kopā ar saviem skatītājiem," saka "MTV Latvija" vīdžejs Žanete Skarule.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Piesaka MTV Latvija maksātnespēju

Elīna Pankovska,19.05.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grāmatvedības pakalpojumu sniedzējs SIA Rimess ir pieteicis SIA MTV Latvija maksātnespēju, DB apstiprināja Rīgas pilsētas Centra rajona tiesas pārstāvis Kaspars Sadauskis.

Viņš arī pastāstīja, ka pagaidām maksātnespējas administrators šajā lietā vēl nav iecelts, bet, kā liecina Maksātnespējas administrācijas mājaslapā pieejamā informācija, par iespējamo administratori ir izvēlēta Edīte Purmale. Tiesas sēde, kurā pieteikums tiks izskatīts, ir nozīmēta uz šā gada 16jūniju.

K.Sadauskis vienlaikus arī atzīmēja, ka paralēli minētajai lietai, Rīgas pilsētas Centra rajona tiesas tiesvedībā atrodas arī Uzņēmumu reģistra prasība pret SIA MTV Latvija par SIA darbības izbeigšanu. Šajā lietā izskatīšana nozīmēta uz šā gada 26.augustu.

Jāatgādina, ka pagājušā gada februārī, saistībā ar sarežģīto ekonomisko situāciju valstī izmaksu samazināšanas nolūkā, MTV Latvija apvienojās ar MTV Lietuva.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

MTV Latvija redzams arī VIASAT

,04.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas, 4.septembra, kanāls MTV Latvija pieejams arī VIASAT lietotājiem, liecina kanāla sniegtā informācija medijiem.

MTV kanāli tiks pievienoti VIASAT kanālu paketei, izmantojot SIRIUS satelītu. VIASAT lietotājiem papildus par to nebūs jāmaksā.

"Saskaņā ar mārketinga pētījumiem*, kas veikti visās Baltijas valstīs, mūsu skatītājiem vietējie MTV kanāli patīk labāk kā MTV European, kas bija redzams iepriekš. Mēs patiesi priecājamies, ka no šodienas arī VIASAT lietotāji Latvijā varēs redzēt labāku MTV nekā pirms tam," sacījusi MTV Latvija direktore Liliāna Ozoliņa.

Lai skatītos MTV Latvija VIASAT lietotājiem jāatjauno kanālu saraksts.

*Mārketinga pētījumu aģentūras FACTUM veiktā aptauja maijā un junijā, respondenti vecumā no 15 - 35 gadiem, ar iespēju skatīties kabeļtelevīziju vai digitālo TV.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Atzīst MTV Latvia maksātnespēju

Elīna Pankovska,07.09.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilētas Centra rajona tiesa atzinusi par maksātnespējīgu SIA MTV Latvia, DB informēja tiesas priekšsēdētājas palīgs Kaspars Sadauskis.

Maksātnespēja pasludināta sākot no pagājušā gada 20.maija. Tiesa arī nolēma piedzīt no MTV Latvia par labu maksātnespējas pieteicējam grāmatvedības pakalpojumu sniedzējam SIA Rimess valsts nodevu 100 Ls apmērā. Spriedums nav pārsūdzams un pilnais spriedums būs pieejams no 13.septembra.

Savukārt kreditori var pieteikties viena mēneša laikā no dienas, kad maksātnespējas reģistrā izdarīts ieraksts par maksātnespējas procesa pasludināšanu.

Centra rajona tiesas tiesvedībā atrodas arī Uzņēmumu reģistra prasība pret SIA MTV Latvia par SIA darbības izbeigšanu.

Jāatgādina, ka pagājušā gada februārī, saistībā ar sarežģīto ekonomisko situāciju valstī izmaksu samazināšanas nolūkā, MTV Latvia apvienojās ar MTV Lietuva.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Parex banka attīsta jauniešu produktu konceptus un sāk lielo spēli - Parex Play

,07.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākoties jaunajam mācību gadam, Parex banka ievieš īpaši jauniešu auditorijai izveidotu produktu līniju ar zīmolu Parex Play, tādējādi radot interaktīvu vidi www.parexplay.lv ar šai auditorijai pievilcīgu finanšu pakalpojumu piedāvājumu. Ieviešot Parex Play banka pamatojas uz popularitāti, ko bankas produkti ir ieguvuši jauniešu vidū pēdējā gada laikā.

Parex Play apvieno tādus produktus kā ISIC maksājumu karti, studentu un studējošā kredītu, MasterCard un American Express BLUE kredītkarti, pensiju sistēmas 2.līmeņa ieguldījumu plānus un naudas uzkrāšanu Maxi kontā. "Atšķirībā no citām bankām mūsu jauniešu produktu līnija orientēta uz cilvēkiem vecumā līdz 35 gadiem, tādēļ esam pievienojuši produktu klāstam arī naudas uzkrāšanas produktus. Mēs vēlamies aicināt jauniešus plānot savas finanses un domāt par saviem uzkrājumiem jau šodien," par Parex Play produktiem stāsta Parex bankas viceprezidents Guntis Beļavskis.

Līdz ar jaunā zīmola Parex Play izveidi, Parex banka plāno aktīvāk pievērsties jauniešu auditorijas uzrunāšanai, tādējādi palielinot savu tirgus daļu jauniešu produktu segmentā. Tā, piemēram, studentu kredīta iegūšanu nereti sarežģī galvotāju nepieciešamība. Parex banka ir atvieglojusi šo procedūru strādājošajiem studentiem, kuru ienākumi pārsniedz 200 latus mēnesī - šiem studentiem galvotājs nav nepieciešams. Studiju kredīta summa, ko piedāvā Parex banka, sasniedz 10 000 latu visam studiju periodam. Paralēli tam studenti var saņemt arī studējošā kredītu 150 latu apmērā mēnesī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīko Latvijā populāru cilvēku piemiņas lietu izsoli

,02.10.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTV Latvija un izsoļu portāls buynbye.lv rīko Latvijā populāru cilvēku piemiņas lietu izsoli sešu nedēļu garumā. Katru nedēļu MTV skatītājiem būs iespēja iegādāties kādu no Latvijas slavenību izsolē piedāvātajām lietām, papildus palīdzot vardarbībā cietušiem bērniem, jo visi izsolē iegūtie līdzekļi tiks ziedoti centram Dardedze.

No 20.septembra līdz 31.oktobrim kanāla MTV Latvija ēterā nedēļas garumā iespējams vērot sižetus ar kāda Latvijā populāra cilvēka piedalīšanos, kura laikā skatītāji tiks iepazīstināti ar iknedēļas Popcīgo lietu. Ik sestdienu plkst. 12:00 MTV skatītāji, kuri būs iekārojuši attiecīgās nedēļas popcīgo lietu, varēs to iegādāties izsoļu portālā buynbye.lv. Vairāk par izsoles noteikumiem lasīt portālā buynbye.lv.

Pagājušajā nedēļā tika izsolīts milzīgs Intara Busuļa rotaļu lācis, kā arī pusotrstāvīga gulta, ko Busulis pats solījās izsoles uzvarētājam mājās saskrūvēt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Valsts kontrole: Konstatētas būtiskas grāmatvedības nepilnības Labklājības ministrijā un tās padotības iestādēs.

,13.05.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts kontrole (VK) pēc finanšu revīzijas par Labklājības ministrijas (LM) 2007.gada pārskatu ir sniegusi atzinumu ar iebildēm, jo LM izvēlētā grāmatvedības politika nenodrošina informācijas atklāšanas pietiekamību finanšu pārskatā.

LM finanšu pārskatā nav uzskaitīti visi nekustamie īpašumi, kas tiek izmantoti LM un tās padotības iestāžu normatīvajos aktos noteikto funkciju izpildei un pakalpojumu sniegšanai un kuru kopējā kadastrālā vērtība ir Ls 3 330 574.

Pārskatā nav uzskaitīti arī Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) projekta Sociālo pakalpojumu infrastruktūras un pakalpojumu attīstīšana klientu rehabilitācijai, integrācijai sabiedrībā un darba tirgū Rīgas reģionā ietvaros sociālās aprūpes centros (SAC)Allaži un Ropaži veiktie rekonstrukcijas darbi un pārējie projekta ietvaros iepirktie un izveidotie aktīvi par kopējo summu Ls 820 078.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Lēdijai Gāgai piedāvāti 500 tūkstoši, lai viņa uzvilktu kaulu kleitu

Lelde Petrāne,27.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Dziedātāja Lēdija Gāga šokēja savus fanus un apbēdināja dzīvnieku aizstāvjus, uzvelkot gaļas kleitu. Ko vēl no viņas varētu gaidīt? Kaulu tērpu? Iespējams,» raksta ibtimes.com.

Šādu pieņēmumu medijs izteicis, pamatojoties uz informāciju, ka Lēdijai Gāgai piedāvāti simtiem tūkstoši ASV dolāru, lai viņa šādā apģērbā ierastos šā gada MTV mūzikas video balvu pasniegšanas ceremonijā.

Strīdīgo gaļas kleitu Lēdija Gāga bija uzvilkusi pagājušā gada MTV ceremonijā. Kleita sarūgtināja gan daudzus dziedātājas fanus, gan dzīvnieku tiesību aizsardzības grupas, un PETA (Cilvēki par ētisku izturēšanos pret dzīvniekiem) kā atbildi radīja salātu kleitu.

Tagad, lai pārspētu iepriekšējā gada nežēlīgo apģērbu, vietne PigofTheMonth.com, kas tiešsaistē pārdod bārbekjū gaļu un mērces, piedāvājusi dziedātājai 500 tūkstošus ASV dolāru, lai viņa uzvilktu kaulu kleitu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Allažu pansionāts seko pasaules tendencēm; ieguldīs 350 tūkstošus eiro

Lelde Petrāne,05.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atdzīvojies bijušais VSAC Allaži, tautā zināms kā Allažu pansionāts – tā teritorijā, kas nu pārgājusi Siguldas domes īpašumā, darbību uzsākusi biedrība Sociālās aprūpes centrs Allaži, kas piedāvā pansionāta pakalpojumus pensijas vecuma personām un personām ar invaliditāti. Pašlaik pansionātā ieguldīti 40 tūkstoši eiro, kopā attīstības plānā četru gadu laikā plānots ieguldīt 350 tūkstošus eiro.

Biedrība sākotnējam finansējumam izmantojusi pašu līdzekļus, turpmākajai attīstībai paredzēts piesaistīt investorus, ES finansējumu, ziedojumus, kā arī novirzīt visus ieņēmumus no pansionāta darbības.

«Eiropas Savienībā sabiedrība noveco, tādēļ pieprasījums pēc sociālās aprūpes vai pansionātu pakalpojumiem tuvākā un tālākā nākotnē varētu tikai pieaugt,» vērtē Agnese Valdena, SAC Allaži vadītāja.

No četrām nozīmīgākajām ēkām SAC savai darbībai pašlaik izmanto vienu – 2009.gadā celtu ēku. Pārējās ēkas nav tik labā stāvoklī. «Visu teritoriju un ēkas paredzēts renovēt, ieguldot šī objekta attīstībā, lai kļūtu par multifunkcionālu centru, kas iekļautu gan mūsdienīgu sociālo aprūpi, gan rehabilitācijas pakalpojumus, kam bieži ir noteicoša loma senioru atveseļošanās posmā pēc operācijām,» nākotnes plānus pauž A. Valdena, piebilstot: «Klientiem piedāvājam iespēju šurp ņemt savus mājdzīvniekus – arī tiem nodrošināsim aprūpi. Šādu iespēju piedāvājam vienīgie Latvijā, tas ir viens no jauniem virzieniem pasaulē. Dzīvnieku pozitīvā ietekme uz cilvēku atveseļošanās posmā, kā arī to nomierinošā un laimes hormona veicinošā ietekme ir jau sen zināma, taču tikai pēdējos gados to novērtējuši arī senioru aprūpē.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Īpašumu Reģi nodos Finanšu un Zemkopības ministrijām

,27.11.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu Reģi saglabās valsts īpašumā, nododot to Finanšu un Zemkopības ministrijas valdījumā. Šādu Labklājības ministrijas (LM) ierosinājumu šodien, 27.novembrī, apstiprināja valdība, liecina sniegtā informācija medijiem.

Ņemot vērā, ka LM budžetā nav finanšu līdzekļu vēsturisku ēku konservēšanai vai atjaunošanai, ministrija rosinājusi Reģu īpašumu nodot citu valsts institūciju rīcībā, kuras var nodrošināt nekustamā īpašuma saglabāšanu un atjaunošanu.

No zemes gabala kopējās 22,6 ha platības 7,2 ha aizņem meži. Tie, kā arī nemeliorēta un nekopta zeme, kuru varētu apmežot, tiks saglabāti valsts īpašumā un nodoti Zemkopības ministrijas valdījumā. Savukārt uz zemesgabala esošās ēkas nodos Finanšu ministrijai. Zemes platību sadalījumu starp Finanšu un Zemkopības ministrijām noteiks pēc katrai ministrijai nododamo platību precizēšanas un uzmērīšanas.

Ņemot vērā apstākli, ka sociālās aprūpes centra (SAC) Reģi administratīvais centrs, kā arī 15 klienti joprojām atrodas nekustamajā īpašumā Reģi, nododot nekustamā īpašuma daļu Finanšu ministrijas valdījumā, īpašuma pieņemšanas – nodošanas aktā tiks paredzēts atliekošs nosacījums. Tas noteiks, ka LM pilnībā atbrīvos ēkas no Reģu klientiem, apkalpojošā personāla un kustamās mantas tikai tad, kad SAC Reģi varēs uzsākt savu darbību Kuldīgas rajonā, Gudenieku pagastā Saulrieti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Labklājības ministrija strādā pie Valsts kontroles ieteikumu izpildes

,14.05.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saistībā ar VK revīzijas ziņojumā minētajām neatbilstībām, Labklājības ministrijā (LM) un tās padotības institūcijās jau šobrīd ir veikta virkne darbību, lai mazinātu ministrijai zināmos un VK norādītos riskus.

Vairākas no LM padotības iestādēm īpašumu uzskaiti jau ir precizējušas, pārējās, atbilstoši LM valsts sekretāra apstiprinātajam ieteikumu ieviešanas grafikam, to paveiks līdz š.g. 1.jūlijam.

LM ir ļoti nozīmīgi ieguvumi no Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) projekta īstenošanas Sociālās aprūpes centros (SAC) Allaži un Ropaži. Abi centri ir ERAF projekta īstenotāja - Rīgas Domes (RD) Labklājības departamenta - sadarbības partneri. Atbilstoši Eiropas Savienības un Ministru kabineta noteiktajam struktūrfondu vadības regulējumam, projekta gaitā veikto izmaksu un radīto vērtību uzskaiti veica finansējuma saņēmējs - RD. Starp RD un abiem sociālās aprūpes centriem ir noslēgti līgumi par projektā radīto vērtību nodošanu lietošanā bez atlīdzības. Tā kā saskaņā ar VK norādēm, šo vērtību uzskaite ir veicama pie faktiskiem lietotājiem – SAC Allaži un Ropaži, šie centri līdz 1.jūlijam veiks projekta gaitā iegūto vērtību uzskaiti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finansējums

Nebanku kreditētāji: PTAC kampaņa kropļo konkurenci finanšu pakalpojumu tirgū

Elīza Grīnberga, speciāli DB,08.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Uzraugošā iestāde nedrīkst jaukties konkurencē starp finanšu pakalpojumu sniedzējiem, turklāt - izmantojot nodokļu maksātāju naudu.

Ātrie kreditētāji Valsts kontroli aicinās izvērtēt PTAC sabiedrības izglītošanas kampaņas atbilstību mērķiem, kā arī budžeta līdzekļu izmantošanu

Lielākā daļa no nebanku aizdevēju izsniegtajiem kredītiem ir distances kredīti, taču, pēc Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) domām, tas ne vienmēr ir piemērotākais veids preču iegādei, un cilvēki, tos aizņemoties, neapzinās potenciālās grūtības tos atdot, tādēļ kopā ar Latvijas Universitāti veikts pētījums par ātro kredītu izmantošanu Latvijā un uzsākta kampaņa iedzīvotāju izglītošanai. Ātro kredītu devēji apšauba tā kvalitāti, uzsverot, ka pētījums ir virspusējs un kampaņa veidota, lai kauninātu patērētāju, kas nav labākais izglītošanas veids. Tādēļ uzņēmumi aicinās Valsts kontroli pārbaudīt nodokļu maksātāju naudas izlietošanu, uzsverot, ka jau pašlaik rūpīgi izvērtē aizņēmēju spēju atdot aizdevumu, kā arī uzlabojas izsniegto kredītu kvalitāte.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Google mārketingu mēs, digitālās mārketinga aģentūras MMN pārstāvji saucam Google Ads reklāmu platformas sniegtās iespējas un mājaslapas SEO optimizāciju uz Google dabiskiem meklēšanas rezultātiem. Abas šīs iespējas uzņēmējiem sniedz lielu potenciālu sasniegt to mērķauditoriju, kas jau ir ieinteresēta produktā vai pakalpojumā. Šodien apskatīsim šo mārketinga kanālu attīstības tendences, par ko vairāk diskutē speciālisti 2022.gadā.

Pirmās puses datu nozīme

No vairākiem aspektiem skatoties, pirmās puses datu, tas ir uzņēmuma/mājaslapas pašu datu nozīme pieaug arvien straujāk. Šobrīd ir privātuma laikmets, daudziem tas ir svarīgs aspekts - gan dažādas organizācijas, valstis, savienības, gan arī sabiedrība satraucas par to, kur nonāk interneta lietotāju dati un kā tie tiek izmantoti.

Trešās puses dati kļūst arvien nepieejamāki un lielās reklāmas platformas diezgan strauji pāriet uz tikai pirmās puses datu izmantošanu. Tas nozīmē, ka jaunam spēlētājam konkrētā digitālās reklāmas tirgū būs daudz grūtāk un dārgāk iekarot vēlamo auditoriju nekā uzņēmumam, kurš tajā jau kādu laiku apgrozās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

MTV paaudze vērtē Jauno vilni

Nils Sakss, Numurs,01.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmā doma, tikko sākas šovs – kā ar šitādu h**** var nopelnīt tik nenormāli daudz naudas? Nu, tipa, uz skatuves iznāk veca, paresna tante, ietinusies kaut kādā krāsainā lakatā. Fonā sāk skanēt parastais tucis no viena sintezatora.

Tāds, kādu taisa tie šlāgeristi, kas spēlē Lidiņā alus pagrabā vai galīgākajos pāķos uz Zvejnieksvētkiem. Vai arī tās mazgadīgās meitenes, kuras sapņo tikt uz Eirovīziju, un tad uzdzied tādam tucim pa virsu kaut kādu Meraiju Keriju, nofilmē un ieliek youtube vai draugos albumiņā. Tikai tā lielā, vecā tante uz Jaunāviļņa skatuves pati nemaz nedzied. Viņa plāta muti un izliekas, ka dzied. Nu, tieši tā kā skolas popielā. Bet popielā parasti sīkie iemācās to dziesmu, ko viņi atdarina, a tā tante arī tik daudz nepavelk – brīžiem viņa muti sāk plātīt par ātru, citreiz atkal nokavē, un balss sāk skanēt, kamēr šī vēl tikai stāv un ņirdz. Kaut kāds pilnīgs stulbums. Vēl viņa staigā no vienas skatuves puses uz otru un tad paņem savu lakatu un sāk vicināt pa gaisu. Bet visi cilvēki starā un aplaudē viņai kā traki. Skolas popielā tā tante par šitādu priekšnesumu stabili dabūtu pēdējo vietu, un visi viņu apņirgtu. Bet Jaunajā vilnī visiem nenormāli patīk. Kā viņa ar šitādu h**** nopelnīja tik daudz miljonus, vispār nevar iebraukt. Un ko visi par viņu tā iefano? Bija licies, ka tā Pugačova būs kaut kas līdzīgs Meraijai Kerijai, kas baigi labi dzied un kustas. Bet ne jau tāda tipa vēstures skolotāja, kas vicina lakatu un plāta muti pie ieslēgta maģa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vērienīgo startautisko kultūras tūrisma reklāmas kampaņu, kas izgāzās vēl nesākusies, plānots sākt rudenī, kad Rīgas kā kultūras galvaspilsētas gads tuvosies jau noslēgumam.

«Ja viss notiks pēc plāna, kultūras tūrisma kampaņa sāksies no septembra. Kampaņa tiek plānota divās daļās – pirmā daļa aicinās rudenī apmeklēt kultūras galvaspilsētu. Šo statusu neviens neatņem, līdz ar to Tallina mārketinga izpratnē joprojām ir 2011. gada kultūras galvaspilsēta. Otrs kampaņas vilnis plānots 2015. gada sākumā, kas sakristu ar Latvijas prezidentūru Eiropas Savienības Padomē,» stāsta Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) direktors Armands Slokenbergs. Rīga 2014 ir labs iemesls, kāpēc apmeklēt mūsu galvaspilsētu un Latviju, jo tiek piedāvāta interesanta programma, notiek pasākumi, tomēr «ar to jau kultūras dzīve nebeidzas».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ērika Stendzenieka runājošo akmeņu stāstus Rīgā droši vien jau daudzi dzirdējuši, bet viņš pats sev atklājis, ka ar gadiem paša izpratne par dzīvi un sabiedrību pilnībā izmainījusies, tā sakot, par 180 grādiem.

Iekšējais apvērsums radis arī simbolisku izpausmi Latvijas vadošās reklāmas aģentūras nosaukumā, kas lasāms kājām gaisā: !MOOZ. Un par mūzu klātbūtni minētās aģentūras boss, šķiet, nevarētu sūdzēties – Ēriks ir krutākais reklāmas un komunikāciju žanra virtuozs.

picturegallery.34578ff6-5443-48b3-99d4-5c526b155e3f

Tavi akmeņi runā tikai naktīs, vai arī pats esi tāds naktsputns?

Cilvēks vispār ir gaļēdājs un nakts dzīvnieks, par to liecina visi viņa fizioloģiskie dati, ķermenis un zobi. Bet ideja par akmeņu dabiskām formām tapa pirms desmit gadiem, kad Londonā mācījos grafisko dizainu – man ienāca prātā, kā tas būtu, ja jaunākā tehnoloģija, kas toreiz bija digitālais projektors, sastaptos ar vecāko, kas Latvijā dzīvo pēdējos četrus miljardus gadu. Taču dzīvē runājošie akmeņi ienāca pēc Kultūras ministrijas iniciatīvas, vēršoties pie manis ar jautājumu, kā saistošā un interaktīvā veidā pastāstīt par Latviju daudz pieredzējušajiem, izlutinātajiem un kultūras pārsātinātajiem frančiem. Un tad nāca šī pasākuma grūtākā daļa – uzrakstīt šos deviņus stāstus; mēnesi pavadīju Norvēģijas kalnos, mēģinot saprast, kas tie būs par stāstiem. Manas iekšējās kapacitātes pietika četriem, pārējos stāstus radīja Latvijas spējīgākie literāti. Varu teikt, ka man joprojām šķiet: ir radīts viens no spēcīgākajiem aprakstiem par Latvijas būtību, kāds jebkad bijis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas valdība nolēmusi par 11 miljoniem kronu (500 000 latu) iegādāties reklāmas laiku mūzikas kanālā MTV. Reklāmas mērķis būs piesaistīt jauniešu uzmanību Igaunijai, ziņo BBN.

Tūrisma kompānija Enterprice Estonia izveidojusi līdz šim tās lielāko reklāmas kampaņu, kuru grasās translēt astoņās pasaules valstīs. Reklāmas kampaņa tiks izplatīta gan televīzijā, gan internetā.

VBS International viceprezidents Antonio Kanto (Antonio Canto), norāda, ka Igaunija ir pirmā no jaunajām Eiropas valstīm, kas ar starptautiskā mūzikas kanāla MTV International starpniecību uzsāk tik lielu projektu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šīs nedēļas ceturtajā dienā poti pret Covid-19 Latvijā saņēmuši 2392 cilvēki, no kuriem vakcīnas pirmā deva injicēta 2382 cilvēkiem, bet otrā - desmit cilvēkiem, liecina Nacionālā veselības dienesta (NVD) apkopotie jaunākie dati.

Līdz ar to vakcinēšanas intensitāte šajā ceturtdienā, salīdzinot ar trešdienu, ir palielinājusies vien par 69 cilvēkiem, lai gan pagājušās nedēļas ceturtdienā vakcinācijas intensitāte, salīdzinot ar trešdienu, pieauga par 1857 cilvēkiem, sasniedzot 5942 sapotētas personas.

Vakcinēto cilvēku skaits NVD statistikā par 11.martu gan vēl varētu pieaugt, jo ne visi mediķi datus "E-veselības" sistēmā ievada tajā pašā dienā, kad pacients tiek sapotēts.

Veselības ministrs Daniels Pavļuts (AP) šai nedēļai izvirzījis mērķi ik dienu sapotēt vismaz 2500 cilvēku, kas ir par 500 cilvēkiem dienā vairāk, nekā bija pagājušās nedēļas mērķis. Faktiski gan pagājušajā nedēļā vidēji ik dienu vakcīnu pret Covid-19 saņēma 2789 cilvēki, bet šonedēļ vēl nevienu dienu vakcinēto skaits nav sasniedzis 2500, liecina NVD dati.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jānis Jurkāns tagad ir organizācijas Baltijas asociācija – transports un loģistika prezidents ar plašiem darba apartamentiem solīdā Elizabetes ielas namā. Pie sienām izvietotā latviešu glezniecība rada estetizēti pārdomātu vidi, un tāds ir arī pats Jurkāns – vienmēr sniegbaltā kreklā, nevainojami iededzis un ar džentlmeņa stāju.

Pret dzīvi un apkārt notiekošo viņš izturas ar apskaužamu mieru, kas viņā sadzīvo ar analītisku prātu. Ne bez pašironijas, ko apliecina viņa un dramaturga Jāņa Jurkāna kopā iedziedātā līgodziesma par nabago un bagāto brāli. «Man ne par ko nav kauns, arī šodien parakstos zem katra sevis teiktā vārda,» apmēram tā varētu rezumēt Jurkāna politisko pagātni.

picturegallery.1a16ba09-0789-474e-bc6c-3c6aa6202e15

Vai loģistika, kurā šobrīd darbojaties, arī nav saistīta ar politiskajām attiecībām ar kaimiņvalstīm? Tā sakot, blakus politikai vien esat...

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien pret Covid-19 pirmo poti saņēmuši 3347 cilvēki, līdz ar to vakcīnas pret koronavīrusa izraisīto slimību Latvijā saņēmuši jau divi procenti valsts iedzīvotāju, liecina Nacionālā veselības dienesta (NVD) šorīt apkopotie dati.

Aizvadītajā diennaktī pret koronavīrusu vakcinētas kopumā 3383 personas.

Vakar vakcinēto cilvēku skaits NVD statistikā gan vēl varētu pieaugt, jo ne visi mediķi datus "E-veselības" sistēmā ievada tajā pašā dienā, kad pacients tiek sapotēts. Piemēram, šodien aktualizētajā statistikā trešdien vakcinēto personu skaits ir pieaudzis par 174 cilvēkiem - no 3993 kā tika ziņots vakar, līdz 4167.

Kopumā pēdējās septiņās dienās vakcīnas pirmo vai otro devu kopumā saņēma 14 426 personas, kas ir vidēji 2060 cilvēki dienā, kas atbilst veselības ministra Daniela Pavļuta (AP) iepriekš publiski noteiktajam mērķim šonedēļ diennaktī vakcinēt vidēji 2000 cilvēku. Jaunnedēļ paredzēts dienā vidēji potēt 3000 cilvēkus.

Komentāri

Pievienot komentāru