Sākoties jaunajam mācību gadam, Parex banka ievieš īpaši jauniešu auditorijai izveidotu produktu līniju ar zīmolu Parex Play, tādējādi radot interaktīvu vidi www.parexplay.lv ar šai auditorijai pievilcīgu finanšu pakalpojumu piedāvājumu. Ieviešot Parex Play banka pamatojas uz popularitāti, ko bankas produkti ir ieguvuši jauniešu vidū pēdējā gada laikā.
Parex Play apvieno tādus produktus kā ISIC maksājumu karti, studentu un studējošā kredītu, MasterCard un American Express BLUE kredītkarti, pensiju sistēmas 2.līmeņa ieguldījumu plānus un naudas uzkrāšanu Maxi kontā. "Atšķirībā no citām bankām mūsu jauniešu produktu līnija orientēta uz cilvēkiem vecumā līdz 35 gadiem, tādēļ esam pievienojuši produktu klāstam arī naudas uzkrāšanas produktus. Mēs vēlamies aicināt jauniešus plānot savas finanses un domāt par saviem uzkrājumiem jau šodien," par Parex Play produktiem stāsta Parex bankas viceprezidents Guntis Beļavskis.
Līdz ar jaunā zīmola Parex Play izveidi, Parex banka plāno aktīvāk pievērsties jauniešu auditorijas uzrunāšanai, tādējādi palielinot savu tirgus daļu jauniešu produktu segmentā. Tā, piemēram, studentu kredīta iegūšanu nereti sarežģī galvotāju nepieciešamība. Parex banka ir atvieglojusi šo procedūru strādājošajiem studentiem, kuru ienākumi pārsniedz 200 latus mēnesī - šiem studentiem galvotājs nav nepieciešams. Studiju kredīta summa, ko piedāvā Parex banka, sasniedz 10 000 latu visam studiju periodam. Paralēli tam studenti var saņemt arī studējošā kredītu 150 latu apmērā mēnesī.
"Parex banka arī līdz šim ir veiksmīgi strādājusi jauniešu produktu tirgū. Mūsu priekšrocības ir zemākas procentu likmes un vienkāršāki kredīta saņemšanas nosacījumi. Turpina palielināties arī Parex bankas izdoto ISIC karšu skaits, un līdz šī gada jūlija beigām Latvijā kopumā jau bija izsniegtas vairāk nekā 62 tūkstoši skolēniem, studentiem un pasniedzējiem paredzētās ISIC maksājumu kartes. Turklāt Parex banka bija pirmā, kas uzsāka piedāvāt ISIC tieši kā maksājuma kartes. Skaitļi rāda, ka jauniešiem ir liela interese tieši par mūsu bankas piedāvātajiem produktiem, tāpēc šobrīd ir īstais brīdis piedāvāt arī jaunu, interaktīvu komunikācijas vidi jauniešiem - portālu www.parexplay.lv," saka G.Beļavskis.
Līdztekus jaunā zīmola izveidei, Parex banka kļuvusi par pirmo banku Latvijā, kas uzsāk vērienīgu ilgtermiņa sadarbību ar jauniešu izklaides kanālu MTV. "MTV Latvija priecājas par Parex bankas uzticību mums šī projekta īstenošanā. Vēl jo vairāk, mums ir prieks, ka Latvijā ir atbildīga banka, kas aicina jauniešus plānot savas finanses un domāt par nākotni," saka MTV Latvija vadītāja Liliāna Ozoliņa.
Šīs sadarbības pirmais posms būs kampaņa Gods&C????, kas norisināsies septembrī un oktobrī. Kampaņas laikā MTV un Parex banka aicinās jauniešus veidot un iesūtīt video par savu lielisko dzīvi. Labāko video autoriem būs iespēja nokļūt MTV ēterā un pats labākais saņems līdz šim Latvijā nebijušu dāvanu - pieminekli sev, kas tiks izvietots kādā no rīdzinieku iemīļotām pilsētas vietām.
Par Parex banku:
Parex banka ir viena no stabili augošām Latvijas komercbankām ar aktīviem vairāk kā 3,9 miljardi EUR. Parex banka saviem klientiem piedāvā integrētus pakalpojumus tādās jomās, kā kreditēšana, maksājumu kartes, līzings, aktīvu pārvaldīšana un vērtspapīru tirdzniecība. Patlaban bankas filiālēs visā Latvijā strādā vairāk kā 2200 cilvēki. Bez tam Parex bankai ir pārstāvniecības, filiāles un meitas uzņēmumi 15 pasaules valstīs, tajā skaitā filiāles Berlīnē, Stokholmā un Tallinā, meitas banka AP Anlage und Privatbank AG Šveicē un Parex Bankas Lietuvā. Parex banka ir vienīgais American Express sadarbības partneris Latvijā un Lietuvā, kam ir tiesības emitēt American Express kredītkartes. Parex bankai ir piešķirti šādi starptautiskie reitingi: Moody's Investors Service - Baa3 (investment grade), Fitch Ratings - BB+, Capital Intelligence - BBB (investment grade).
Papildu informācija:
Viktors Zaķis,
Korporatīvo komunikāciju speciālists
Tālrunis 67010141 vai 29476754
e-pasts: [email protected]