Lai gan netiek atklāts, cik daudz tūristiem domāto atlaižu karšu Riga Card pirmajā sezonā ir pārdots, sadarbības partneri atzīst – tā tiek lietota
«Ap 20 klientu ar šīm kartēm ir bijuši. Vai tas ir daudz, grūti pateikt, jo nezinu, cik karšu pārdots. Tomēr arī 20 jauni klienti restorānam ir svarīgi, citādi viņi varbūt neatnāktu,» DB saka restorāna Kaļķu vārti vadītāja Sandra Sirmace.
Restorāns ir viens no uzņēmumiem, kura pakalpojumus var baudīt ar atlaidi, uzrādot šovasar ieviesto Riga Card – ekvivalentu daudzās tūrisma citadelēs pieejamajai kartei, kas ļauj izdevīgāk izmantot gan sabiedriskā transporta pakalpojumus, gan apmeklēt muzejus un restorānus.
Karte tūristiem tiek piedāvāta no šī gada Līgo svētkiem, kad to sāka pārdot Rīgas tūrisma informācijas centrā Rātslaukumā. Tās izveide Rīgas Tūrisma Attīstības Birojam (RTAB) izmaksāja nedaudz virs astoņiem tūkst. eiro. Cik no tiem jau izdevies atgūt, netiek atklāts. Šobrīd konkrētus Riga Card ienākumus vēl ir nedaudz pāragri komentēt, jo pieejami dati vien par pirmo mēnesi – tad vēl nebija sākta to tirdzniecība Live Riga portālā un lidostas Rīga informācijas centrā, līdz ar to tas vērtējams vien kā «ieskriešanās» mēnesis, DB saka RTAB valdes priekšsēdētāja Vita Jermoloviča, jautāta, cik karšu jau pārdotas un cik lielus ienākumus tā nesusi.
To, ka tūristi kartes izmanto, DB apliecina Rīgas Jūgendstila muzeja direktore Agrita Tipāne. Tā kā karte darbojas vien pirmo vasaru, aktivitāte vēl nav ļoti liela, tomēr vērtējama kā laba.
Plašāk lasiet rakstā Min citu izmēģinātās pēdās ceturtdienas, 10. septembra, laikrakstā Dienas Bizness (11. lpp.)!