Latvijas Mīlētāko zīmolu topā notikušas būtiskas izmaiņas – no Top10 izkrituši 4 zīmoli, bet Top 50 ir iekļuvuši 13 jauni zīmoli.
Latvijas Mīlētāko zīmolu topā jau piekto reizi ir noskaidroti 50 mīlētākie zīmoli, vērtējot piecās tēla kategorijās – unikalitāte, kvalitāte, izdevīgums, asociēšana un apspriešana, informē kompānija DDB Consulting. Tikai 6 zīmoliem Top 50 izdevies palielināt mīlētāju skaitu, salīdzinot ar pagājušo gadu. Šā gada zīmolu topu paziņos īpašā ceremonijā 29. septembrī, un pašlaik tas netiek izpausts.
2008. gadā Latvijas mīlētākie zīmoli bija: Nokia, Laima, Hansabanka, Visa, Maxima, Fairy, Cido, LMT, LNT un Orbit. Vadošuma un kvalitātes kategorijā līderis bija Nokia, kā unikālākais zīmols tika vērtēta Emihla Gustava Schokolahde, izdevīgākais – Supernetto.
Zīmolu pētījums tapis sadarbībā ar žurnālu Kapitāls un pētījumu centru SKDS, aptaujājot vairāk nekā 1000 Latvijas iedzīvotājus. Tas veikts pēc starptautiski radītas un 30 valstīs izmantotas zīmolu izpētes metodikas DDB Brand Capital un aptver 250 zīmolus un 400 jautājumus par respondentu vērtībām, attieksmi, paštēlu, aktivitātēm, pirkumiem un patēriņa izmaiņām pēdējā gada laikā.