Par Latvijā mīlētāko zīmolu jau trešo gadu pēc kārtas atzīts telefonu ražotājs Nokia, ziņo portāls Diena, atsaucoties uz reklāmas aģentūras DDB veidoto Mīlētāko zīmolu topu.
Aptuveni 1000 aptaujātie zīmolus vērtēja arī kategorijās kvalitatīvākais, unikālākais, izdevīgākais, personiskākais un apspriestākais. Par Kvalitatīvāko zīmolu aptaujā atzīts sporta aprīkojuma ražotājs Adidas. Pēc aptaujāto domām kvalitatīvāko zīmolu desmitniekā ir tikai viens Latvijas zīmols - saldējums Ekselence. Par unikālāko atzīts maizes ceptuves Lāči zīmols, par izdevīgāko - Maxima. Savukārt par zīmolu, ko vislabprātāk asociētu ar sevi, cilvēki visbiežāk izvēlējušies Google. Apspriestākā zīmola titulu šogad ieguvis kompānijas Apple ražotais iPhone.
Vislielāko izaugsmi mīlētāko zīmolu reitingā piedzīvojusi priekšapmaksas karte BiFri, savukārt par lielāko zaudētāju kopumā kļuvis alkohola ražotājs Latvijas Balzams. No Top 10 ir izkritusi telekompānija LNT, mazgāšanas līdzeklis Fairy, košļājamā gumija Orbit un maksājumu karte Visa.
2009.gada Mīlētāko zīmolu TOP 10
1. Nokia
2. Google
3. inbox.lv
4. draugiem.lv
5. Laima
6. TV3
7. Swedbank
8. Maxima
9. LMT
10. Rūjienas saldējums