#Maigi audumi, sievišķīgas krāsas un mežģīnes ir tikai palīginstrumenti, jo visam pāri ir apģērbu siluets.
Zīmola Ameelija rokraksts ir sievišķība; tā izstaro no ikkatra Diānas Sipkovskas-Romānes radītā apģērba
Maigi audumi, sievišķīgas krāsas un mežģīnes ir tikai palīginstrumenti, jo visam pāri ir apģērbu siluets.
Biznesa idejas pirmie iedīgļi viņai parādījušies līdz ar meitas Amēlijas piedzimšanu pirms pieciem gadiem. Kad meitai bija jāsāk iegādāties biezenīši burciņās, Diānai radās doma, ka tās var pārtapt par kaut ko vairāk. «Apdarināju tās ar mežģīņu lentēm, un radās mīlīgi mājas dekori – svečturīši. Un tad idejas nāca viena pēc otras. Izdomāju apcakot arī zeķes, getras, tad lietussargus, somas, cimdiņus. Visu, ko uztaisīju, atrādīju internetā, un, ja kādam bija interese, tas varēja pieteikties. Tagad es šuju kleitas, svārkus, kostīmus, mežģīņu aprocītes, pa retam arī šo to bērniem. No aksesuāru šūšanas vismaz pagaidām esmu pagājusi maliņā,» stāsta Diāna, kuras dzimtā pilsēta ir Valmiera.
Pēc vidusskolas beigšanas viņas ceļš atveda uz Rīgu. Bakalaura grādu viņa ieguva vadībzinātnē, bet maģistra grādu – sociālajās zinātnēs. Diāna ir kvalitātes vadītāja, bet šajā profesijā ne dienu nav strādājusi. Savulaik viņa darbojusies nekustamo īpašumu jomā, reklāmas aģentūrā un strādājusi apģērbu veikalos. Kopā ar māsu un viņas vīru atvēruši lietoto apģērbu veikalu Shtaatereja Rīgā.
«Veikals joprojām aktīvi darbojas un ir paplašinājies, tikai bez manis,» saka Diāna.
Taujāta par konkurenci, Diāna teic, ka sāncenšu netrūkst, jo Latvijā ir ļoti daudz šuvēju, kuras piedāvā līdzīgu pakalpojumu. Tāpat par konkurentiem var uzskatīt arī apģērbu veikalus. «Mērķauditorija sadalās pēc cenas. Manis šūtais apģērbs nav ierindojams zemā cenu kategorijā. Stāsts nav tikai par šūšanai veltīto laiku, bet arī to, ka cenā ir jāparedz tādas izmaksu pozīcijas kā darbnīcas nomas maksa, laiks un patērētā degviela, kas paiet, meklējot audumus un citas detaļas,» teic Diāna.
Visu rakstu Ar mīlestību pret šūšanu lasiet 15. februāra laikrakstā Dienas Bizness.