Šogad ergonomisko aproču ražotājs Uppo vēlas pārdot pirmās 5000 vienības, bet nākotnes mērķis ir iekļūt lielajās ārzemju veikalu ķēdēs Eiropā un ASV
Uppo (SIA Panonia Group) ražo ergonomiskas aproces plaukstām, lai palīdzētu datorlietotājiem nepārpūlēt rokas. «Pagājušā gada vasarā apmeklēju Latvijas Mākslas akadēmijas diplomandu dienas. Tur satiku Lieni Gustu, kurai bija ideja par ergonomisku aproci. Tā kā man, strādājot Komercializācijas reaktorā, jau bija pieredze, kā idejas pārvērst pārdodamos produktos, savukārt viņai bija ideja, izlēmām to attīstīt kopā,» saka Ģirts Ozoliņš, Uppo (SIA Panonia Group) līdzīpašnieks. Viņu piesaistīja tas, ka aproce ir vienkārša, bet funkcionāla. Ģirtam pašam, strādājot ar datoru, ir bijušas veselības problēmas, kas saistītas ar roku pārpūli. Dizainerei Lienei šī ideja radusies, jo arī viņa pati saskārusies ar rokas locītavas sāpēm un bija izmēģinājusi dažādus līdzekļus, bet nekas neesot līdzējis. «Šī aproce ir masveida produkts, jo mēs primāri plānojam iet biznesa segmentā (B2B), nevis strādāt ar privātpersonām. Veidojam sadarbību ar korporatīvajiem klientiem, kur aproce varētu tikt izmantota gan kā korporatīvā dāvaniņa, gan reklāmas suvenīrs. Meklējam arī sadarbības iespējas ar dažādiem izplatītājiem, mazumtirgotājiem, lai tiktu lielajās veikalu ķēdēs,» teic Ģirts.
«Mūsu mērķis galvenokārt ir sadarboties ar lielajām veikalu ķēdēm. Tas noteikti ir iespējams, es pat zinu vairākus piemērus, kā Latvijas uzņēmējiem tas ir izdevies. Nedomājam, ka uz aprocēm obligāti jābūt Uppo zīmola vārdam, varam tās ražot arī ar citu zīmolu, ja vien ir runa par lielu apjomu. Mums paliks savējais, bet nesaskatām problēmu tajā, ja kāda veikalu ķēde vēlas aproces tirgot ar citu. Protams, izvērtēsim nosacījumus, bet neteiksim «nē», ja tie būs saprātīgi,» norāda Ģirts.
Pirmajā gadā uzņēmums plāno pārdot 5000 aproču un apgrozīt 70 līdz 80 tūkstošus eiro.
Visu rakstu Cīņā ar roku pārslodzi lasiet 2. maija laikrakstā Dienas Bizness.
Par citām biznesa idejām lasi: http://www.db.lv/atslegvardi/biznesa-ideja