14.aprīlī "PricewaterhouseCoopers" rīko vienas dienas apmācību kursu "Biznesa procesu pārvaldība". Organizatori norāda, ka jebkurai organizācijai ir mērķi, ko tā vēlas sasniegt: uzņēmumiem visbiežāk tā ir ilgtermiņa peļņa un uzņēmuma vērtības palielināšana, valsts pārvaldes iestādēm- sekmīga noteikto funkciju izpilde. Visi organizācijā notiekošie procesi, tātad arī jebkura darbinieka funkcijas, ir jāpakārto šo mērķu sasniegšanai. Nelieli uzņēmumi ar saviem uzdevumiem tiek galā un veiksmīgi strādā arī tad, ja tajos notiekošos procesus pārzina tikai daži vadošie darbinieki, kuri dod mutiskus rīkojumus pārējiem strādājošajiem. Tomēr līdz ar organizācijas izaugsmi un darbības paplašināšanos, veicamo darbu pārvaldība kļūst sarežģīta un, turpinot procesu vadību ar iepriekšējām metodēm, uzņēmums ir pakļauts vairākiem būtiskiem riskiem: resursus tērē darbībām, kas nerada pievienoto vērtību; liela daļa darbinieku pilnībā neizprot savus pienākumus un tādēļ nespēj tos pildīt; mainoties darbiniekiem, to aizstājēji pietiekoši īsā laikā nespēj apgūt nepieciešamās prasmes. Lai nepieļautu šādas kļūdas, organizācijas biznesa procesus ir jādokumentē, regulāri jāatjaunina un jāuzlabo. Tādēļ uzņēmuma vadošajiem darbiniekiem ir nepieciešama izpratne par biznesa procesu pārvaldības principiem. Kursā «Biznesa procesu pārvaldība» iepazīstinās ar biznesa procesu analīzi, dokumentēšanu, pilnveidošanu un pārvaldīšanu, proti, kurss sniegs izpratni par to, kas ir biznesa process; kā to analizē; kāpēc procesu dokumentē un kā to dara; kā procesu pilnveido; kā ievieš izmaiņas; kas ir procesu pārvaldība. Zināšanas nostiprinās praktiski piemēri, kas vienlaikus ilustrēs raksturīgākās procesu pilnveidošanas problēmas. Kurss paredzēts klausītājiem bez īpašām priekšzināšanām biznesa procesu pārvaldībā, un visvairāk: liela uzņēmuma struktūrvienības vadītājam, vidēja uzņēmuma vadītājam, valsts vai pašvaldības iestādes vai organizācijas vadītājam, iekšējam auditoram.