Lidosta Rīga darīs visu, lai airBaltic lidotu, jo bez airBaltic pasažieriem Rīga vairs nebūtu pasažieru tranzītpunkts un atkristu atpakaļ vienā līmenī ar Viļņas un Tallinas lidostām.
To LNT raidījumā 900 sekundes sacīja VAS Starptautiskā lidosta Rīga valdes priekšsēdētājs Arnis Luhse. «Lidosta Rīga un airBaltic ir nesaraujamas lietas. Protams, ja airBaltic no Rīgas aizietu, daļu tās maršrutu pārņemtu citas aviokompānijas, bet tās nenodrošinās tranzītpasažierus, ko var tikai vietējā kompānija,» stāstīja A. Luhse. Viņš uzsvēra, ka pašlaik lidostai Rīga ir izdevies piesaistīt lielu Igaunijas un Lietuvas pasažieru skaitu, kā arī ap 1000 pasažieriem nedēļā no Vidusāzijas valstīm. Savukārt par vienu no lielākajiem nopelniem Rīgas lidosta uzskata lidojumus uz ASV un nākotnē gribētu tos paplašināt arī uz ASV Rietumu krastu, piemēram, Losandželosu.
A. Luhse norādīja, ka sarunas ritot ar četrām zemo cenu aviokompānijām, kas nākamgad varētu sākt lidojumus no Rīgas, savukārt ar Ryanair par jaunu lidojumu maršrutu atklāšanu sarunas ritot diezgan smagnēji, jo kompānija nav gatava pārskatīt līdz 2015. gadam noslēgto līgumu. Lidostas vadītājs norādīja, ka nākotnē tiks piešķirtas atlaides tām aviokompānijām, kas būs gatavas savus lidojumus veikt ārpus tā saucamajām «pīķa» stundām, proti, laikos no plkst. 10.00- 18.00, kas īpaši pievilcīgi varētu būt tieši zemo cenu kompānijām, jo tās parasti neved pasažierus uz savienojošiem reisiem.
Par iekšzemes lidojumu attīstību Latvijā A. Luhse bija skeptisks, jo 300 km rādiusā tādā valstī kā Latvija, kur nav kalnu, kas aizkavētu pārvietošanos ar automašīnu, tie neatmaksājas.