Latvijas lielākā alkoholisko dzērienu ražotāja Latvijas Balzams izaugsme šogad atbilst plānotajam, aģentūrai BNS pastāstīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Guntis Āboltiņš-Āboliņš.
«Latvijas Balzama pusgada un arī pēdējo mēnešu rezultāti dod pamatu runāt par stabiliem rādītājiem un izaugsmi gada griezumā kopumā, kas atbilst plānotajam,» sacīja Āboltiņš-Āboliņš, piebilstot, ka precīzus finanšu rezultātus vēl nav iespējams apkopot, jo gada kopainu lielā mērā ietekmēs pārdošanas rādītāji decembrī.
Vienlaikus viņš pastāstīja, ka Latvijas Balzams šogad ir radījis piecus jaunus zīmolus vietējam un eksporta tirgiem, tostarp caur dzintaru filtrēto degvīnu, kā arī realizējis virkni privāto zīmolu projektu. «Mūsu prioritāte [šogad] ir bijusi dzērienu portfeļa pilnveidošana un attīstītība, kā arī izaugsme stratēģiskajos ārvalstu tirgos,» sacīja Latvijas Balzama valdes priekšsēdētājs.
Aģentūra BNS jau vēstīja, ka šā gada deviņos mēnešos Latvijas Balzams strādāja ar 49,03 miljonu eiro neauditēto apgrozījumu, kas ir par 1,5% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa pieauga par 18,6% - līdz 4,4 miljoniem eiro. Savukārt 2013.gadā Latvijas Balzams strādāja ar 70,369 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,3% vairāk nekā gadu iepriekš, un uzņēmuma peļņa pieauga par 4,4% - līdz 6,229 miljoniem eiro.
Latvijas Balzams ir dibināts 1900.gadā un ir lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā. Uzņēmums kopumā ražo vairāk nekā 100 dažādu nosaukumu dzērienu. Latvijas Balzama lielākais akcionārs ir SPI Regional Business Unit BV, kam pieder 89,53% akciju. Kompānijas akcijas kotē Rīgas biržas Nasdaq Riga otrajā sarakstā.