Alkoholisko dzērienu ražotājs AS Latvijas balzams (LB), aprīlī atzīmējot savu 115.dzimšanas dienu, atjaunojis uzņēmuma vizuālo identitāti un logo. Šodien uz ražošanas ēkas Rīgā, A. Čaka ielā 160, tika uzstādīts jaunais LB logotips, teikts paziņojumā medijiem.
Šogad aprit 115 gadu, kopš darbu sāka Rīgas valsts degvīna noliktava nr.1 (tagadējais Latvijas balzams), lai nodrošinātu Vidzemes guberņā ieviesto valsts spirta monopolu. Par uzņēmuma dzimšanas dienu tiek uzskatīts 1900.gada 30.aprīlis – šajā datumā fiksēts pirmais akts par rektificēta spirta kravas pieņemšanu noliktavā.
Kā liecina vēstures arhīva dati, 1903. gada novembrī uzņēmumā strādāja jau 204 strādnieki, no kuriem lasītpratēji bija 175. Šodien AS Latvijas balzams nodarbina 600 strādājošos divās ražotnēs – A.Čaka iela 160 un A.Briāna ielā 7.
Uzņēmumā patlaban ražo vairāk nekā 130 dažādu dzērienu, un tas ir pārstāvēts gandrīz visos stipro un vieglo alkoholisko dzērienu segmentos. LB ražotie dzērieni ir pieejami vairāk nekā 160 pasaules tirgos. Pērn nodokļos uzņēmums valsts budžetā ieskaitījis 53,5 miljonus eiro.
AS Latvijas balzams jaunā vizuālā identitāte sasaucas ar Latvijas balzams veikalu dizaina maiņu, kas tika uzsākta pērn rudenī. Par pirmajiem jaunās vizuālās identitātes vēstnešiem uzskatāmi divi Vecrīgā jau atklātie jauna dizaina un koncepta LB veikali, kuru fasādi rotā atjaunotie logo.