Lattelecom vasarā pāries uz indiešu izstrādāto klientu vadības sistēmu, otrdien informē laikraksts Dienas bizness
Šogad Latvijas elektronisko sakaru sniedzējs Lattelecom ir iecerējis nomainīt klientu vadības sistēmu (CRM). Lattelecom pērn nolēma izstrādāt jaunu klientu vadības sistēmu, jo līdzšinējā ir gan tehnoloģiski, gan morāli novecojusi. Lielu interesi un eksotiku nozarē raisīja tas, ka uzņēmums kā labāko piegādātāju izraudzījās Indijas kompāniju Tech Mahindra. Uzņēmums izvēli pamatoja ar to, ka Lattelecom apmierināja Tech Mahindra piedāvātā koncepcija, 2-3 reizes zemākas izmaksas un ātrāki termiņi.
Šobrīd indiešu izstrādātā sistēma ir testēšanas fāzē, bet nākamnedēļ, pēc Lattelecom komercdirektores Kerli Gabrilovičas teiktā, sāksies darbinieku apmācības un vasaras vidū ir paredzēta pāreja uz jauno sistēmu. «Šobrīd esam apmierināti ar
rezultātiem un tempu,» indiešu darbu vērtē K. Gabriloviča.
Visu rakstu lasiet šodien laikrakstā Dienas bizness.