Konkursa «Pārdošanas tīģeris» finālā cīnīsies pieci no septiņiem pusfinālā izvirzītajiem Latvijas uzņēmumu pārdošanas vadītājiem.
Proti, Olainfarm padomes loceklis Volodimirs Krivozubovs, Woerwag Pharma direktore Rudīte Klēšmite, Latfood mārketinga direktore Kristīne Mālniece, Cleanhouse pārdošanas nodaļas vadītājs Voldemārs Vaitužis un Fazer Maiznīcas pārdošanas vadītājs Dinārs Ozols.
Konkursa žūrijas priekšsēdētājs, biznesa konsultāciju uzņēmuma Mercuri International Latvija partneris Dzintars Koknevičs DB norādīja, ka šogad trīs no septiņiem pusfinālistiem pārstāvēja farmāciju, kas salīdzinājumā ar citām nozarēm, krīzes laikā ir izrādījusies stabilākā.
Tāpat šogad salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem pirmo reizi pusfināls bija starptautisks, kad arī ārvalstu speciālisti prezentēja savas prasmes.
«Protams, kas palicis nemainīgs, ir veiksmes stāsti dažādās jomās, un žūrijai ir mūžīgais izaicinājums – kā salīdzināt, nesalīdzināmo,» piebilda Dz. Koknevičs.
Konkursa uzvarētājs būs zināms 15. jūnijā, kad finālisti prezentēs panākumus konkursa noslēguma pasākumā. Uzvarētājs tiks noteikts, vērtējot gan uzņēmuma sasniegumus, gan finālista lomu šo sasniegumu veicināšanā, gan arī tādas grūti mērāmas lietas kā finālista personību un individualitāti.
«Pirmo reizi Pārdošanas tīģera pastāvēšanas laikā esam situācijā, ka tirgus ir saliecies uz leju salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem. Līdz ar to varoņdarbi ir jāvērtē šādā kontekstā,» iepriekš uzsvēra Dz. Koknevičs.
Pārdošanas speciālistu konkursa ideja un mērķis ir atrast un popularizēt vadītājus, kuri ar savām zināšanām un aktīva rīcību 2009. gadā ir nodrošinājuši mērķtiecīgu pārdošanas darbu, lai sasniegtu augstus pārdošanas rezultātus.
Konkurss sadarbībā ar Dienas bizness notiek sesto gadu.