Biznesa tīģeri lec augstu 

Titulu «Biznesa tīģeris 2012» iegūst Sky & More mārketinga un iznomāšanas vadītāja Karīna Jermušs. Nav tāda vārda «nevaru» - tas ir iepirkšanās centra Sky & More mārketinga un iznomāšanas vadītājas Karīnas Jermušs moto.   Ar savu apņēmību un netradicionālām idejām viņa veicinājusi centra apgrozījuma pieaugumu par 32% viena gada laikā un izveidojusi mārketinga kampaņu, uz kuru cilvēki pērk biļetes. Nekas neiespējams viņai izrādījās arī uzvara izdevniecības Dienas Bizness un CV Market rīkotā konkursa Biznesa tīģeris 2012 finālā.   Karīna ieguva ne tikai žūrijas balvu, bet ar savu iedvesmojošo prezentāciju iekaroja arī auditoriju, kas balsojumā atzina viņu par skatītāju simpātiju.   Konkursa žūrijas darbs šogad bija īpaši grūts, jo visi finālisti un arī pusfinālisti ir uzrādījuši augstus sasniegumus katrs savā jomā un viņiem visiem piemīt vadītājiem nepieciešamās īpašības - mērķtiecība, stratēģiskā domāšana un līdera spējas, pauž žūrijas locekle, CV Market mārketinga menedžere Inga Daliba. «Šogad konkursa pretendenti bija ļoti spēcīgi - tiešām «biznesa tīģeri», ko apliecina arī fakts, ka daudzus konkursam pieteica sadarbības partneri vai kolēģi. Tātad atzinību biznesā viņi jau ir iekarojuši,» papildina laikraksta Dienas Bizness galvenā redaktore Indra Lazdiņa.   Pateicību par savu darbu un piedalīšanos konkursā saņēma visi finālisti - ēdināšanas uzņēmuma SIA Baltic Restaurants Business valdes priekšsēdētājs Aigars Kaugars par veiksmīgu pārmaiņu vadību divās valstīs vienlaikus, atkritumu apsaimniekošanas uzņēmuma SIA Ķilupe valdes locekle Elīna Saulīte par prasmi saskatīt un izmantot iespējas kompānijas tehnoloģiskajā attīstīšanā, tulkošanas pakalpojumu uzņēmuma SIA Nordtext biznesa operāciju un attīstības direktors Kristaps Kvelde par spēju domāt un strādāt globāli, eksporta konsultāciju kompānijas GatewayBaltic valdes priekšsēdētāja Inese Andersone par stratēģisku skatu un uzvarošas kultūras veidošanu uzņēmumā.   Konkursa Biznesa tīģeris mērķis ir atrast un popularizēt tos vadītājus, kuri ar savām zināšanām, aktīvu rīcību un mērķtiecīgu darbu 2011. gadā ir nodrošinājuši uzņēmuma apgrozījuma pieaugumu, jaunu tirgu apgūšanu, tirgus daļas palielināšanos, oriģinālu pārdošanas veicināšanas pasākumu īstenošanu, klientu lojalitātes un apmierinātības palielināšanos un klientu apkalpošanas sistēmas pilnveidošanu vai citus nozīmīgus sasniegumus. Konkursu plānots rīkot arī nākamgad.

Jaunākie komentāri